אלי גיספאן, מנכ"ל מותג MAC בישראל

(צילום: שוקה כהן)
(צילום: שוקה כהן)

M.A.C Retromatte Liquid Lipstick Metallic הוא שפתון נוזלי בגימור מטאלי, בעל צבע שנשאר אחיד לשמונה שעות עם טקסטורה קרמית שיוצרת כיסוי אטום אך קליל על השפתיים. הוא מוצע במבחר של 15 גוונים שונים. כמו הרבה טרנדים בשנים האחרונות, הטרנד הזה נוצר גם הוא ברשתות החברתיות.


כוכבי הרשתות נותנים כיום את הטון במראות האיפור שהם יוצרים, עם מרקמים יוצאי דופן, מטאליים, נוצצים וגוונים עזים שלא ראינו בעבר – כאלו שיגרמו לכל מראה איפור לבלוט בתמונות האינסטגרם ממש כאילו היו פילטר ממוחשב. במעבדות מאק הזדרזו לפתח את המענה לטרנד, ועם זאת לשמור על איכות גבוהה מבחינת מרכיבים עם טקסטורה אחידה שנשארת לאורך זמן.

חיים זר, סמנכ"ל "GIGI מעבדות קוסמטיקה"

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

"GIGI מעבדות קוסמטיקה" פיתחה קומפלקס חומצה היאלורונית D3 בטכנולוגיית ה-SPHERULITE . מדובר בטכנולוגיה, מוגנת פטנט, להחדרת חומצה היאלורונית לעומק שכבות העור באמצעות כדוריות עטופות בחומרים פעילים. הכדוריות הזעירות מתמוססות בהדרגה ומשחררות לאורך שעות ארוכות את החומצה ההיאלורונית ליצירת אפקט מתמשך של מילוי העור.

אלי בן הרוש, סגן נשיא קבוצת פרמייר מעבדות ים המלח בע"מ

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

באביב הקרוב פרמייר מעבדות ים המלח חוגגת 25 שנים של יצור מוצרי טיפוח וקוסמטיקה בקדמת הקוסמטיקה העולמית. והכל כחול לבן - ישראלי.

עולם הטיפוח הקוסמטיקה פונה לכל הגילאים ודורש התפתחות וחדשנות ברמה הגבוהה ביותר. בעידן המודרני נשים מחפשות פונקציונאליות שבאה לביטוי במענה מיידי, אינסטנט, כאן ועכשיו, ישנה תחושה שאין זמן להמתין לניסים עתידיים. לכן אנו שוקדים על פיתוחים חדשים שיעניקו מענה מיידי, מעין מוצרי ״סופר״ שמסוגלים לעשות 'וואו' במראה האישה, ויותר מפעולה אחת ולחסוך זמן. למשל, מסכת 'פילינג' לפנים שהיא גם קרם לילה שמשחררת מן הצורך לשטוף את הפנים. או סרום שהוא גם קרם, שמעניק למשתמשת את היתרונות של שניהם, באפליקציה מורכבת שמסוגלת לשלב את שני העולמות, לחסוך זמן ולתת מענה מיידי, ותוצאה מיידית בשיפור ניכר של מראה העור.

אורי בילט סמנכ"ל הסחר ומבעלי קבוצת הקוסמטיקה לילית קוסמטיקה

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)

תקופת החגים היא אחת התקופות המשמעותיות ביותר עבורנו מבחינה עסקית. חג הפסח ידוע כחג הניחוחות החדשים. זה חג הבישום אבל יחד איתו יש גם הרבה חידושים טכנולוגים בין מותגי הטיפוח המובילים שאנו מייצגים. בין יתר החידושים, אנחנו מביאים קרם חדש של 'לה פררי' - מותג היוקרה השוויצרי, שנקרא אקסטרא-אורדינר בסדרת הקוויאר הלבן. זה מוצר חדש שמטפל בפיגמנטציה וכתמי עוד ומכיל גבישי פנינים נוזליים ורכיב בלעדי של 'לה פררי', בנוסף על מקורות בוטניים יקרים. הטכנולוגיה החדשה נלחמת בכתמי העור ושינוי הגוון וממש נותנת אינפוזיה להארת העור. זאת נוסחה חדשנית חזקה במיוחד עם מולוקלה ייחודית שהיא פטנט עולמי של החברה.

קובי ברוך בעלים ומפתח תכשירים של חברת הקוסמטיקה הישראלית KB PURE

בחרתי בתכשיר אזילקוטן AZILACCUTANE של החברה. החזון לפתח תכשיר מהסוג הזה נמשך שש שנים, והפיתוח בפועל לקח שלוש שנים של ניסוי וטעייה. אזילקוטן מסמל את פריצת כל הגבולות שנחסמו בקוסמטיקה, תכשיר עוצמתי במיוחד ויחד עם זאת בטוח לשימוש ומאפשר שיפור דרמתי בנראות ותפקוד העור. התכשיר מכיל נגזרת של רטינואיד' והוא נועד לאפשר שיפור משמעותי בנראות של צלקות פוסט אקנה, סטריאות, קמטוטים וכן כדי לטשטש קמטוטים. התכשיר עומד בתקנים האירופאים המחמירים, הקנדים והישראלים.

(צילום: יח"צ)
(צילום: יח"צ)