מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין אירחה בשלישי בבוקר ברידינג 3 בנמל תל אביב את בכירי תעשיית הטלוויזיה למסיבת עיתונאים בה הציגה את סיכום השנה שעברה ואת התוכן הצפוי לעלות בשנה הקרובה. גרנות גולדשטיין סיפרה על החברה שחרטה על דגלה להיות שומר הסף של היצירה הישראלית האיכותית, עם השקעה של 150 מיליון שקל בשנה בהפקות מקור וילדים וקראה לנוכחים להירתם למלחמה בצפייה הפיראטית. יורם מוקדי סמנכ"ל התוכן הציג את סדרות דרמה, דוקו-ריאלטי וסדרות ילדים נוער ופעוטות הצפויות לעלות השנה. חגגו יצירה ישראלית: מירית טובי מנהלת הדרמה בחברה, חיים סלוצקי ודרי שי, רינת קליין, הדס וירון ליכטנשטיין, יואב גרוס, תמי מוזס, נדב פלטי, רם לנדס, ניב חורש, אסף אטדגי, גל זייד, תום סלמה, זוהר יעקובסון, מאיר קולטר ועוד.

ניב חורש ויורם מוקדי
ניב חורש ויורם מוקדי

נדב פלטי
נדב פלטי


רם לנדס
רם לנדס

הדס מוזס ליכטנשטיין ותמי מוזס
הדס מוזס ליכטנשטיין ותמי מוזס

מדברים עתיד eBay

אתמול התקיים מפגש של eBay בו הוצגו נתונים מהשנה החולפת ודובר על פיתוחים עתידיים בעולם הסחר המקוון והצריכה בדור החדש. את האירוע הובילו אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של eBay ישראל וד"ר קירה רדינסקי, המדענית הראשית של eBay ישראל.

אלעד גולדנברג וקירה רדינסקי (צילום: אלעד ברנגה)
אלעד גולדנברג וקירה רדינסקי (צילום: אלעד ברנגה)

קופרלי ברשת חדשה

אור קופרלי מנכ"ל ובעלים של מתחם שרונים פתח בשני חנות ראשונה של רשת חדשה בשם MAKERS במתחם שרונים בהוד השרון. במדובר בחנות קונספט ראשונה פרי פיתוח של מתחם שרונים בה השקיע קופרלי 2.7 מיליון ₪ אשר מציעה מוצרי עיצוב, סדנאות made by me ופתרונות לחובבי עיצוב תחת קורת גג אחת.

נפגשו במתחם בני המשפחה: זכי שלום מבעלי קבוצת חצי חינם, אורית שלום-בג סמנכ"לית השיווק ומבעלי רשת חצי חינם , מוטי קופרלי מבעלי קבוצת חצי חינם, אנאבל קופרלי סמנכ"לית e-commerce בחצי חינם וחיים סקאל .

חיים סקאל ואור קופרלי (צילום: לנס הפקות)
חיים סקאל ואור קופרלי (צילום: לנס הפקות)