1. האירוע השנתי של 'מלאנוקס טכנולוגיות' התקיים השבוע במלון 'שרתון' שבדנוור קולורדו בארה"ב, בהשתתפות כ- 1500 אורחים בכירים, מקהילת ההיי-טק העולמית. במהלך האירוע הציג נשיא, מנכ"ל ומייסד מלאנוקס, איל וולדמן, את הטכנולוגיות והמוצרים החדשים של החברה, באמצעות מצגת וידאו ארט מרהיבה. בחלקו השני של האירוע נהנו האורחים מהופעתו של הקומיקאי והסטנדאפיסט האמריקאי המוביל ג'ף דנהאם הנחשב לאחד האמנים המצליחים באמריקה בשנים האחרונות, שהפעיל את בובות התיאטרון המפורסמות שלו והלהיב באמצעותן את הקהל. האירוע התקיים לצידו של כנס הטכנולוגיה 17SC - מהכנסים החשובים בעולם, שריכז אליו למעלה מ- 11,000 אנשי מקצוע ומחקר מובילים מקהילת ה- HPC (ביצועי מחשבי על) הבינלאומית.

2. בבית הפלמ"ח שבתל-אביב נערך בשלישי, אירוע לזכרו של יצחק פרויז-נזריאן, מייסד המרכז הישראלי להעצמת האזרח, אחד התורמים הגדולים לאוניברסיטת תל אביב, וממייסדי חברת קוואלקום. האורחים נחשפו לסיפור חייו הייחודי של נזריאן - מהילדות בגטו בטהראן ועד שהגיע להיות איש עסקים מצליח, ושמעו גם על פעילותו הפילנתרופית הענפה בישראל. בני משפחת נזריאן המתגוררים בלוס אנג'לס - אלמנתו פוראן, בנותיו דליה, דורה ודפנה ,בנו בנימין וכלתו הדי, הודו לנוכחים שהגיעו לכבד את זכר אבי המשפחה בהם: אהוד אולמרט, בוז'י הרצוג, משה בוגי-יעלון, אבי דיכטר, איזי בורוביץ', עמרם מצנע, יעל גרמן, סילבן שלום, שרגא ברוש, אורי דורי, רוני גמזו, יצחק קרייס, קארין אלהרר ודורון אלמוג.

דליה, הדי, בנימין, פוראן, דורה ודפנה נזריאן (צילום: חן גלילי)
דליה, הדי, בנימין, פוראן, דורה ודפנה נזריאן (צילום: חן גלילי)



3. המיליארדר הישראלי טדי שגיא, חגג השבוע את יום הולדתו ה-46. האישה שאיתו ואם ילדיו יעל ניזרי, חגגה עמו בלונדון הקרירה והפתיעה בעוגה לבנה ומושקעת.

טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אביב חופי)
טדי שגיא ויעל נזרי (צילום: אביב חופי)

4. המיליארדר התורכי פריט שאנק, ושותפיו - איש הנדל"ן הניו יורקי רותם רוזן, והשף הטורקי נוסרת גוצ'ה (הידוע בכינויו סולט ביי – SALT BAE) שתנועת הטיבול שלו הפכה לסנסציה ברשתות החברתיות וקנתה לו מיליוני מעריצים, פתחו בסוף השבוע האחרון את מסעדת 'נוסרת' במיאמי. מדובר במסעדה הראשונה על אדמת ארה"ב, שבה ישמש 'סולט ביי' כשף ראשי, בשעה שרוזן ושאנק כבר שיתפו פעולה בתחום הקולינרי ומשמשים כבעלים משותפים של מסעדות רשת "זומה" בניו-יורק ובלאס וגאס. מסעדת נוסרת בפלורידה רק נפתחה וכבר כעת רשימת ההמתנה לקבלת שולחן מגיעה עד לחודש דצמבר הקרוב. אגב, שלושת השותפים עמלים במקביל, במרץ, על פתיחת סניף ניו יורקי של נוסרת, אשר ייפתח בראשית החודש הבא בצומת רחוב 53 והשדרה השישית במנהטן.

רותם רוזן ונוסרת גוצ'ה (צילום: dougus talk(
רותם רוזן ונוסרת גוצ'ה (צילום: dougus talk(

5. ברביעי האחרון נחת בישראל סטפאנו פרקאסי ( Stefano Percassi), המיליארדר האיטלקי בעלי מותג הקוסמטיקה הבינלאומי Kiko ובעליה של קבוצת הכדורגל האיטלקית אטלנטה. פרקאסי הגיע ארצה ל-48 שעות במהלכן ערך סדרת פגישות עם חברות ישראליות המעוניינות לקבל את הזיכיון להפצת מותג הקוסמטיקה המצליח שלו בישראל - ביניהן קבוצת 'הודיס'. בחמישי בערב עשה האורח ממילאנו אתנחתא קלה לפלז׳ר, במסעדת 'הסלון' של השף אייל שני, שם נצפה סועד ומבלה עם חברו - איש העסקים, סעיד אבולעפיה. זהו לא הביקור הראשון של פרקאסי בארץ, שכן בנובמבר שעבר הטיס ארצה חברים לסוף שבוע של חגיגות בארץ הקודש.

סעיד אבולעפיה וסטפנו פרקאסי
סעיד אבולעפיה וסטפנו פרקאסי

6. יוני סבן, בנם של אריה ו-ורדה סבן, נשא בחמישי שעבר לאישה את אשת התקשורת, מגישת התוכנית 'הכל כלול', סיון כהן. מסיבת החתונה נערכה במתחם 'האנגר 11' שבנמל תל אביב, וכללה הופעה של הזמר שלומי סרגנה. שימחו חתן וכלה: הדוד של החתן - המילארדר חיים סבן, רעייתו שריל וילדיהם טאניה ונס; אחות החתן - סיגל, אחיו - גיל עם רעייתו הסטייליסטית נטלי סבן, וגם: דרורית ורטהיים ורוני פוקס, עדנה וחיים רומנו, מירב ואיציק בנבנישתי, אדם צ'זנוף, גבי ורונית אשכנזי, דוד ואורית אפרתי, יואב חרל"פ, דגנית חרל"פ, משה דבי, עינת לסר ובן זוגה מיכאל פצ'רסקי, ח"כ איציק שמוליה ורבים נוספים. השמחה נמשכה בשבת חתן בבית הורי החתן לצלילי שירה בלייב של הזמר לירון רמתי ששר דואט עם פאבלו רוזנברג.

חיים סבן ולירון רמתי
חיים סבן ולירון רמתי

7. חברי פורום Audi Community - קהילת הלקוחות העסקיים של מותג רכבי הפרימיום - התכנסו בבוקר שישי שעבר, בסינמה סיטי בגלילות, לצפות יחד בהקרנת טרום בכורה של הסרט "האיש שהפיל את הבית הלבן". טרום ההקרנה, האזינו חברי הפורום להרצאתו של אלון פנקס, לשעבר הקונסול הכללי של ישראל בניו יורק, שעסקה בממשל האמריקאי הנוכחי, ובסיכום השנה החולפת מאז בחירתו לנשיא של דונלד טראמפ. האזינו וצפו: פרופ' איציק סוארי, דר' יורם טורבוביץ', אורי יהודאי ורינת ברובינסקי, דוד מימון, אסי שמלצר ועוד.




8. לקוחות מרצדס הוזמנו לחסוך זמן ולהגיע בסטייל, לפני כולם, לטרום הקרנת הבכורה של הסרט החדש "ליגת הצדק", בכיכובה של גל גדות. חברת מרצדס העולמית פרסה חסותה על האירועים בעולם שכן דגם ה- – E CLASS קבריולה מופיע בסרט. אריאל פינטו מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל פגש בהקרנה את מוטי כוזהינוף שחגג השבוע את יום הולדתו ה-47.

אריאל פינטו ומוטי כוזהינוף (צילום: רפי דלויה)
אריאל פינטו ומוטי כוזהינוף (צילום: רפי דלויה)

9. אילן לפידות (37) מונה השבוע למנכ"ל קבוצת לפידות. עמי לפידות שהקים עם רעייתו גילה את הקבוצה העוסקת בתחומי הציוד הרפואי, התרופות והאופטיקה לפני 40 שנה סיפר שכיו"ר הקבוצה וכאב הוא חש גאווה גדולה ומאחל לבנו הצלחה.

אילן לפידות ועמי לפידות (צילום: יח"צ)
אילן לפידות ועמי לפידות (צילום: יח"צ)