מנכ"ל הבורסה לניירות ערך של תל אביב, איתי בן זאב ומנכ"ל ונשיא מלאנוקס, איל וולדמן, נפגשו להכריז כי מלאנוקס טכנולוגיות נבחרה לספק את כלל תשתיות התקשורת עבור הבורסה לניירות ערך בתל-אביב, החל מרשת המסחר ועד לרשת הפנים ארגונית. בן זאב אמר הבחירה בפתרונות של חברת מלאנוקס מאפשרת להם להשיג את ביצועי התקשורת הטובים ביותר עבור תשתיות הבורסה ותאפשר לתת מענה להתפתחויות בשוק ההון ולאתגרים הטכנולוגיים הצפויים בשנים הקרובות. וולדמן הוסיף כי הוא גאה מאוד בשיתוף הפעולה וכי הוא מצפה לשיתופי פעולה דומים עם בורסות ומוסדות פיננסיים נוספים ברחבי העולם.

לוחמים לחיים

עמותת 'לוחמים לחיים' הפועלת לסיוע ללוחמים שנפגעו, למימון תהליכים רפואיים ומשפטיים עבורם, להקמת מרכז טיפולי-שיקומי המתמחה בטיפול בפוסט טראומה, ולשינוי תודעתי בישראל ביחס לפוסט-טראומה, ערכה בשני את ערב הגאלה הראשון שלה. הערב נערך באולם האירועים 'ריי' בתל-אביב, בהנחיית השחקן אביב אלוש, והתורמים נהנו מהופעות של להקת היהודים, אמיר דדון, עידן עמדי, קובי אפללו, עילי בוטנר ונוספים. הגיעו לתרום ולתמוך: סגן ראש העיר תל אביב-יפו אסף זמיר ומאיה ורטהיימר, עופרה אלול עם בניה, יעל נזרי, מירי בוהדנה ואתי קובו, אביגדור ליכטנשטיין ובנו ירון מבעלי סוכנות ADD ועוד ועוד.


מירי בוהדנה, אתי קובו ויעל נזרי (צילום: אביב חופי)
מירי בוהדנה, אתי קובו ויעל נזרי (צילום: אביב חופי)

 ירון ואביגדור ליכטנשטיין
ירון ואביגדור ליכטנשטיין

עופרה אלול
עופרה אלול

המוצר של השנה במוזיאון

במוזיאון תל אביב לאמנות נערך בראשון אירוע 'מוצר השנה'. המשתתפים, ובכלל זה קמעונאים, משווקים ובכירי המשק, התכנסו להכרזה על מוצרי השנה לשנת 2018 - עשרות המוצרים והשירותים החדשניים של השנה שאותם בחר קהל הצרכנים בישראל על פי סטנדרטים בינלאומיים.

זוהי השנה ה-13 שבה נערכת תחרות מוצר השנה ומדי שנה מקפידים המארגנים לחדש ולרענן את האירוע כדי לשדר חדשנות ושינוי. השנה חולק אולם קבלת הפנים למתחמים שונים, על פי קטגוריות מוצר השנה, ובכל אחד מהם הוצגו המוצרים הנבחרים לצד עמדות צילום מיוחדות, בהשתתפותם של משפיעי רשת שונים, שחשפו את המוצרים בפני עשרות אלפי עוקבים וגולשים ברשתות החברתיות השונות.

ערן יסעור ואתי עמיעד, מארגני התחרות בישראל, קיבלו את פני הבאים בהם: איציק אברכהן - מנכ"ל שופרסל, שקיבל את אות החברה החדשנית של השנה, עם שבירת שיא ישראלי ו- 11 ממוצרי החברה שנבחרו על ידי הקהל; פרופסור יעקב הורניק - יו"ר ועדת ההיגוי של מוצר השנה; יוני שסטוביץ', טלי אורן מניאופארם, אבי שומר מצומת ספרים, רונן בר שלום מכתר פלסטיק, אבינועם ספיר מטבע, דורון ספיר מ- cal, אייל קשדן מהשטיח המעופף, רונן שמיר, אורן הוד מאפריקה ישראל מגורים, ירון אנג'ל, מוני ליימן, ראובן שלייסל שהגיע עם רעות ואבי שלייסל, יפית לוי-אטיאס שהגיעה השנה ללא אביה רמי לוי ועוד.

יוני שסטוביץ (צילום: אביב חופי)
יוני שסטוביץ (צילום: אביב חופי)

רונן שמיר, אבינועם ספיר וערן יסעור
רונן שמיר, אבינועם ספיר וערן יסעור

רעות, ראובן ואבי שלייסל
רעות, ראובן ואבי שלייסל

יפית לוי אטיאס
יפית לוי אטיאס

איציק צאיג
איציק צאיג

השופט ארד

שוחרי עיצוב, אדריכלים, מעצבים ומובילי דעת קהל הגיעו ביום ראשון למתחם התצוגה והלוגיסטיקה 'קוסנטינו סנטר' בפתח תקווה שם נערך פאנל בנושא "מותחים את גבולות החומר". האדריכל והמעצב רון ארד הגיע על תקן שופט בתחרות שנערכה במקום שיזם איתי שמעוני, מנכ"ל קוסנטינו ישראל במטרה לעודד מצוינות בעיצוב ובאדריכלות.

איתי שמעוני ורון ארד (צילום: ואלרי פרושקין)
איתי שמעוני ורון ארד (צילום: ואלרי פרושקין)

בלייק בשואו רום

אדם בלייק מנהל מותג בלנסטון העולמי נחת בישראל לביקור השנתי והגיע להשקת קולקציית הקיץ החדשה בשואו רום המעוצב במשרדי הנהלת WESHOES בתל אביב. מיכאל הורוביץ משנה למנכ"ל WESHOES קיבל את האורח באופן אישי והציג לו את כלל מותגי החברה.

אדם בלייק ומיכאל הורוביץ (צילום: אבי לוי)
אדם בלייק ומיכאל הורוביץ (צילום: אבי לוי)