קולות השירה בציבור ומראות הריקודים על השולחנות, חזרו ברביעי למועדון הגנקי בתל אביב. לאחר החלפת הבעלות על המקום, ועבודות שיפוץ שארכו כשלושה חודשים, אירחו הבעלים החדשים - אלקנה ורינת צרפתי - את ערב הפתיחה המחודשת של המועדון המיתולוגי.

על הערב כולו ניצחה 'האם המייסדת' של המקום, זמרת האלפיון העליון, עינת שרוף, שאירחה עם בן זוגה - תמיר הר פז, על הבמה, את הזמרים: שמעון בוסקילה, שרון חזיז, מרגלית צנעני ומאיה בוסקילה. גם אנשי העסקים חובבי הזמר העברי: רונן פלד, יפתח ויזל וחיים רביבו, הצטרפו לשרוף ונתנו קולם בשיר. ברקע, כמו בימים הטובים, קהל משולהב, ריקודים על שולחנות והרבה שמח. הגיעו לחדש ימים כקדם ולאחל בהצלחה: ליהיא לפיד נטולת יאיר (שהיה בכנסת עסוק בחוק ההמלצות), אורי יהודאי ורינת ברובינסקי, דפנה ויצחק אנג'ל, מיכאל ססלר, טל ברנוח, קובי לפידות, צילי נווה, יובל סלע, עו"ד שני אילוז, שרון כידון, ציפי רפאלי, ציפי רומנו ועוד ועוד.

לאחר הפתיחה המחודשת עובדים בגנקי על הרחבת הפעילות ובנוסף לערבי השירה המפורסמים הושק גם 'גנקי live '. המדובר בליין חדש של הופעות חיות באווירה אינטימית עם מיטב אומני ישראל, ובנוסף ערבים של להקות המופיעות בסגנונות שונים בהם, הרכבים יוונים, לטינים ולועזיים.


(צילום: אור גפן)

מוטי רייף
מוטי רייף

ציפי רפאלי, ציפי רומנו ושרון כידון
ציפי רפאלי, ציפי רומנו ושרון כידון

אלקנה ורינת צרפתי
אלקנה ורינת צרפתי

רונן פלד
רונן פלד

עינת שרוף
עינת שרוף

 שני אילוז
שני אילוז