משלחת רפואית בראשותו של המיליארדר והפילנתרופ , מוריס קאהן, יצאה זו השנה השמינית ברציפות מישראל לאתיופיה לבצע ניתוחי עיניים, אי-שם במקומות הנידחים ביותר ביבשת האפריקאית, בה הציביליזציה היא אפילו לא שמועה. קאהן דאג לשתף במורשתו את חברי המשלחת במסע המפרך באומרו- ״זו לא חזרה כללית, אלה הם החיים עצמם, אל תבזבזו אותם, חיו אותם במלואם״.


עשור של חגיגות במרתון תל אביב

מרתון סמסונג ת"א, הוזנק בשישי האחרון בפעם העשירית ברציפות. יריית הפתיחה הרשמית של המרתון לא הייתה על קו הזינוק, אלא דווקא בערב שקדם לו, במסגרת "מסיבת הפסטה" המסורתית, בניצוחו של השף אביב משה, שהתקיימה במתחם שהוקם בכיכר רבין. במסיבה השתתפו למעלה מ-500 מוזמנים, בהם רון חולדאי - ראש עיריית ת"א, אלון סולר- מחזיק תיק הספורט בעירייה, מוטי אמברם - מנהל רשות הספורט, וצמרת הנהלת סמסונג ישראל, לרבות ריון ג'ון - מנהלי עסקי חטיבת האלקטרוניקה הצרכנית בחברה.



למחרת בבוקר כבר התייצבו כולם למקצים השונים. נצפו: משה מרי, מנכ״ל נספרסו ישראל, שרץ לראשונה את המרתון המלא והקדיש את הריצה לעמותת Imagine, הפועלת להעצמת אוכלוסיות מגוונות באמצעות מוסיקה; ח"כ לשעבר יובל צלנר, חזי עובדיה - מנכ"ל ISS ; 70 רצים של תוכנית המלגותIMPACT! של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) המעניקה מלגות לימודים מלאות לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם המגיעים ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית ועוד.

חברת 'אדידס' הקימה לכבוד המרתון מתחם-VIP אקולוגי בניצוחה של ליאת מוליוב. המתחם כלל עמדות מסאז' מפנקות, מתחם אוכל של המסעדות "חצר גולדמן" עם מנות ממולאים צמחוניים וסלטי אביב רעננים ו"בני הדייג" במנות חריימה לצד חלות שבת, עמדת - DJ בניצוחה של דלית רצ'סטר והופעה של סטטיק ובן אל. נפגשו במקום והתפנקו: אבי לוי - יו"ר מליסרון, ירון אשל - מנכ"ל גזית גלוב, דוד בן משה - מנכ"ל קניון רמת אביב, עופרה שמלצר, ורד רוזן, ניצה ויובל גביש, הראל חייקין - מנכ"ל קוקה קולה ישראל, אור עופר - מנכ"ל סימילאר ווב, וכמובן שלום מוליוב שאירח מאדידס העולמית את מרטין שיינקלנד - מנכ"ל אזור המזרח התיכון וג'ון טאק - סמנכ"ל השיווק לאזור המזרח התיכון.

ורד רוזן וליאת מוליוב (צילום: אביב חופי)
ורד רוזן וליאת מוליוב (צילום: אביב חופי)

ג'ון טאק, שלום מוליוב ומרטין שיינקלנד (צילום: אביב חופי)
ג'ון טאק, שלום מוליוב ומרטין שיינקלנד (צילום: אביב חופי)

רון חולדאי וריון ג'ון (צילום: רונן טופלברג)
רון חולדאי וריון ג'ון (צילום: רונן טופלברג)

משה מרי (צילום: יח"צ)
משה מרי (צילום: יח"צ)




עופרה מרימה למיקרוסופט

אסף רפפורט (34) אשר מונה לפני כחודש לתפקיד מנכ"ל מיקרוסופט בישראל, ומנהל את מרכז המחקר והפיתוח שמונה כאלף עובדים, עלה לבמה במסיבת פורים של החברה בדמותו של אינדיאנה ג'ונס. המסיבה המושקעת נערכה בחמישי בערב, בגני התערוכה בתל-אביב, בקונספט של שנות השמונים של המאה הקודמת. המסיבה כללה קייטרינג המבורגרים של 'סוסו אנד סאנס'; והופעות של להקת 'תיסלם', הדי.ג'יי עופר ניסים המכונה 'עופרה', ריטה ואניה בוקשטיין.

אסף רפפורט (צילום: אינסטגרם)
אסף רפפורט (צילום: אינסטגרם)

העדיים של קבישר

כפיר פופוביץ' הבעלים של 'תכשיטי מדיא' ומרינה קבישר הפרזנטורית של מותג התכשיטים, השיקו בחמישי קולקציית קפסולה בעיצובה של קבישר עצמה, בחנות המותג בקניון TLV FASHION MALL. המארחים הצהירו כי חלק מההכנסות יועברו כתרומה למען ניצולי שואה . בין אלו שהגיעו לפרגן למעצבת ולמהלך: אתי קובו, יעל ניזרי, לאה שנירר, אירית רחמים, אסף אטדגי, דנה ספקטור, מארין רקאנטי, מארי בילין, מלי טיסונה, טל חייצ'ק ,עינת לסר ועוד.

מרינה קבישר וכפיר פופוביץ'  (צילום: עופר חן)
מרינה קבישר וכפיר פופוביץ' (צילום: עופר חן)

אתי קובו
אתי קובו

נפלאות סופהשבוע

רון וקסלר מנכ"ל קבוצת ישראכרט, עידו עלמני - מנהל פעילות אמריקן אקספרס, פרנקו וולה - מנכ"ל מלון שרתון תל-אביב, והשחקן והיוצר ליאור רז ('פאודה'), נפגשו במלון במסגרת אירוע של אמריקן אקספרס ללקוחות פרימיום. הערב כלל קבלת פנים, ארוחת ערב על רקע חוף ימה של תל-אביב, והרצאה של רז אודות תהליך היצירה של הסדרה, וסודות מחדר ההלבשה.

יוכי שרם הזמינה חברים לפתיחת תערוכה שלה בבית האמנים בתל אביב. נושא התערוכה הוא הקשר בין ונציה השוקעת לים המלח המתייבש.

בעוד שבכירי חברת בזק נמצאים בעין הסערה של תיק 4000, בחברת הבת 'פלאפון' חוגגים בכל הכח. עובדי החברה הוזמנו למסיבת פורים שנערכה בגני התערוכה וכללה הופעות של משה פרץ, נתן גושן ודי.ג'יי סקאזי.

ליאור רז ורון וקסלר (צילום: רועי בית און)
ליאור רז ורון וקסלר (צילום: רועי בית און)