פאודה עונה שנייה עם אילון וגלנט

לאחר ציפייה דרוכה, בכירי חברת 'יס', חגגו בשישי את הפרמיירה לעונה השנייה של הסדרה 'פאודה' - סדרת האקשן הישראלית שנמכרה לנטפליקס, אותה יצרו אבי יששכרוף, וליאור רז. הסדרה מגוללת את סיפורה של יחידת מסתערבים בשטחים. ההקרנה החגיגית נערכה בתיאטרון 'הבימה' בתל-אביב, ומשכה אורחים רבים מעולמות, העסקים, הביטחון, התקשורת והבידור. הגיעו לצפות בפרק הראשון ביחד ולברך את היוצרים: מנכ"ל יס רון אילון, חמי וגילה פרס, אבנר וחלי קז, איציק בנבנישתי, שר השיכון יואב גלנט ורעייתו קלודין, אהוד ברק, אורי בר –לב וענת גוטליב- שטיינמץ, שירה מרגלית, זוהר יעקבסון, עופר שלח, יואב לימור, טלי בן-עובדיה, שרון כידון ורבים רבים נוספים.

רון אילון
רון אילון


חמי וגילה פרס
חמי וגילה פרס

קלודין גלנט, ליאור רז, יואב גלנט ואבי יששכרוף
קלודין גלנט, ליאור רז, יואב גלנט ואבי יששכרוף

אבנר וחלי קז
אבנר וחלי קז

אורי בר לב
אורי בר לב

 שירה מרגלית
שירה מרגלית

בוגרים ושירים באוניברסיטת ת"א

סיגל אדר ראש ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב, וסיגלית בן-חיון - מנהלת הארגון, המשיכו ברביעי במסורת ארגון המפגשים עם בוגרים מעוררי השראה של האוניברסיטה. הפעם הוזמנו להרצות בוגרים מוכרים מהפקולטה למדעי הרוח של האוניברסיטה. ארבעת הבוגרים שעלו לבמה וסיפרו על הרוח שלקחה אותם לכיוון ההצלחה היו ראש השב"כ והשר לשעבר - ח"כ יעקב פרי ממפלגת 'יש עתיד'; קרן אלעזרי - אנליסטית וחוקרת סייבר באוניברסיטת ת"א; מוטי אלמליח - מנכ"ל בזק בינלאומי, וד"ר עמיר ירוחם - זמר והיסטוריון, החבר בלהקת שב"ק ס'. הדוברים והנוכחים שנהנו גם מהופעה שכללה משירי בוב דילן , ליאונרד כהן, וסיימון וגרפונקל.

עמיר ירוחם, מוטי אלמליח, קרן אלעזרי  (צילום: ניב קנטור)
עמיר ירוחם, מוטי אלמליח, קרן אלעזרי (צילום: ניב קנטור)

סיגל אדר ויעקב פרי
סיגל אדר ויעקב פרי

צ'רצ'יל וקלפטר סוגרים שנה

אגודת הידידים של אוניברסיטת תל אביב חתמה ביום שישי בבוקר, בקולנוע 'לב דניאל' בהרצלייה, את אירועי האגודה לשנת 2017. הידידים הוזמנו להקרנת טרום בכורה של הסרט החם של החורף: "שעה אפלה". לפני הקרנת הסרט, העוסק בחייו של צ'רצ'יל בימים הגורליים שבהם עסק בהכרעות שהשפיעו על עתידה של אירופה, נערכה שיחה בין העורך והכתב נדב איל וד"ר מיכל שפירא, מבית הספר להיסטוריה של האוניברסיטה, תחת הכותרת "ימים של מנהיגות". במהלך השיח, ניתחו השניים את פועלו של צ'רצ'יל לקראת ובמהלך מלחמת העולם השנייה. פרופ' יוסף קלפטר, נשיא אוניברסיטת ת"א, אמנון דיק, יו"ר אגודת הידידים וסיגל אדר, מנכ"לית האגודה, הודו לידידים על מעורבותם ועל תמיכתם באגודה בשנת 2017. צפו : סמי וטובה סגול, יצחק סוארי, שוקי שוורץ, מנחם ורותי אורן, שירלי פורטר, רו״ח שלמה זיו, אליעזר אורן נשיא מטריקס, אסתר אלדן ועוד.

מנחם ורותי אורן ואמנון דיק (צילום: איציק בירן)
מנחם ורותי אורן ואמנון דיק (צילום: איציק בירן)

יוסף קלפטר ויצחק סוארי
יוסף קלפטר ויצחק סוארי

פרשר מקדם

מנכ"ל בנק מזרחי-טפחות, אלדד פרשר, אירח בלשכתו עשרה סטודנטים בני העדה האתיופית הלומדים באוניברסיטה העברית במסגרת תכנית פוירשטיין. המדובר בתכנית המסייעת לבני העדה האתיופית ללמוד לימודים אקדמיים. פרשר העניק לכל אחד מאותם סטודנטים, בשם הבנק, מלגה בשווי עשרת אלפים שקלים. בטקס התארחו גם פרופ' אודי שביט – דיקן הסטודנטים באוניברסיטה העברית, דר' ענת קגן – מנהלת תכנית פוירשטיין, וריטה רובינשטיין סמנכ"ל משאבי אנוש ומינהל בבנק.

הסטודנטית סיון תזזו, אלדד פרשר וריטה רובינשטיין (צילום: אבשלום ששוני)
הסטודנטית סיון תזזו, אלדד פרשר וריטה רובינשטיין (צילום: אבשלום ששוני)


נפלאות סופהשבוע

>סעיד אבולעפיה ואביו סמי הוזמנו לצפות במשחק הסופר קלאסיקו שנערך אתמול במדריד. השניים היו אורחיו של ז'ורז'ה מנדש, הסופר איג׳נט מפורטוגל שהוא גם סוכנו של כריסטיאנו רונאלדו וצפו במשחק מתא הצפיה הפרטי ורחב היידים של רונאלדו.

>שר החינוך נפתלי בנט הגיע בחמישי בערב אל תיאטרון גשר, כדי לצפות בהצגה "הרצל אמר" . המדובר בקומדיה מוזיקלית חדשה לרגל 70 שנה למדינת ישראל שנכתבה על ידי רועי חן. צפו עם השר: שמואל אבוהב - מנכ"ל משרד החינוך , רן שפירא מנהל סל תרבות, יו"ר תיאטרון גשר עו"ד אלי זהר, ולנה קריינדלין - מנכ"לית התיאטרון.

לנה קריינדלין, נפתלי בנט ואלי זהר (צילום: עודד קרני)
לנה קריינדלין, נפתלי בנט ואלי זהר (צילום: עודד קרני)

>איש העסקים זיו שני, בן זוגה של מעצבת האופנה דורית (דודו) בר אור, חגג בחמישי יום הולדת במסיבה שמחה. בין החברים שהגיעו לעשות שמח ורקדו מירי והרצל חבס.

>יוזמה משותפת של השירות הבולאי ושל דף הפייסבוק 'סיכוי שווה' לשילוב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה, הולידה את בול השילוב. אורן הלמן מייסד דף הפייסבוק הודה לאלחנן שפירא מנהל השרות הבולאי ולקודמו בתפקיד ירון רצון, על השותפות לדרך ועל הוצאת הבול שאותו עיצב מאיר אשר