טל גרנות גולדשטיין מנכ"לית HOT פתחה את השבוע בסינמה סיטי גלילות שם נערכה בראשון ההשקה החגיגית של "שבאבניקים". המדובר בקומדיה החדשה והחרדית של HOT שיצר וכתב אלירן מלכה יחד עם דניאל פארן וביימו מלכה ומאור זגורי . כוכבי הסדרה דניאל גד, אורי ליזרוביץ', ישראל אטיאס , עומר פרלמן דב נבון, זוהר שטראוס ומאיה ורטהיימר התרגשו מהמעמד והתגובות. בין הצופים היו גם סגן ראש העיר תל אביב יפו אסף זמיר שהוא גם בעלה של וורטהיימר ומשה אדרי עם חברו הגשש שייקה לוי.

מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: רפי דלויה)
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום: רפי דלויה)


 סופר תאני חוגגת חורף


עדי סופר-תאני מנכ"לית פייסבוק ישראל, הוציאה את כל החברים הוירטואליים מה'פיד' למפגש שמח. בראשון בערב, בתזמון מושלם עם הגשם שהגיע לביקור, נערכה מסיבת החורף של פייסבוק בישראל. האירוע התקיים במתחם 'בית השמחות' בתל-אביב וכלל נגנים, קייטרינג, ושולחן מתוקים מפנק שמצטלם טוב. בין המפזזים נצפו: אראל מרגלית, פיונה דרמון, גיגי לוי, שחר בן-דוד, משה פרידמן, תמי גניגר, אלירן בן יהודה, אסף אזולאי ועוד ועוד.

עדי סופר תאני (צילום: ניר פקין)
עדי סופר תאני (צילום: ניר פקין)


תגלית חדשנית

בכירי פרויקט 'תגלית' ציינו יום הולדת 18 להיווסדו של הפרויקט, באירוע קוקטייל חגיגי שנערך במרכז החדשנות של תגלית, בשיתוף עם הבורסה לניירות ערך. באירוע השתתפו מאיר שמיר - יו"ר הבורד הישראלי של תגלית, גידי מרק, מנכ"ל תגלית וידידי תגלית בישראל: יורם דבש - נשיא בורסת היהלומים הישראלית, עו"ד אלקס הרטמן, בנג'י זינגר - מנכ"ל WEWORK, איתי בן-זאב - מנכ"ל הבורסה לניירות ערך, אמנון נויבך - יו"ר הבורסה לניירות ערך, פרופ' עדה שפיצר סמנכ"לית תגלית ונוספים. משתתפי הקוקטייל הוזמנו לסיור במרכז החדשנות ונהנו מהרצאה של תת אלוף (מיל') אהוד שניאורסון, מפקד יחידת 8200 בנושא חדשנות, ציונות ומה שביניהן.

בנג'י זינגר ומאיר שמיר
בנג'י זינגר ומאיר שמיר

התכשיט החדש של פדני

בני פדני, היו"ר והבעלים של רשת התכשיטים PADANI, ואלון תורג'מן - מנכ"ל פדני, הגיעו לבקר על סט הצילומים של החברה ונפגשו עם הפרזנטורית החדשה - הדוגמנית ניבר מדר. השניים החליטו להפתיע את הפנים החדשות של תכשיטי היוקרה, וערכו לה חגיגת יומולדת 22, עם עוגה ושמפנייה. מדר הצטלמה לקמפיין שבמסגרתו תוצג קולקציית התכשיטים החדשה לשנת 2018.

בני פדני וניבר מדר (צילום: שוקה כהן)
בני פדני וניבר מדר (צילום: שוקה כהן)


המצוות של כחלון ועידן

שחר כחלון מבעלי 'מתחם גאיה' בנס ציונה, אירח בראשון 13 ילדים מעמותת "קו לחיים", המסייעת לילדים עם מוגבלויות ותסמונות שונות. הילדים הוזמנו לחגוג במקום אירוע בר ובת מצווה. הופקד על השמח: הזמר ליאור נרקיס הגיעו לברך חברי הכנסת: אילן גילאון ואורן חזן וירון לוץ מנכ"ל האגודה להתנדבות. רינה עידן מנכ"לית העמותה הודתה לכחלון על האירוע.

רינה עידן, ירון לוץ ואילן גילאון (צילום: אביב חופי)
רינה עידן, ירון לוץ ואילן גילאון (צילום: אביב חופי)

אבסולוט סוגרים שנה

יואש בן אליעזר - משנה למנכ"ל חברת טמפו משקאות, ניר גל - מנהל חטיבת האלכוהול של טמפו, ועליזה דיניים - מנהלת השיווק בחטיבת האלכוהול, חגגו סוף של שנה מוצלחת במתחם הVIP- של יצרנית הוודקה 'אבסולוט', באירוע ענק וחגיגי של הדי ג'י הידוע Marco Carola

יואש בן אליעזר, עליזה דיינים וניר גל (צילום: שוקה כהן)
יואש בן אליעזר, עליזה דיינים וניר גל (צילום: שוקה כהן)