בית האופנה, לואי ויטון, השיק בחמישי בערב את קו הבשמים החדש לגבר בחנות הדגל בקניון רמת אביב באירוע אליו הוזמנו לקוחות מיוחדים של החברה החברה, אנשי עסקים בינהם מנכ"ל מליסרון אבי לוי וסלבס. המוזמנים נהנו מבר קוקטיילים ושמפניה בהשראת הניחוחות החדשים של הבשמים, וג'ושוע אברהם מנהל החנות הציג את חמשת הניחוחות החדשים לגבר. את הבושם הרכיב אמן הבישום ז'ק קוואלייה בלטרוד על בסיס הרשמים הממריצים שאסף במסעותיו הרבים.

קרני תכלת משיקים

מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בישראל הגיעו לבר ומסעדת האירועים "TAILOR MADE" בתל אביב על מנת להיחשף לקולקציית גופי התאורה האייקוניים החדשים של המותג LOUISE POULSEN אותו מייבאים באופן בלעדי חברת גופי התאורה העילית "קרני תכלת".



במהלך האירוע, נהנו האורחים המכובדים מהרצאה מרתקת הסוקרת את ההיסטוריה של המותג, אותה העביר אחד מהמעצבים הראשיים של המותג- כריסטיאן פלינדט (Christian Flindt), שהגיע במיוחד לישראל לכבוד האירוע יחד עם סון ארבד קריסטנסן, מנהל פיתוח עסקי "לואיס פולסן" שם פגשו את בכירי "קרני תכלת", המנכ"ל ניסים בן שוהם, ורד קוריסקי סמנכ"ל השיווק והמכירות ומומחי התאורה של החברה.

סון ארבד קריסטנסן, ורד קוריסק, כריסטיאן פלינדט (צילום: דודי פרץ)
סון ארבד קריסטנסן, ורד קוריסק, כריסטיאן פלינדט (צילום: דודי פרץ)

מפגש הפסגה של תעשיית המזון בישראל

בכירי תעשיית המזון הישראלית הגיעו בשבוע שעבר לחלל האירועים "שבע" בתל-אביב לאכול ולזלול קינוחים מושחתים של השף אהרוני, מיקי שמו ודודו אוטמזגין, לקראת השקת ערוץ האוכל הטלוויזיוני הראשון בישראל – FOODY (פודי), בסלקום t.v. המארחים, מיקי צימט מנכ"ל חברת התוכן "אלין" ויניב גרינוולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת "סלקום", חשפו לראשונה את תכני הערוץ ואת נבחרת השפים והבלוגרים שיככבו בתכניות המקור, ביניהם: שף ישראל אהרוני, שף שגב משה, שף אבי לוי, שף מאיר אדוני, שף עומר מילר, שף אבי ביטון, שף-קונדיטור מיקי שמו, ועוד.

בין הבכירים שהגיעו לאירוע ההשקה היו איש העסקים עדי שטראוס, מבעלי קבוצת "שטראוס" איציק שגב סמנכ"ל שיווק חברת "רוסולינג", יאיר לוי בעלים "שפ"א", רענן בן יוסף סמנכ"ל השיווק של "ריסטרטו", רותם אזולאי משנה למנכ"ל "שרונה מרקט", סוניה מרמרי מקבוצת "שסטוביץ'", ענבל אורן מנהלת תקשורת "נספרסו", רן בראון מנכ"ל חברת המדיה מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי, ועוד.

יניב גרינוולד, עדי שטראוס, מיקי צימט (צילום: רפי דלויה)
יניב גרינוולד, עדי שטראוס, מיקי צימט (צילום: רפי דלויה)

נתניהו עולה לגליל במסוק

רבים השתתפו בוועידת הגליל ה-9, שנערכה בסוף השבוע האחרון בהיכל התרבות במעלות. המארח הרשמי, בכנס של הרשות לפיתוח הגליל, בשיתוף המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל היה אריה מכלוף דרעי. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע ממשכנו בירושלים לצפון הרחוק במסוק, ומצא בימה טובה לאיים על חמאס ואיראן.

בין הנואמים היה ניתן למנות גם את מנכ"ל הרשות לפיתוח הגליל, שלומי אטיאס, מנכ"ל המשרד לפיתוח הנגב והגליל, אריאל משעל, אלוף פיקוד העורף תמיר ידעי ועוד. בפן האמנותי: איחוד חד פעמי בין הזמר חנן בן ארי לתזמורת האנדלוסית של מעלות תרשיחא, שהקפיצו את 800 המשתתפים בוועידה בהנחייתה של קרן מרציאנו.

בנימין נתניהו (צילום: אבישג שאר ישוב)
בנימין נתניהו (צילום: אבישג שאר ישוב)

אריה מכלוף דרעי וקרן מרציאנו
אריה מכלוף דרעי וקרן מרציאנו

נפלאות סופהשבוע

>תערוכת אוסף מעטפות השלום של ד"ר אלי פישר נפתחה בגלריה ZOA ע"ש דבורה פישר ז"ל. לפתיחה החגיגית בבית ציוני אמריקה בה הוצג אוסף מעטפות השלום החדש לציון 70 שנה למדינה, הגיעו דיפלומטים רבים בהם אנג'ו קומאר סגנית שגריר הודו, סגן שגריר צ'ילה, בן זוגו של שגריר אנגליה, ואנשי עסקים בהם אירית איזקסון יו"ר הדירקטוריון הבנק הבינלאומי, אתי פרופר, הכלכלן פרופ' יהודה שנהב ועוד.

ד"ר אלי פישר אנג'ו קומאר (צילום: ענת מוסברג)
ד"ר אלי פישר אנג'ו קומאר (צילום: ענת מוסברג)

>איש העסקים מיפן טוני לוי חגג את יום הולדתו במלון סטאי בתל אביב, שם פגש את הדוגמנית נטע אלחמיסטר אשר יחד עתידים להכניס את מותג בגדי הים שבבעלותה לזירה ביפן.

>הקומיקאי טל פרידמן התארח בערב ייחודי ומצחיק שנערך במוזיאון העם היהודי בבית התפוצות. האורחים, שותפים עסקיים מתחום התיירות וההפקה נקרעו מהופעתו ומהתערוכה ויהי צחוק בה גם מוצגת בובתה של לובה- דמותו המיתולגית של פרידמן מ"ארץ נהדרת".

טל פרידמן (צילום: אביב חופי)
טל פרידמן (צילום: אביב חופי)