1.שריל סבן, רעייתו של איש העסקים המיליארדר היהודי – אמריקני, חיים סבן, שהיא גם אמנית, פתחה באחרונה חנות בבוורלי הילס שבה תוכלו לרכוש את עיצובי אמנות הזכוכית שלה.

2. ראשון האחרון, שעת אחר הצהריים. טדי שגיא לוקח פסק זמן מיום העבודה במשרדים המפוארים בתל אביב, ומתפנה למשחק פינג פונג מול הזמר עומר אדם.

טדי שגיא (צילום: אינסטגרם)
טדי שגיא (צילום: אינסטגרם)



3. רפי ועופרה אלול התבשרו השבוע שבנם זיו, התארס לזוגתו נטלי, וזכו לברכות מחברים רבים בפייסבוק.

4. לאחר מסיבת עיתונאים שבמהלכה הציגו את הדוח הכספי של הבנק לשנת 2017, יצאו ראשי מזרחי-טפחות: היו"ר משה וידמן, והמנכ"ל אלדד פרשר, לכנס המנהלים המסורתי, שהתקיים במבנה הלוגיסטי של הבנק בלוד. הקונספט שנבחר לכנס היה "הנוסחה להצלחה של מזרחי-טפחות". את פניהם של 500 המשתפים ובכללם מנהלים ועובדים מצטיינים, קידמו שלטים עם נוסחאות שונות מעולמות המתמטיקה, הפיזיקה והכימיה. מזנוני ארוחת הצהריים הולבשו בפריטים של "מעבדה", דוגמת "מבחנות ניסוי" וקנקני זכוכית שמהם עלה "עשן" לבן וסמיך, והמלצרים נראו כמו עובדי מעבדה לכל דבר ועניין.

משה וידמן ואלדד פרשר (צילום: אבשלום ששוני)
משה וידמן ואלדד פרשר (צילום: אבשלום ששוני)

5. במשרד עוה"ד נ. פינברג ושות' חגגו בשלישי את חודש המשפחה, האהבה וחג הפורים. החגיגה החלה בארוחת ערב ומשקאות חופשי-על-הבר, באחד מבתי האוכל האופנתיים בת"א, ומשם המשיכו 60 החוגגים להופעה של עדי אשכנזי באולם צוותא. אשכנזי כמובן לא התאפקה והתייחסה למשפטנים שבקהל, בהקשרים האקטואליים של המקצוע, ופנתה אליהם לאורך המופע בכינוי "האנשים בחליפות השחורות״.

נחום פינברג (צילום: טל שובל)
נחום פינברג (צילום: טל שובל)

6. משלחת רפואית בראשותו של המיליארדר והפילנתרופ , מוריס קאהן, יצאה זו השנה השמינית ברציפות מישראל לאתיופיה לבצע ניתוחי עיניים, אי-שם במקומות הנידחים ביותר ביבשת האפריקאית, שבהם הציוויליזציה היא אפילו לא שמועה. קאהן דאג לשתף את חברי המשלחת בתחושותיו באומרו: ״זו לא חזרה כללית, אלה הם החיים עצמם, אל תבזבזו אותם, חיו אותם במלואם״. בין חברי המשלחת היו: אלון חנניה - במאי, מפיק וממייסדי הפרויקט; ד״ר איתי בן ציון- מומחה ברפואת עיניים, מנתח - וממייסדי הפרויקט; מאי בן ציון - בוגרת ״ליד״ ומתנדבת; מוטי שרף - יועץ למוריס קאהן; ודפנה ג׳קסון - מקבוצת העסקים של קאהן. חברי המשלחת הישראלית התרגשו עם הילדה בתאלם, שהייתה עיוורת עד לניתוח שערכו לה שם.

אלון חנניה, דפנה ג'קסון, מוריס קאהן, בתאלם, איתי בן ציון, מאי בן ציון ומוטי שרף
אלון חנניה, דפנה ג'קסון, מוריס קאהן, בתאלם, איתי בן ציון, מאי בן ציון ומוטי שרף

7. אסף רפפורט (34) אשר מונה לפני כחודש לתפקיד מנכ"ל מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל, המונה כאלף עובדים, עלה לבמה במסיבת פורים של החברה בדמותו של אינדיאנה ג'ונס. המסיבה המושקעת נערכה בחמישי שעבר, בגני התערוכה בתל-אביב, בקונספט של שנות השמונים של המאה הקודמת. המסיבה כללה קייטרינג המבורגרים של 'סוסו אנד סאנס'; והופעות של להקת 'תיסלם', הדי.ג'יי עופר ניסים המכונה 'עופרה', ריטה ואניה בוקשטיין.

אסף רפפורט (צילום: אינסטגרם)
אסף רפפורט (צילום: אינסטגרם)

8. ערב לפני שפתח את המסחר בבורסה בתל-אביב, לרגל הנפקת רשת המלונות שבבעלותו, התייצב דוד פתאל, מלווה בזוגתו ריקי תורג'מן, במסיבת פורים של WeizmannVibe - מועדון הצעירים של אגודת ידידי מכון ויצמן למדע. המסיבה המושקעת נערכה בפנטהאוז של משפחת לייטרסדורף במגדל שלום בתל-אביב. עמיר שאלתיאל, יו"ר המועדון ויעל גורן-וגמן, מנכ"לית אגודת הידידים אירחו את המסיבה ובין החוגגים והמפזזים נצפו: דושי לייטרסדורף, שי טייטלבוים, אבנר ומיכל סטפק, אסף אזולאי, ד"ר גל אביב, ליאור רז ועוד.

מיכל ואבנר סטפק (צילום: רונן טופלברג)
מיכל ואבנר סטפק (צילום: רונן טופלברג)

9. חברי חוג הידידים של 'דוקאביב' - הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע דוקומנטרי הנערך מדי שנה בתל אביב, הוזמנו במוצאי השבת לערב גאלה שכלל צפייה משותפת בסרט ״ארתור מילר: מחזה חייו״. הסרט כולל חומרים שלא נחשפו מעולם לציבור, כולל ראיונות עומק וחומרים ביתיים. בין אלו שהגיעו לצפות נצפו: מנהלת הפסטיבל גליה בדור, סמי וטובה סגול, שרה סלע, אסתי ואלקס הרטמן, שירה ולני רקנאטי, נורית ויואב מנור, צביה ויוסי גרוס, לילך סיגן וליגד רוט לוי, צבי וג'וזפין זיו, אוריאל רייכמן ועוד.

אסתי ואלקס הרטמן (צילום: אביב חופי)
אסתי ואלקס הרטמן (צילום: אביב חופי)

אוריאל רייכמן וסמי סגול
אוריאל רייכמן וסמי סגול

גליה בדור ושרה סלע
גליה בדור ושרה סלע

 נורית ויואב מנור
נורית ויואב מנור