איש העסקים צבי ימיני, חגג בשני בערב את יום הולדתו במתחם 'בית קנדינוף' ביפו. אל החגיגה הגיעו רעייתו איילת, ילדיו, בני משפחה וחברים קרובים, להרים כוסית לחייו. בין המברכים נצפו: דוד ואורית אפרתי, שירה ולני רקנאטי, עברי ורבין, רותי ומשה קסטיאל, רמי ואירינה שלמור, עינת לסר, יונה ודודי ברטל, גלעד עדין, יפית גרינברג ובני ארד, ויויאן רכיב, סרג' תירוש ועוד.

משה קסטיאל, צבי ימיני ורותי קסטיאל (צילום: אביב חופי)
משה קסטיאל, צבי ימיני ורותי קסטיאל (צילום: אביב חופי)

אירינה ורמי שלמור
אירינה ורמי שלמור


יונה ודודי ברטל
יונה ודודי ברטל

הפרחים של נזריאן

בשני בערב נערך באקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים טקס חגיגי, שבמהלכו הוענקו מלגות לסטודנטים מטעם קרן "אמא" שהקימו הפילנתרופים יונס וסוראיה נזריאן. הקרן הוקמה על מנת לתמוך בסטודנטים מהאקדמיה שהתקבלו לתוכנית הקאמרית לנגנים מצטיינים. באירוע נכחו בני הזוג נזריאן, פרופ' ינעם ליף - נשיא האקדמיה, עו"ד יאיר גרין - יו"ר הוועד המנהל, והיו"רית החדשה של חבר הנאמנים של האקדמיה - עו"ד אמינה האריס. בנוסף נכחו בטקס חברי הסגל האקדמי, אנשי הסגל המנהלי, ואורחים של משפחת נזריאן. גרין תיאר עד כמה הקרן קרובה לליבם של בני הזוג נזריאן, וסיפר שבני הזוג מתייחסים למקבלי המלגות כ"פרחים שלו". בני הזוג נזריאן הם מראשי קהילת היהודים בלוס אנג'לס, וידועים בפעולות פילנתרופיות רבות שהם עושים למען הקהילה בארה"ב ובישראל, בתחומי החינוך, האמנות והתרבות. יונס נזריאן משמש יו"ר כבוד של חבר הנאמנים הבינלאומי של האקדמיה.

אמינה האריס, ינעם ליף ויונס וסוראיה נזריאן (צילום: דן פורגס)
אמינה האריס, ינעם ליף ויונס וסוראיה נזריאן (צילום: דן פורגס)

בר מסתורי

ז'ק בר, יו"ר ומנכ"ל טמפו משקאות, השיק השבוע עם אנשי הנהלת החברה, את ה-Walter - וויסקי בר חדש של מותג הוויסקי 'גלנליווט'. באירוע ההשקה נחשפה לראשונה המהדורה המיוחדת והמוגבלת 'The Glenlivet Cipher'. המהדורה מוצגת בעולם כמוצר מסתורי המוגש בבקבוק שחור ואטום, ללא מידע על הטעמים, החבית או גיל הוויסקי על מנת לאתגר את צרכני הסינגל מאלט לפענח (decipher) את הארומה והטעם של הוויסקי החדש.

ז'ק בר  (צילום: שוקה כהן)
ז'ק בר (צילום: שוקה כהן)

הצמיד של רני

במלון נורמן בתל אביב נערך בשני אירוע של עמותת ״המשאלה של רני״, עמותה שהוקמה לפני 5 שנים לזכר רני, שנפטרה בגיל שנה וחצי בלבד מתסמונת ליי מחלה מטבולית מיטוכונדריאלית, ולמען משפחות אחרות עם ילדים החולים במחלות מטבוליות ומחלות גנטיות נדירות. העמותה שמה שלה למטרה את הקמתו של מרכז לילדים בעל מחלות גנטיות. סיוון פישר חיוני, אמא של רני, השיקה שיתוף פעולה של העמותה יחד עם בית התכשיטים "אגס ותמר" שיצרו צמיד ייחודי שרכישתו תרומה לעמותה, אשר נמכר בחנות ובאתר החברה. באירוע לקחו: יעל שטייניץ, אתי יפרח, סיון שטרנבך, ליהי הוד ונוספות.

סיוון פישר חיוני
סיוון פישר חיוני


זרוע ההשקעות של וולדמן

'מלאנוקס קפיטל', זרוע ההשקעות של חברת 'מלאנוקס' טכנולוגיות, השיקה השבוע את Seed Program - תכנית ייעודית לטובת האצה ותמיכה בסטארט-אפים הנמצאים בתחילת דרכם, בשלב הגיוס הראשוני. מטרת התכנית, שההרשמה אליה תחל החודש (ינואר 2018), היא לתת לסטארט-אפים גישה למוצרים ולטכנולוגיות של מלאנוקס, לצד תמיכה וייעוץ עסקי וטכני אשר יעזרו למצב את חברת הסטארט אפ בשלביה הראשונים.

בנוסף, התכנית מיועדת לסייע בהשגת מימון וחיבור ללקוחותיה של חברת מלאנוקס, קרנות הון-סיכון וגורמים נוספים מובילים בתעשייה.

התכנית החדשה הוצגה על ידי סמנכ"ל ההשקעות של החברה נמרוד גינדי, במעמד מייסד ומנכ"ל החברה - איל וולדמן. עוד נשאו דברים: אניה אלדן, מנהלת זירת הזנק ברשות החדשנות, לילך דנביץ, שותפה ב-iAngels וורנן חלק, מייסד ומנכ"ל חברת התוכנה Vast Data.

לילך דנביץ, אניה אלדן ואיל וולדמן (צילום: באדיבות מלאנוקס)
לילך דנביץ, אניה אלדן ואיל וולדמן (צילום: באדיבות מלאנוקס)

יצחק הלוי על הפסנתר

רונן ניסנבאום - מנכ"ל מלונות דן הנכנס, אירח השבוע את אירוע השקת 'פסטיבל אילת למוסיקה קאמרית' שיתקיים זאת השנה השישית ברציפות, במלון דן אילת. ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, הגיע לאירוע שנערך במלון דן תל-אביב, שבו השתתפו חברי הנהלת הפסטיבל, בראשות לאוניד רוזנברג, ליאור מוצ'ניק - מנכ"ל מלון דן, דיצה בן-משה - מנהלת פרויקטים שיווקיים במלונות דן, והאמנים המשתתפים בפסטיבל השנה וביניהם: דניס סדוב, בנימין יוסופוב ועופרה יצחקי.

לאוניד רוזנברג, ליאור מוצ'ניק, רונן ניסנבאום, עופרה יצחקי ומאיר יצחק הלוי (צילום: מקסיםריידר)
לאוניד רוזנברג, ליאור מוצ'ניק, רונן ניסנבאום, עופרה יצחקי ומאיר יצחק הלוי (צילום: מקסיםריידר)

WeDo לא רק באפליקציה

תום הופן (27) ודנה הלפרין (26), הבעלים של אפליקציית החתונות הפופולרית WeDo ובני זוג מזה כחמש שנים, התארסו. לאחר כשנתיים של עבודה משותפת על אפליקציית השראה לזוגות העומדים להינשא, ספגו השניים השראה בעצמם כאשר הופן הפתיע את הלפרין בהצעת נישואין במלון בראשית שבמצפה רמון.

דנה הלפרין ותום הופן (צילום: פייסבוק)
דנה הלפרין ותום הופן (צילום: פייסבוק)