ראשי WeizmannVibe - מועדון הצעירים של אגודת ידידי מכון ויצמן למדע - אירחו במוצאי שבת, מסיבת פורים מושקעת במיוחד בפנטהאוז במגדל שלום בתל-אביב. האירוע נערך בחסות בנק הפועלים. הנוכחים הגיעו בתחפושות מושקעות במיוחד וזכו ליהנות מקייטרינג של מסעדת דלאל בניצוחו של השף גולן גורפינקל, ומהופעה קצרה של להקת 'מופע הארנבות של ד"ר קספר'. ההכנסות מן האירוע ייתרמו למימון מלגות לסטודנטים במכון.

עמיר שאלתיאל, יו"ר המועדון ויעל גורן-וגמן, מנכ"לית אגודת הידידים של המכון, הודו למשפחת מאייר- לייטרסדורף על הסיוע והתמיכה במשך שנים כה רבות וציינו כי דושי לייטרסדורף, שנרתמה להצלחת האירוע, היא דור שלישי לקשר עם המכון. חגגו: שי טייטלבוים, אבנר ומיכל סטפק, אסף אזולאי, ד"ר גל אביב, ליאור רז, מטי אלאלוף, דייב גל יבין גיל מור, ליאור בן ארצי, קארן שווק, אייל ניב, עו"ד אמיר עמר, פרופ' רן בליצר ואחיו אייל בליצר, אווה ועו"ד ארז חבר גלי ניר, דני טיק שירה סגול ועוד. 

יעל גורן-וגמן ודושי לייטרסדורף (צילום: רונן טופלברג)
יעל גורן-וגמן ודושי לייטרסדורף (צילום: רונן טופלברג)


אווה וארז חבר
אווה וארז חבר

קארן שווק
קארן שווק

פתאל ובניו בבורסה

19 שנים לאחר פתיחת רשת מלונות פתאל, נרשם אתמול ציון דרך חגיגי בחייה של הרשת. בעלי הרשת – דוד פתאל, יחד עם בניו: נדב, אסף ויובל, יחד עם חברי הנהלת החברה, מנכ"לית הרשת בישראל אביה מזרחי- מגן וסמנכ"ל הכספים שחר עקה, הוזמנו לפתוח את יום המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב, לציון הנפקתה של החברה.

הרשת כוללת כיום כ- 32,000 חדרי מלון, ב- 167 בתי מלון, הפרושים ב- 17 מדינות, והיא נכנסת לבורסה על-פי שווי שוק של כ- 3.9 מיליארד שקל. החברה מצטרפת לתת ענף מלונאות ותיירות, הכולל עתה שבע חברות, בשווי שוק מצטבר של כ- 11 מיליארד ₪, כשחברת פתאל היא הגדולה מביניהן. החברה תיכנס למדדי הדגל של הבורסה 'ת"א-90' ו'ת"א-125' בתחילת מאי.

פתאל הודה לצוות הנהלת החברה שיחד אתו הצליח להצמיח את החברה, ולמשקיעים על האמון שנתנו בחברה ובהנהלתה, על אף שהשווקים בעולם לא היו יציבים בסמוך להנפקה. איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה סיפר כי חברת פתאל היא הסנונית הראשונה, שבחרה להנפיק בבורסה בתל אביב, בשנת 2018, וציין שמדובר בהנפקה הגדולה ביותר מאז 2010.

דוד, אסף, נדב ויובל פתאל (צילום: עומר מסינגר)
דוד, אסף, נדב ויובל פתאל (צילום: עומר מסינגר)

צ'רני מקדמת שלום

צילי צ'רני מייסדת מרכז לאון צ'רני לפתרון סכסוכים , יזמה מרתון של 24 שעות "שיחות שלום" בהשתתפות עשרות בני נוער מבית הספר הבינלאומי EMIS הממוקם בכפר הירוק. במרתון לקחו חלק בני נוער ישראלים, פלסטינים ומכל רחבי העולם. בתום 24 שעות של דיונים בני הנוער הגיעו להבנות ונחתם הסכם שלום, בטקס חגיגי בנוכחות גילי רומן מנהל בית הספר הבינלאומי EMIS ומיכל עצמון מנהלת מרכז צ'רני לפתרון סכסוכים.

)צילי צ'רני (צילום: יפעת גולן
)צילי צ'רני (צילום: יפעת גולן

אביב בדוקו

חברי חוג הידידים של דוקאביב הינו פסטיבל בינלאומי לקולנוע דוקומנטרי בתל אביב הוזמנו במוצאי השבת לערב גאלה שכלל צפייה משותפת בסרט ״ארתור מילר: מחזה חייו״. המדובר בדיוקן אינטימי של אחד המחזאים האמריקאיים הגדולים ביותר במאה ה־20. הסרט התיעודי מסופר מנקודת מבטה הייחודית של קולנוענית מוערכת: בתו, רבקה מילר. הסרט כולל חומרים שלא נחשפו מעולם לציבור, כולל ראיונות עומק וחומרים ביתיים. בין אלו שהגיעו לצפות נצפו: מנהלת הפסטיבל גליה בדור, סמי וטובה סגול, שרה סלע, אסתי ואלקס הרטמן, שירה ולני רקנאטי, רוני רוס, צביה ויוסי גרוס, לילך סיגן וליגד רוט לוי, צבי וג'וזפין זיו, ועוד.

לני ושירה רקנאטי וגליה בדור (צילום: אביב חופי)
לני ושירה רקנאטי וגליה בדור (צילום: אביב חופי)

מילוקה עושה עלייה

לאון קופלר יו"ר בעלים סופר-פארם, ניצן לביא מנכ"ל סופר-פארם, דני לוזון משנה למנכ"ל השיקו בראשון בבוקר את MILUCCA (מילוקה). המדובר במותג איפור חדש בישראל שזכה להשקה מושקעת שנערכה ב"באסקולה" תל אביב. הגיעו להתרשם: יוסי לובטון, בן מוסקל, גלית גוטמן, שלי גפני ונוספים.

יוסי לובטון וניצן לביא (צילום: אביב חופי)
יוסי לובטון וניצן לביא (צילום: אביב חופי)