בפנטהאוז של יויו לייטרסדוף, במגדל שלום בתל אביב, נערך במוצאי שבת אירוע קוקטיל של עמותת 'גדולים מהחיים'. מותג השמפניה הבינלאומיMoët & Chandon פרס חסותו על האירוע במסגרת תרומה לקהילה ואחריות חברתית. אל האירוע הגיעו חברי חוג ידידי עמותת 'גדולים מהחיים' הפועלת למען ילדים חולי סרטן. על התפריט שהוגש היה אמון השף גולן גורפינקל, שבתו, מאי ז"ל, נפטרה ממחלת הסרטן לפני מספר חודשים.

נפגשו: ליאור שמואלי - מנכ"ל עמותת 'גדולים מהחיים', אלינוער לויטן סמנכ"ל עמותת גדולים מהחיים, בריאק דזטרין מנהל שיווק מזרח תיכון של Moët & Chandon, דליה ואפי שטנצלר, תמיר גילת, חסידה דנאי, אבנר וחלי קז, רויטל סויד, רון וקסלר ובתו מיכל, אברשה בורשטיין, אורית בנבנישתי, איילת ועברי ורבין, אילן וורד גרינבוים, איציק מרדכי, גלית פרבר-שרצקי, שרון אילון, ישראל ועופרה רייף, ארז אלוביץ', קלוד בריטמן, משה צור, עידו חג'ג', רני והילה רהב, אמיר ברמלי, שרון למברגר, חן למדן, מיקי שמו, ורבים נוספים.

ליאור שמואלי, קלוד בריטמן, יויו לייטרסדורף וחסידה דנאי (צילום: אביב חופי)
ליאור שמואלי, קלוד בריטמן, יויו לייטרסדורף וחסידה דנאי (צילום: אביב חופי)


דליה שטנצלר ורויטל סויד
דליה שטנצלר ורויטל סויד

חדשנות ולהיטים מהבנק

כאלף איש הגיעו ביום שישי לאירוע הבנקאות הפרטית של הבנק הבינלאומי, שנערך בסינמה סיטי גלילות. מנכ"לית הבינלאומי, סמדר ברבר-צדיק, ברכה את הבאים, ודיברה בשבחי הבנק שהיא מנהלת בטענה שארגון טוב הוא ארגון שמוביל חדשנות, מקדם חדשנות ומשיק שירותים דיגיטליים ייחודיים, ויחד עם זאת ממשיך לקדם שרות מקצועי ואישי בסניפים.

ברבר-צדיק ואלה גולן - סמנכ"לית הבנק וראש החטיבה הבנקאית, פגשו את הלקוחות לארוחת בוקר, הרצאה של דרור זק"ש תחת הכותרת - "העתיד כבר כאן", ומופע של 'צלילי הביטלס' בניצוחו של אלדד שרם, ובהשתתפותם של 70 חברי התזמורת הסימפונית חיפה, וזמרים שונים, שביצעו את גדולי הלהיטים של הלהקה המיתולוגית.

אלה גולן וסמדר ברבר-צדיק (צילום: תמר מצפי)
אלה גולן וסמדר ברבר-צדיק (צילום: תמר מצפי)

לסרי סוגר שנה

חיליק לסרי, בעלי חברת כרטיסי ה"גיפט קארד", המשיך במסורת שייסד, וחגג את סוף השנה האזרחית במסיבה רבת משתתפים, במועדון האומן בתל אביב. על עמדת הדי.ג'יי הופקד סקאזי. בין החוגגים והרוקדים נצפו: הראל ויזל, רינת ומוטי כוזהינוף, יוסי אברהמי, אבי ואילנית לוי ההריונית, שלום וליאת מוליוב, יעל ואייל פישמן ועוד רבים נוספים.

אייל ויעל פישמן (צילום: אביב חופי)
אייל ויעל פישמן (צילום: אביב חופי)

אילנית ואבי לוי
אילנית ואבי לוי

מוטי ורינת כוזהינוף
מוטי ורינת כוזהינוף

הראל ויזל
הראל ויזל

רוסו מפרגן לפולק

הנהלת דיזל ישראל ברשות המנכ"ל והבעלים מתי פולק ביקרו לאחרונה במטה דיזל העולמי באיטליה. רנצו רוסו, יושב ראש ובעלי דיזל הציג את משלחת ישראל כחוד החנית ומובילה של הפעילות השיווקית של המותג בעולם.

מתי פולק ורנצו רוסו (צילום: יח"צ)
מתי פולק ורנצו רוסו (צילום: יח"צ)

לוגסי ושניידמן רוקדות את החיים

מאיה אדרי לוגסי מבעלי מסעדת קיוטו היפנית בהרצליה פיתוח חגגה במוצאי השבת את יום הולדתה ה-30. לוגסי אירחה במסעדה חברים קרובים לערב של הרבה סושי וריקודים. הגיעו לברך: השותפים שמעון באבו שפירא ועמי יפרח, בר רפאלי, יעל נזרי, אלינור קופלר, אתי קובו, צחי ארבוב, אילן קפון ורבים נוספים. באותה שעה ממש המועדון ה'ג'ימי הו' בתל אביב הפאשניסטה מאיה שניידמן בתם של מוקי ורונית שניידמן חגגה גם היא בריקודים את יום הולדתה ה-18. אבא מוקי הצטרף לריקודים על הבר.

)מאיה אדרי לוגסי (צילום עופר חן
)מאיה אדרי לוגסי (צילום עופר חן