חברי אגודת ידידי בית התפוצות השתתפו בשני, בערב מיוחד שעסק בקווים לדמותו של הגנגסטר היהודי. פרופ' רוברט רוקאווי - מומחה בעל שם עולמי לעניין גנגסטרים יהודים באמריקה, ומחבר הספר: "אבל הוא היה טוב לאמו", סיפר על גנגסטרים יהודים בצפון אמריקה במחצית הראשונה של המאה ה-20 , ועו"ד ציון אמיר נתן סקירה על ארגוני הפשע בארץ ומה ההבדל בינם לבין הגנגסטרים היהודים בארה"ב. את הערב הנחה אושי דרמן, איש התוכן של בית התפוצות.

הגיעו להאזין: אירינה נבזלין - יו"ר דירקטוריון מוזיאון העם היהודי - בית התפוצות ונשיאת קרן נדב; עדי אקוניס מנכ"ליתאגודת ידידי בית התפוצות בישראל ובעלה אופיר אקוניס - שר המדע והטכנולוגיה; דנה ודן תדמור - מנכ"ל בית התפוצות; אלוף (מיל') איתן בן אליהו יו"ר חבר הנאמנים של המוזיאון ורווית טרלובסקי, לאוניד נבזלין ורעייתו טאטיאנה, רוני רוס, גבי רביד , רותי ואברהם (לולו) אסף, מתי קרסוונוספים.

 אופיר ועדי אקוניס (צילום: אביב חופי)
אופיר ועדי אקוניס (צילום: אביב חופי)


רווית טרלובסקי ואיתן בן אליהו
רווית טרלובסקי ואיתן בן אליהו

רוני רוס
רוני רוס


הרעות של להט ופירון

אירוע ההתרמה השנתי למען בית החולים השיקומי רעות נערך בראשון בערב בבית האופרה בתל אביב. על הנחיית הערב הופקד איל קיציס והתכנית האמנותית כללה הופעה של שלומי שבת שאירח על הבמה את יובל דיין. האירוע נערך בסימן 80 שנה לפעילות החברתית והקהילתית של עמותת 'רעות' כשבראש מפעלי העמותה - פועלו של המרכז הרפואי שיקומי רעות, בית החולים הגדול מסוגו בישראל. כל הכנסות מהערב, שמוערכות בכמיליון שקלים נועדו לפיתוחה של המחלקה לאשפוז יום שיקומי בבית החולים רעות.

נכחו: יו"ר עמותת רעות, ד"ר עוזי לנדאו, מנהל בית החולים השיקומי רעות תל אביב, ד"ר דב אלבוקרק, ראש עיריית תל אביב-יפו, רון חולדאי, יו"ר חוג הידידים של בית החולים, עו"ד צבי פירון, רונית רייכמן ודן להט, משה אדרי, רני רהב, רוני מילוא, תמי חוטובלי ושי אגסי, טל ברנוח, יובל שחר, עו"ד רונית סיטון-זלקינד ועוד.

רונית רייכמן, דן להט ודב אלבוקרק (צילום: מאיר דקל)
רונית רייכמן, דן להט ודב אלבוקרק (צילום: מאיר דקל)

צבי פירון
צבי פירון

אדרי מתכונן למונדיאל

בכירי ענף מוצרי החשמל והאלקטרוניקה התארחו בראשון במועדון התיאטרון ביפו, באירוע השקת המהלך השיווקי הגדול של חברת הייסנס, אחת מנותנות החסות הרשמיות של המונדיאל הקרוב ברוסיה. לכבוד האירוע עוצב המתחם כמגרש כדורגל ברוח המונדיאל. גיא אדרי מבעלי החברה בארץ הציג את המהלך בפני 350 המוזמנים ובישר להם שבקיץ הקרוב החברה תוציא מישראל מטוס ממותג של הייסנס, ועל סיפונו מאות צרכנים, לקוחות המותג, שיזכו לצפות במשחק במונדיאל.

בין האורחים שהתייצבו: שותפיו של אדרי - גדי אנג'ל והאחים רן וגל בלינקס; בעלי מחסני חשמל לשעבר והמנכ״לים בהווה שמוליק מנדזיצקי ויורם בדש; יוסי סרודי מבעלי חברת ח.י שותפה של הייסנס בקטגוריית המקררים של המותג, רונן ועודד בזזי הבעלים של חברת טורנדו מזגנים אשר משווקים את מזגני הייסנס בישראל, אביבה ואבי סופר, ועוד רבים מענף קמעונאות מוצרי החשמל. נציגי מועדון מכבי תל אביב בכדורגל, בראשותו של מנכ״ל המועדון בן מנספורד, המנהל המסחרי דניאל לוי; וכוכבי הקבוצה פרדראג ראייקוביץ' הסרבי, ו-וידאר קייארטנסוןהאיסלנדי - אשר שניהם צפויים לשחק במונדיאל במדי נבחרותיהם, נכחו גם הם באירוע.

אבי סופר, גיא אדרי, שמוליק מנדזיצקי ויוסי סודרי (צילום: שוקה כהן)
אבי סופר, גיא אדרי, שמוליק מנדזיצקי ויוסי סודרי (צילום: שוקה כהן)

ניקולטי על המגרש

רפאל עובדיה מנהל השיווק של חברת הריהוט ניקולטי הודיע לאחרונה על שיתוף פעולה ומתן חסות חדשה לקבוצת הכדורגל מכבי נתניה. עובדיה וניב גולדשטיין יו"ר קבוצת מכבי נתניה נפגשו לציין את השת"פ במסגרתו על פי הערכות החברה תשלם סכום של 350,000 ₪ לתקופה של שלוש שנים.

ניב גולדשטיין ורפאל עובדיה (יח"צ)
ניב גולדשטיין ורפאל עובדיה (יח"צ)


תפסו ג'וב
>רפי בארי, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מלונות דן נבחר לשמש בוועדת הייעוץ המרכזית של USTOA ארגון הגג של סיטונאי התיירות האמריקאים.

)רפי בארי (צילום: סיון פרג'
)רפי בארי (צילום: סיון פרג'

>רוני שחם, אשר מנהל את הפעילות הגלובלית של המותג Braun בעולמות ה Digital וה E-Commerce, מונה לתפקיד סמנכ"ל השיווק והמכירות של פרוקטר אנד גמבל ישראל.

>יואב דוניץ מונה לסמנכ"ל פיתוח ורשויות מקומיות בארגון תלמ"א, העוסק בחינוך הציבורי בישראל.

>עו"ד מיכאלה לוין מונתה לסמנכ"לית השיווק של המרכז האקדמי למשפט ולעסקים בר"ג.

>אמיר הרוש מונה סמנכ"ל טכנולוגיות בקבוצת קלי.

>שאול צוק מונה למנכ"ל רולידר בע"מ .