מנכ"לית הבנק הבינלאומי סמדר ברבר- צדיק אירחה בשישי האחרון כאלף לקוחות פלטינום של הבנק באולם סמולרש בתל-אביב. הלקוחות הוזמנו לצפות בסרטו החדש של סגן נשיא ארה"ב לשעבר אל גור "אמת מטרידה יותר" ולהאזין להרצאה של פרופ' יוסי שיין ראש ביה"ס למדע המדינה באונ' תל אביב בנושא "כדור הארץ בעידן טראמפ".

בילו את הבוקר ביחד: יו"רית הבנק אירית איזקסון ראש החטיבה הבנקאית אלה גולן ,ראש חטיבת ניהול נכסי לקוחות יורם סירקיס, מנהל מרכזי יובנק פלטינום אביגדור אבני ואמנון דיק יו"ר אגודת הידיים של אוניברסיטת תל-אביב .

סמדר ברבר-צדיק, אירית איזקסון ואביגדור אבני (צילום: תמר מצפי)
סמדר ברבר-צדיק, אירית איזקסון ואביגדור אבני (צילום: תמר מצפי)



התור של חקק ועינת

קובי חקק וגולן עינת, מבעלי רשת רולדין השיקו בשני את קולקציית הסופגניות החדשה של הרשת לקראת חג החנוכה הקרב. מהלך ההשקה כלל חלוקת סופגניות בחינם לקהל הרחב שהוזמן להגיע לסניף הרשת באבן גבירול. תור ארוך של חובבי סופגניות שביקשו לטעום את המילויים החדשים רגע לפני כולם, השתרע בכניסה לחנות.

קובי חקק וגולן עינת (צילום: אלעד גוטמן)
קובי חקק וגולן עינת (צילום: אלעד גוטמן)

מדעים באחוה

במכללה האקדמית אחוה הונחה אבן פינה לבניין חדש למדעים, שתוכנן על ידי האדריכל דוד נופר, וייבנה בהשקעה של 34 מיליון שקלים. הטקס התקיים במעמד נשיאת המכללה פרופ׳ שוש ארד, יו״ר ות״ת פרופ׳ יפה זילברשץ, מנכ״ל קרן טראמפ אלי הורוביץ, סגן נשיא אלביט ויו״ר האסיפה הכללית של המכללה - אלוף (מיל׳) גדעון שפר, מנכ"ל המכללה ד"ר אתי גרובגלד, יו"ר הוועד המנהל איציק וייס ועוד.

אלי הורוביץ, גדעון שפר, יפה זילברשץ, שוש ארד ואתי גרובגלד (צילום: שלומי אבוטבול)
אלי הורוביץ, גדעון שפר, יפה זילברשץ, שוש ארד ואתי גרובגלד (צילום: שלומי אבוטבול)

מיאמי בעזריאלי

לרגל ביקורה בארץ של משלחת ממחוז מיאמי-דייד שבפלורידה, נערכה בחמישי קבלת פנים חגיגית, במעמד ראש המחוז קרלוס גימנז. הקוקטייל נערך במשרדים המקומיים של פירמת עורכי הדין הבינלאומית, גרינברג-טראוריג, שמייצגת את המחוז, במגדלי עזריאלי בתל אביב. מטרת ביקורה של המשלחת היא לחזק את הקשרים העסקיים בין ישראל למחוז מיאמי-דייד, שבו גם נמצאת העיר מיאמי, וכן לרגל חנוכת הקו הישיר החדש של אל-על מנתב"ג למיאמי. את קבלת הפנים אירח עו"ד ג'ואי שבות, שותף ניהול במשרד הישראלי של פירמת עוה"ד הבינלאומית גרינברג-טראוריג, בשיתוף עם עו"ד קרי ברש המייצגת את מחוז מיאמי-דייד בסניף החברה בפלורידה.

בקבלת הפנים השתתפו: נציבת המחוז - סאלי היימן; מפקד משטרת מיאמי-דייד - חואן פרז; מפקד נמל מיאמי - חואן קורילה; מנהל שדה התעופה הבינ"ל מיאמי - אמיליו גונזלס; ומנהל מחלקת המים והתברואה במחוז - לסטר סולה.

קרלוס גימנז וג'ואי שבות
קרלוס גימנז וג'ואי שבות

שמיר במועדון העולמי

רונן שמיר מנכ"ל חברת אלפא קוסמטיקה המחזיקה בזיכיון למכור בישראל את מותג האופנה הבינלאומי DESIGUAL, השיק בסוף השבוע את מועדון הלקוחות החדש AMIGO CARD. המדובר בכרטיס התקף בכל סניפי הרשת בעולם ומשלב הטבות, הנחות והפתעות ללא עלות. הגיעו אל ההשקה שהתקיימה בקניון אילון נציגות המותג מספרד: גונצ'יטה גיסברג מנהלת שיווק DESIGUAL העולמית, וביאטריס פרנדס-גונזלס מנהלת מכירות ב-DESIGUAL העולמית.

גונצ'יטה גיסברג, רונן שמיר וביאטריס פרנדס-גונזלס (צילום: לנס הפקות)
גונצ'יטה גיסברג, רונן שמיר וביאטריס פרנדס-גונזלס (צילום: לנס הפקות)


עופר ואפרודיטה למתקדמות

שמואל אבני בעלי רשת "אפרודיטה" השיק חנות דיגיטלית הראשונה בישראל תחת השם LINGERIE PARIS בקניון רמת אביב. החנות משלבת בין חווית רכישה דיגיטלית מתקדמת לבין חווית רכישה רגילה. הגיעו להתרשם: ליאורה עופר יו"ר מליסרון, משה רוזנבלום מנכ"ל קניוני עופר, גיל גזית מנהל מתחם שרונה ודדי ריזל יו"ר ועידת הקניונים.

שמואל אבני ליאורה עופר ומשה רוזנבלום (צילום: אלירן אביטל)
שמואל אבני ליאורה עופר ומשה רוזנבלום (צילום: אלירן אביטל)