ראובן אבלגון, יו"ר חברת החיתום וההשקעות 'רוסאריו קפיטל', וסיימון זיף, נשיא חברת מימון הנדל"ן האמריקאית 'אקמן זיף' (Ackman Ziff), שחתמו לאחרונה על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי ביניהם, בתחום מימון לחברות נדל"ן ישראליות המשקיעות בארה"ב, הזמינו בכירים במגזר העסקי להרמת כוסית חגיגית במתחם High&. זיף, שמוכר בארץ גם מתפקידו כיו"ר חטיבת הנדל"ן של שדולת איפ"ק (AIPAC) בניו יורק, בירך את האורחים באנגלית, ציין שהוא מצפה לקדם את העסקים של חברות ישראליות בארה"ב, והוסיף בהומור שהוא אולי לא מדבר טוב עברית אבל מבין הכל. נצפו באירוע: ליאור פייס – מנכ"ל רוסאריו קפיטל, עוזי דנינו – מנכ"ל אקסלנס לשעבר ודירקטור ברוסאריו קפיטל, אבי לוי – מנכ"ל מליסרון, גלעד אלטשולר – מנכ"ל משותף באלטשולר-שחם, רמי נוסבאום – יו"ר אשטרום, אבי באום – יו"ר חילן, אלי יונס – מנכ"ל בנק מזרחי לשעבר, דוד מימון – מנכ"ל 'אל-על' לשעבר, אורי שפאן – מנהל משותף של נציגות הבנקאות הפרטית בבנק HSBC שוויץ.

אבי באום (צילום: ענבל מרמרי)
אבי באום (צילום: ענבל מרמרי)

אבי לוי
אבי לוי


רמי נוסבאום
רמי נוסבאום

לא פסחו על חו"ל

בזמן שהמוני בית ישראל טחנו מצות ופקקים בארץ הקודש, רבים מבכירי המגזר העסקי בישראל בחרו לשמור כשרות בגולה הדוויה. להלן לקט העוברים והשבים של החג בנתב"ג:

>מלאני ומת'יו ברונפמן חגגו יום נישואים ראשון בריזורט יוקרתי במקסיקו.

מלאני ומת'יו ברונפמן (צילום: אינסטגרם)
מלאני ומת'יו ברונפמן (צילום: אינסטגרם)

>איתן ואריאלה ורטהיים פלוס כל הילדים בחרו לבלות באיים המלדיביים.

>בני משפחת רוטר בילו בסיישל.

>יורם באומן ומשפחתו המשיכו במסורת ובילו את החג בוילה הפרטית בקו-סמוי, תאילנד, עם חברים.

>ג'ודי שלום ניר-מוזס פגשה בניו יורק את רונית רפאל.

>תמי חוטובלי ושי אגסי התחילו את חגיגות יום הולדתו החמישים של אגסי בטיול בפיליפינים רחלי ושמואל עטיה נהנו מהנופים של יפן.

>רותי ואברהם (לולו) אסף בילו עם הנכדים בלונדון.

פוגל מתייסר

הגאלה של המחזה "ייסורי איוב", שכתב חנוך לוין, ובבימויו של אלון טיראן, נערכה בבית הספר הגבוה לאמנויות הבמה - "בית צבי". את הבכורה פקדו אורחים רבים בהם: ליליאן ברטו - שחקנית בוגרת בית צבי ואלמנתו של חנוך לוין; השחקן אלברט כהן אשר השתתף ברבים ממחזותיו של לוין; איש התיאטרון נעם סמל, ומנכ"ל חברת 'פז' יונה פוגל. ברטו התרגשה לצפות במחזה מוצג שוב על במה בישראל אחרי כמעט 40 שנה ושבחה את טיראן על עיבוד מקורי ובועט.

 יונה פוגל, לילאן ברטו וארתור קוגן (צילום: מאיה פופלינגר)
יונה פוגל, לילאן ברטו וארתור קוגן (צילום: מאיה פופלינגר)

מיגל קאן

יוצרי ושחקני סדרת הטלוויזיה 'מיגל', הדרמה המדוברת של HOT, נפגשו להרמת כוסית חגיגית במלון 'בראון' בתל אביב. המפגש נערך לפני הטיסה לפסטיבל קאן, שם תשתתף הסדרה בתחרות CANNESERIES - יחד עם תשע סדרות נבחרות מרחבי העולם. הגיעו: יוצר ותסריטאי הסדרה טום סלמה, שבהשראת סיפורו האמיתי נכתבה הסדרה, יחד עם בן זוגו ובנו הבכור; במאית ויוצרת הסדרה דפנה לוין; חברתו של סלמה –חנה פרי-זן - יו"ר דירקטוריון פעילים (שערכה היכרות עם כוכב הסדרה רן דנקר), בעלה - מעצב תכשיטי היוקרה בני פרי-זן, וסוכנת השחקנים זוהר יעקובסון.

זוהר יעקובסון, רן דנקר, חנה פרי- זן וטום סלמה (צילום: אביב חופי)
זוהר יעקובסון, רן דנקר, חנה פרי- זן וטום סלמה (צילום: אביב חופי)

טרבלוס בצוק

בימי חול המועד הגיע הפודטראק החדיש של 'אגאדיר' לגליל העליון, לפארק האקסטרים צוק מנרה. איתן טרבלוס, בעלי רשת אגאדיר, לקח חלק פעיל בהקמת המתחם יחד עם צוות עובדיו, וציין כי המשאית של הרשת עוצבה ותוכננה כך שתוכל לספק המבורגרים מובחרים בכל נקודה על פי הסטנדרטים הגבוהים של הרשת. החיבור נולד מאהבה לצפון ומרצון עז להביא את הרשת גם לאתרים ואזורים בהם היא לא מחזיקה סניף. רווי רז יו"ר צוק מנרה ודורון מדינה המנכ"ל, שמחו על המהלך הטעים.

דורון מדינה, איתן טרבלוס ורווי רז  (צילום: סטודיו A)
דורון מדינה, איתן טרבלוס ורווי רז (צילום: סטודיו A)


מנפלאות החג

>דליה ומשה ממרוד התחדשו בנכדה, בת לנופר ודור ואחות ליונתן.

>ליאור סושרד פגש את הזמר סטינג, שהופיע יחד עמו, באירוע אקסקלוסיבי מעבר לים.

סטינג וליאור סושרד (צילום: יח"צ)
סטינג וליאור סושרד (צילום: יח"צ)

>רון חולדאי הגיע לפרגן לברק נחמני, יזם הפופ אפ "ריזורט", מותג המשלב פריטי אופנה והום דקור מרוקאים, שפעל בגלריית "נור" ביפו.

ברק נחמני ורון חולדאי  (צילום: יח"צ)
ברק נחמני ורון חולדאי (צילום: יח"צ)