ראש העיר ירושלים ניר ברקת והשר להגנת הסביבה, לירושלים ולמורשת זאב אלקין, המעוניין להתמודד על ראשות העיר, חגגו את יום ירושלים באירוע המוני, שנערך בארנה בעיר, ושבו נטלו חלק אלפים מתושבי העיר. החגיגה כללה הופעות של זמרים רבים, ומשכה אליה גם את אחד מאנשי העסקים הבולטים של העיר - רמי לוי שהגיע לחגוג עם רעייתו עדינה, איש העסקים יורם רג'ואן, אבי יוחנן מנכ"ל המשרד לענייני ירושלים וציון תורג'מן מנכ"ל חברת אריאל. 

ורטהיימר פוגשת את בארקלי

פרופ׳ ראסל בארקלי, הוזמן להיות הנואם המרכזי ואורח הכבוד בכנס השנתי של עמותת 'קווים ומחשבות' לטיפול בהפרעות קשב, שנפתח בראשית השבוע. איריס שני - מנכ"לית העמותה, אריאלה ורטהיימר, וחברים נוספים בוועד המנהל של העמותה קיבלו את פני האורח.



הכנס השנתי נערך זו השנה השביעית, במטרה להנגיש לאנשי מקצוע מחקרים וחידושים בתחום הטיפול בהפרעות קשב. מלבד רופאים ואנשי חינוך, נפתח הכנס לראשונה השנה גם לקהל הרחב. מלבד בארקלי הרצו גם פרופ' מיכל אל -יגון מאוניברסיטת תל אביב, ואנשי מקצוע רבים.

איריס שני, ראסל בארקלי ואריאלה ורטהיימר (צילום: ישראל ברדוגו)
איריס שני, ראסל בארקלי ואריאלה ורטהיימר (צילום: ישראל ברדוגו)

חשמל בבירה

לרגל יום ירושלים, שחל בראשון, קיימה חברת החשמל, יריד עמותות בבנייני החברה הראשיים במחוז ירושלים. עופר בלוך, מנכ"ל חברת החשמל סיפר בגאווה על עובדי חברת החשמל שמתנדבים ופועלים למען אוכלוסיות נזקקות במהלך כל ימות השנה. עוד נכחו ביריד: עמית אוברקוביץ' - סמנכ"ל משאבי אנוש וארגון, ומשה כהן מנהל מחוז ירושלים. נציגי הארגונים והעמותות שהוזמנו ליריד מכרו במקום עציצים, כלי קרמיקה, מוצרי נוי, מוצרים מסבון, מארזי ממתקים, יודאיקה, תכשיטים, מוצרי עץ, וציורים. כל ההכנסות ממכירת הפריטים הועברו לעמותות המשתתפות.

עמית אוברקוביץ, עופר בלוך ומשה כהן  (צילום: יוסי וייס)
עמית אוברקוביץ, עופר בלוך ומשה כהן (צילום: יוסי וייס)

שיף האוסף וחברים

במלון האמנות "ליאונרדו ארט" של היזם דובי שיף נערך לאחרונה אירוע אליו הוזמנו חברי אגודת הידידים של המרכז הרפואי לבריאות הנפש ע"ש יהודה אברבנאל. החברים התרשמו מפריטי האמנות הישראלים של "אוסף שיף", המוצבים במלון התל אביבי, והאזינו להרצאה של נטע הררי, רעייתו של השחקן דב נבון, על הקשר בין מעשה אמנות לתהליך החלמה. האירוע היה יריית פתיחה למהלך הרחבה וגיוס לחוג הידידים, במטרה לפתח פעילויות לרווחת המטופלים במרכז, ליזום פרויקטים מיוחדים ולגייס משאבים לתחום בריאות הנפש. פרופ' יובל מלמד מנהל המרכז הרפואי קיבל את פני הבאים בהם: עו"ד רועי כהן נשיא להב, עו"ד זיו עירוני, האדריכל ליאור וולף ורבים אחרים.

דובי שיף, רועי כהן ויובל מלמד (צילום: אלי אברמוב)
דובי שיף, רועי כהן ויובל מלמד (צילום: אלי אברמוב)

מוסקוביץ מצפה

ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי נפגש בניו יורק עם יזמית הנדל"ן החרדית טובי מוסקוביץ, ילידת קווינס, מייסדת ומנכ"לית של חברת Heritage Equity המתמחה בפיתוח נדל"ן לשימושים מעורבים בעיר. מוסקוביץ אישרה השתתפותה בוועידה הנדל"ן שיערוך מרכז הבנייה הישראלי בניו יורק בציפייה לקשור קשרים עסקיים עם נציגי נדל"ן ישראלים ויוזמות משותפות חוצות אוקיינוס.

ערן רולס וטובי מוסקוביץ (צילום: מרכז הבניה הישראלי)
ערן רולס וטובי מוסקוביץ (צילום: מרכז הבניה הישראלי)


בליק ואלגבי בכיתה

המומחית לרפואה טבעית פולה בליק דיין ואמן האיפור והשיער, גילי אלגבי הגיעו השבוע להעביר כיתת אומן בחנות המותג MAC בקניון רמת אביב. נטע סקלי המאפרת הראשית של המותג בישראל אירחה המפגש שעסק בנושא טיפוח העור לקראת עונת הקיץ ויצירת מראות איפור טרנדיים.

פולה בליק, נטע סקלי וגיל אלגבי (צילום: יח"צ)
פולה בליק, נטע סקלי וגיל אלגבי (צילום: יח"צ)