אל בניין "הבימה" בתל-אביב הגיעו בשישי בצהריים מוזמנים רבים להשקת ספרה החדש של ניקול ראידמן "No Masks" . הספר עשיר בצילומים של ידוענים מתחומים שונים, וראידמן עמלה עליו משך תקופה ארוכה. ההכנסות ממכירת הספר יועברו לאגודה למלחמה בסרטן. כהרגלה של ראידמן, מדובר היה בהפקה מרשימה. בקולינארי: עמדת סושי עשירה של מסעדת 'יאקימונו', קוקטיילים של וודקה בלוגה, ועמדת קינוחים מעוצבת בתוך ספרייה. באמנותי: מיצג של שחקנים ורקדנים. ומבחינת תפאורה: רשימת מוזמנים נוצצת, משובצת סלבריטאים בראשות החברה - אשת ראש הממשלה שרה נתניהו – בהופעה פומבית ראשונה אחרי חשיפת הקלטת המביכה שבה נשמעה צווחת על יועץ תקשורת. נתניהו הגיעה בלוק אופנתי לפרגן לראידמן שמלבישה אותה לאירועים רשמיים, ונמנעה ממגע עם התקשורת. נצפו: בן זוגה של ראידמן ואבי ילדיה - מיכאל צ'רנוי, רמי ועדינה לוי, אבי ואירמה מיכאלי, בת שבע בובליל, גלית גוטמן נטולת יגאל אהובי, עופרה רייף, יפית רפאל, נוני מלכא, בו ינובר, אורית ושאול בן אדרת, רני והילה רהב, רחלי עטיה, יעל נזרי, ורד רוזן, דליה איציק ועוד ועוד.

ניקול ראידמן
ניקול ראידמן

שרה נתניהו
שרה נתניהו


מיכאל צ'רנוי
מיכאל צ'רנוי

בן ינובר וגלית גוטמן
בן ינובר וגלית גוטמן

אירמה ואבי מיכאלי
אירמה ואבי מיכאלי

יפית רפאל
יפית רפאל

ורד רוזן
ורד רוזן

הבוטים של בראל

במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, נערך ברביעי כנס ה'בוטים' הבינלאומי, בהשתתפות מומחים לנושא מישראל ומהעולם. את הכינוס הייחודי ייסד היועץ הבכיר לתחום - היזם הטכנולוגי, יואב בראל. ההרצאות בכנס עשקו בנושאים החמים בעולם הבינה המלאכותית, ממשק משתמש, שימושים של 'בוטים' על גבי הבלוקצ׳יין ומטבעות קריפטוגרפים, וסיפורי הצלחה של מותגים ישראלים ובינלאומיים שכבר השיקו 'בוטים'. הגיעו להשתתף ולשאת דברים: דוב מורן - יזם ומשקיע טכנולוגי; אדן שוחט - משקיע מוכר בתעשייה ושותף מנהל בקרן 'אלף'; שי וינינגר - מייסד משותף ב- Lemonade, ששיתף בסיפור ההצלחה של החברה שלו. נצפו: מייקל פרטיק - שותף מנהל ב- Heroic VC, - קרן הון סיכון מסן פרנסיסקו שמשקיעה בחברות בוטים; קובי סמבורסקי - שותף מייסד ב"גלילות קפיטל״; ערן וענונו, מנהל פיתוח של חברת לייבפרסון העולמית, ונוספים.

אדן שוחט (צילום: ליאת מנדל)
אדן שוחט (צילום: ליאת מנדל)

ערן ואנונו ויואב בראל
ערן ואנונו ויואב בראל

צייד מכשפות בקאמרי

יו"ר אגודת ידידי התיאטרון 'הקאמרי' - ליאורה עופר, ומנכ"ל התיאטרון - שמוליק יפרח, אירחו ברביעי האחרון את חברי אגודת ידידי התיאטרון לבכורה חגיגית של המחזה "ציד המכשפות", ופתיחתה של תערוכת צילומים של תלמידי מגמת הצילום בתיכון 'דב הוז' שתיעדו את מהלך החזרות להצגה . בין המוזמנים שהאזינו להסברים על התערוכה מפי מנהלת בית הספר אירית תלמוד, והאוצר עדי יקותיאל ונהנו מההצגה:

אשת ראש העיר תל אביב יפו - יעל חולדאי, יו"ר הועד המנהל של 'הקאמרי' - עו"ד עפר שחל, קרן יפרח - רעייתו של מנכ"ל התיאטרון, אלכס לנדסברג, ליאורה ואלי לנדאו, ד"ר חיים פרלוק, אנה ודובי שיף, עו"ד אורי סלונים, ישראלה שטיר, עירית ומושיק תאומים ,ענת ובני פדני וענת שמואל פרנקל.

שמוליק יפרח, אלכס לנדסברג וקרו יפרח (צילום: איציק בירן)
שמוליק יפרח, אלכס לנדסברג וקרו יפרח (צילום: איציק בירן)

אירית תלמוד, יעל חולדאי ועדי יקותיאל
אירית תלמוד, יעל חולדאי ועדי יקותיאל

אנה ודובי שיף
אנה ודובי שיף

 אנה ודובי שיף
אנה ודובי שיף

נפלאות סופהשבוע

>נורית דאבוש ובתה ליאב חנכו בחמישי את 'גן אברהם' באשקלון על שם אביה של דאבוש -שהיה מבוני אשקלון. הטקס נערך במעמד כ-200 בני משפחה ומוקירי זכרו בהם ח"כ יצחק כהן - סגן שר האוצר, וראש העיר אשקלון תומר גלאם.

תומר גלאם, נורית וליאב דאבוש ויצחק כהן
תומר גלאם, נורית וליאב דאבוש ויצחק כהן

>באווירת ט"ו בשבט הגיע אהוד דנוך, מנכ"ל 'סולל בונה', וצוות הנהלת החברה לתחנת ביאליק של הקו האדום ברכבת הקלה ברמת גן, לשתול יחד עם בעלי העסקים במקום עשרות שתילים שיכניסו צבע לאתר העבודות שמתבצעות ע"י סולל בונה וחברת CRTG הסינית. השתילים נשתלו באדניות שמיוצרות מחומרי בנייה ממוחזרים מהעבודות.

אהוד דנוך (צילום: יח"צ)
אהוד דנוך (צילום: יח"צ)

>פרי גלעדי חגגה את יום הולדתה עם החברות הקרובות, בשישי בצהריים במסעדת 'קנטינה'.