בהיכל לאמנויות הבמה בהרצליה הועלתה בראשון, בבכורה עולמית, היצירה "אָסַיְלוּם", של רמי באר, מנהלה האמנותי של להקת המחול הקיבוצי. ההופעה נערכה במסגרת ערב הגאלה השנתי של ידידי להקת המחול הקיבוצית, בראשותה של רעיה שטראוס-בן-דרור פטרונית הלהקה. ההכנסות מערב הגאלה יוקדשו לטובת פעילות חינוכית וחברתית בכפר המחול הבינלאומי געתון שבגליל. הגיעו לצפות ולתמוך: עוזי דיין, דן להט, דניאל ודניאלה שטיינמץ, אתי פרופר, אלכס ודיתי לנדסברג, מנחם עינן, פרופ' גבריאלה שלו (יו"ר הוועד המנהל של להקת המחול הקיבוצית), גליה אלבין, גיורא בר דעה, דני וג'ניס גילרמן, ציפי קונדה ואורלי דנקנר.

גיורא בר דעה (צילום: אביב חופי)
גיורא בר דעה (צילום: אביב חופי)

דן להט
דן להט


גבריאלה שלו
גבריאלה שלו

בכיר אוצר אחד נכנס לבר

בכירי משרד האוצר יצאו בראשון בערב ממשרדיהם והתמקמו בשמונה ברים, בשוק הפשפשים ביפו, לשיחה בגובה העיניים עם ישראלים מצויים, על הסוגיות הכלכליות המרכזיות. האירוע כולו נערך תחת הכותרת "שוק חופשי", ונועד לאפשר הצצה אל מאחורי הקלעים של העשייה המקרו-כלכלית הנעשית במשרד האוצר, בסוגיות שונות ומגוונות כגון: דיור, תשתיות, אי-שוויון ומוביליות חברתית.

בילו ערב לא שגרתי בברים: מנכ"ל משרד האוצר - שי באב"ד; הממונה על התקציבים - שאול מרידור; ראש מטה הדיור היוצא - אביגדור יצחקי; הכלכלן הראשי באוצר - יואל נוה; החשב הכללי במשרד האוצר - רוני חזקיהו; ראש רשות המסים - ערן יעקב; היועץ המשפטי של משרד האוצר - אסי מסינג; ומנהלת מנהל התכנון - דלית זילבר .

שי באב"ד (צילום: דוברות משרד החוץ)
שי באב"ד (צילום: דוברות משרד החוץ)

שאול מרידור
שאול מרידור

שסטוביץ' בניחוח ארץ בראשית

בית האופנה הצרפתי 'קלואה' בחר לערוך בישראל את האירוע הרשמי להשקת הבושם החדש שלו – 'קלואה נומאד' לשוק האירופאי. לדברי אנשי החברה נופי הבראשית בישראל מתכתבים עם הערכים שהיוו את הבסיס ליצירתו של הבושם. יוני שסטוביץ' - מנכ"ל ובעלי קבוצת שסטוביץ'; איציק לוי, מנהל חטיבת הקוסמטיקה של שסטוביץ'; מיכל מגן מנהלת השיווק; וסיוון שטיין, מנהלת מותג 'קלואה' ניצחו על אירוע ההשקה, ואירחו לרגל המאורע בארץ את נואל גוריס - מנכ"לית 'קוטי אקספורט אירופה'.

איציק לוי, נואל גוריס ויוני שסטוביץ (צילום: יח"צ)
איציק לוי, נואל גוריס ויוני שסטוביץ (צילום: יח"צ)

ישר והמגדל

חברי הנהלת חברת ויתניה, הנסחרת בבורסה: עופר זיו, אהוד סמסונוב, ירון שמיע ותומר ברקוביץ' ערכו קוקטייל במסגרתו הציגו את התכניות להקמת מגדל המשרדים הגבוה ביותר ברמת החייל. המגדל יתנשא לגובה של 17 קומות ויכלול כ-19,500 מ״ר של משרדים וחניות. לאירוע הגיעו למעלה ממאה אנשי נדל"ן אשר נהנו מהרצאה של אדריכל המגדל אבנר ישר, מלווים בקוקטיילים ססגוניים ונשנושים מעשי השף גוריאל מיקי. ישר סיפר לנוכחים כי הקו העתידי של הרכבת הקלה בתל-אביב, אמור לעבור ממש בסמוך למגדל ולפתור את בעיית הפקקים באזור.

אבנר ישר, עופר זיו, ירון שמיע ותומר ברקוביץ' (צילום: רפי דלויה)
אבנר ישר, עופר זיו, ירון שמיע ותומר ברקוביץ' (צילום: רפי דלויה)

מקדמים ספורט נשי באפריקה

יו"ר המועצה הציבורית לקידום ספורט הנשים בישראל, מיכל כפרי-ירדני, ומנכ"לית הפרויקט הלאומי – 'אתנה' - עומרית ינילוב-עדן, עמדו בראש המשלחת הישראלית לוועידה הבינלאומית של ה-- IWG- INTERNATIONAL WORKING GROUP ON WOMEN AND SPORT שהתקיימה לאחרונה בגאבורון- בירת בוטסואנה שבאפריקה. מדובר בכנס שמטרתו העיקרית היא קידום שוויון מגדרי בתרבות הספורט, עידוד המעורבות של נשים בספורט, ויצירת מנהיגות נשים בתחום ניהול הספורט ברחבי העולם. במהלך הוועידה, הציגה המשלחת הישראלית מידע על הפעילות הנערכת בישראל בנושא, על הפרויקט הלאומי, ועל התכנית למניעה מצבית של הטרדות מיניות בספורט ויצירת מרחב בטוח לספורטאיות בפרט.

מיכל כפרי-ירדני ועומרית ינילוב-עדן (צילום: יח"צ אתנה)
מיכל כפרי-ירדני ועומרית ינילוב-עדן (צילום: יח"צ אתנה)