ערב הגאלה השנתי של עמותת עלה נערך במוצאי השבת במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב. דורון אלמוג, אלוף במיל' יו"ר "עלה נגב – נחלת ערן" ורעייתו דידי, שלומי אבנון נשיא עלה, יהודה מרמורשטיין המנהל הכללי של העמותה ומנכ"ל הכפר השיקומי אבי וורצמן, קיבלו את פני התורמים שנהנו מהערב שהנחה אלי יצפאן, הפיק דני מרקס וכלל הופעה של אבי סינגולדה וחברים.

כל ההכנסות מהערב קודש להקמת בית החולים השיקומי הראשון בדרום בכפר השיקומי "עלה נגב- נחלת ערן". הגיעו לחבק ולתרום ונהנו מהערב המארח את האירוע זאת השנה השנייה: ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ', ראש העיר תל אביב- יפו רון חולדאי ורעייתו יעל, נתן חץ, עמיקם כהן, רותי וגבי לסט, נחום פינברג, מיקי קני, רחל ואפי רוזנהויז, ציפי ויגאל לנדאו, תמי ויהודה רוה, נורית ויואב מנור, רב הכותל שמואל רבינוביץ, מנכ"ל המלון המארח דייויד כהן, סמדר רינות נמרודי ועוד.

מיכל ודוד פורר (צילום: אביב חופי)
מיכל ודוד פורר (צילום: אביב חופי)


גבי לסט ונחום פינברג
גבי לסט ונחום פינברג

מיקי קני
מיקי קני

נתן חץ ובני גנץ
נתן חץ ובני גנץ

יהודה מרמורשטיין ורוביק דנילוביץ'
יהודה מרמורשטיין ורוביק דנילוביץ'

בר און זוכר

רשת מוצרי הטיפול והפינוק מן הטבע BODY SHOP, בראשות המנכ"ל דני בר-און, נרתמה למען מיזם יוצא דופן של הקונגרס הציוני, לקראת יום השואה הבינלאומי. בר-און ועובדי הרשת היו חלק מ-6 מיליון האנשים אשר הצטלמו ובידם השלט עם הכיתוב "I Remember". כל תמונות משתתפי המיזם יוקרנו במהלך טקס זיכרון מיוחד שיתקיים באושוויץ.

דני בר-און (צילום: יח"צ)
דני בר-און (צילום: יח"צ)


לאו בודק את ההכנות

הרב הראשי לישראל דוד לאו, התארח וסייר לאחרונה במפעל 'זוגלובק' שבנהריה על מנת לעמוד מקרוב על תהליך ההכשרה לפסח של המפעל. האחים יעל ועמי זוגלובק - בעלי החברה, ואלי זוגלובק - היו"ר, ארחו את הרב במשרדי הדירקטוריון, אשר שימשו בעבר סלון ביתם, ממנו צמחו מפעלי זוגלובק לפני 80 שנים. יעל זוגלובק אף הורידה תמונה משפחתית מהקיר והציגה בפני הרב את כל בני המשפחה. פמליית הרב לאו כללה את רב העיר נהרייה ישעיהו מייטליס, ויו"ר המועצה הדתית נהרייה מרדכי וקנין.

אלי זוגלובק, ישראל לאו יעל ועמי זוגלובק (צילום: אודליה ש.)
אלי זוגלובק, ישראל לאו יעל ועמי זוגלובק (צילום: אודליה ש.)

גילת ושלמון פרסונלים

בחברת תוספי התזונה 'אלטמן' נערכים לדבר הבא בתחום- התאמה פרסונאלית של תוספי תזונה. אפרת גילת - מנכ"לית חברת האם 'מעברות', עינת יוזנט-רביד - מנכ"לית אלטמן, ואייל שלמון - יו"ר קבוצת מעברות נפגשו ושפטו ב'האקתון' שבו נטלו חלק רופאים, נטורופתים, דיאטניות, אנשי טכנולוגיה, שיווק ודיגיטל, שהתחרו ביניהם במהלך 24 שעות, על פתרונות חדשניים ויצירתיים ומתן מענה לאתגר של אלטמן - מציאת כלי דיגיטלי / שירות או מוצר, להתאמה אישית של תוספי תזונה.

אפרת גילת, עינת ואייל שלמון  (צילום: שרה סולמון)
אפרת גילת, עינת ואייל שלמון (צילום: שרה סולמון)