אנשי עסקים ושוחרי אמנות רבים הגיעו בסוף השבוע לביתם של בתיה ועידן עופר בארסוף כדי להשתתף באירוע "מגשימי המשאלות" של עמותת Make A Wish Israel, המגשימה משאלות לילדים החולים במחלה מסכנת חיים. האירוע נפתח בקוקטייל חגיגי, כשאת פני האורחים קיבלו בתיה עופר, נשיאת כבוד של העמותה ודניס ואבי בר-אהרון - מייסדי העמותה בישראל. באירוע נערכה מכירה פומבית של יצירות אמנות מובחרות, אשר כל הכנסותיה קודש לילדי העמותה.

בתיה עופר, שפעילה בעמותה זה שנים, חברה לאיש הגלריות אלון שגב ולסיגל מרדכי מנכלית סותבי׳ס ישראל, וביחד קיבצו מבחר מרשים של עבודות של אמנים מהשורה הראשונה, ישראלים לצד בינלאומיים. בנוסף, הוצעו למכירה במהלך הערב פריטים ייחודיים כמו חוויה אישית עם שחקני אתלטיקו מדריד (כידוע, עידן עופר מחזיק ב- 32% ממניות הקבוצה), חופשה בטירת נופש בפריז, סדנת משחק אישית עם דביר בנדק המשמש כיו"ר העמותה בישראל, ועוד.

את המכירה הפומבית ניהלו בתיה עופר ודביר בנדק בהתנסות ראשונה בהנחיית מכירה שכזו - מה שהפך את החוויה לייחודית ומרגשת כשבסוף הערב התברר כי נאספו כמיליון שקלים לטובת פעילות העמותה. בין האורחים והתורמים: טדי שגיא, מוקי ורונית שניידמן, ליאורה עופר, אודי אנג'ל, אלפרד אקירוב, אלונה ואלי ברקת, עו"ד דודי תדמור, תומר יעקובי - מנהל בנקאות השקעות UBS ורבים נוספים.


עידן וליאורה עופר (צילום: שלומי יוסף)
עידן וליאורה עופר (צילום: שלומי יוסף)

אלונה ברקת
אלונה ברקת

הנוסטלגיה של אלו"ט

יו"ר אלו"ט עמוס שפירא והמנכ"לית ענת גורן אירחו ביום שישי בצהריים באולם סמולרש באוניברסיטת ת"א את ההתרמה השנתי של האיגוד. לכבוד האירוע, התקבצו על במה אחת דני סנדרסון, גידי גוב, אלון אולארצ'יק, אפרים שמיר ומזי כהן והחבורה המכובדת ביצעה את הלהיטים הגדולים של כוורת, דודה וגזוז והרימה את כל הקהל על הרגלים כבר מהשיר הראשון.

בין הרוקדים וידידי אלו"ט: סמדר ברבר-צדיק מנכ"לית הבנק הבינלאומי, אירית איזקסון - יו"רית הבנק הבינלאומי; איקה אברבנאל – בעלי אינטרגרטיקה ולשעבר בכיר בבזק ובטבע, הילה ורני רהב, ענת ושמואל פרנקל – יו"ר בית ההשקעות אפסילון, דנה ויס, טלי פלד קינן, רונית בן בסט - סמנכ"לית משאבי אנוש ב- Team8 וחברת המועצה הציבורית של אלו"ט, נורית כהן – נציבת תלונות הציבור בחברת כאל וחברת המועצה הציבורית, יעקב חן סמנכ"ל הכספים של דלתא, אמנון וטלי פלץ בעלי חברת טבורית, איש העסקים רפי פורן, ועינת קסוטו-שפי ומרגלית שני – מנכ"ליות אלו"ט לשעבר.

איקה אברבנאל ועמוס שפירא (צילום: שיר בן אמיתי)
איקה אברבנאל ועמוס שפירא (צילום: שיר בן אמיתי)

הנובל הישראלי הוענק בכנסת

בסוף השבוע נערך בכנסת טקס הענקת פרס וולף שחתם שבוע אירועים בהשתתפות שמונת הזוכים מארבע מדינות. זו השנה ה-40 שהפרס מוענק ולרגל המאורע עוצבה מדלייה מיוחדת על ידי מאיה בן-דוד במשקל 6.6 קראט זהב שהוענקה לזוכים על ידי נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, שהביע את פליאתו על העדרן של נשים בשולחן הזוכים.

הפרס, בסכום כולל של חצי מיליון דולר, הוענק השנה לשמונה זוכים בטקס חגיגי בכנסת. באירוע נכחו שר החינוך נפתלי בנט המכהן כיו"ר קרן וולף, ממלא מקומו פרופ' דן שכטמן זוכה נובל וכן זוכה פרס וולף, ח"כ נחמן שי, מנכ"ל קרן וולף רעות ינון-ברמן, חברי מועצת קרן וולף: היו"ר זאב אבלס, פרופ' חגי נצר,ד"ר טליה אהרוני, ד"ר ציפי לנדאו, אדריכל אמנון רכטר, פרופ' חנה קנטי, פרופ' מיכאל לין, עידית צבי, פרופ' אהוד קינן וד"ר אסנת לוקסנבורג. אורחים נוספים שהגיעו לכבד את זוכי הפרס: פרץ וזאן מנכ"ל משרד המדע, סמי טובה וסגול, חנה ויהושע נאמן, שולי ופרופ' נתן בורנשטיין, אריאל דוד.

לפני האירוע, נערכה קבלת פנים חגיגית והופעה של ליאור סושרד בביתו של רפי מהודר במגדלי אקירוב, אליה הגיעו גם זלמן וכנה שובל, שלווה ויורם הסל, פנינה רמון, יוסי וצביה גרוס, ישראל מקוב.

ראובן ריבלין, נפתלי בנט ונחמן שי עם שמונת הזוכים (צילום: דודי סאלם)
ראובן ריבלין, נפתלי בנט ונחמן שי עם שמונת הזוכים (צילום: דודי סאלם)

נס מאחדים את הפרוייקט של עידן רייכל

בסוף השבוע האחרון ערכה חברת נס, מקבוצת חילן, את Ness Live Festival – אירוע העובדים השנתי שלה. מעל ל-4,000 מוזמנים, עובדי החברה ובני ובנות זוגם, פקדו את לייב-פארק ראשל"צ ונהנו משלל דוכני אוכל, מוזיקה, תערוכת צילומים של זיו קורן וסרט מרגש בו לקחו מאות מעובדי החברה, מאתרי הפעילות השונים בכל רחבי הארץ. בשיאו של הערב זכו אלפי המוזמנים לצפות בבכורת המופע החדש של "הפרויקט של עידן רייכל", אשר התאחד למופע משותף ראשון מזה למעלה מ-3.5 שנים. על האתנחתא הקומית הופקד גורי אלפי, אשר הנחה את הערב ופתח אותו במערכון על החברה.

שחר אפעל, מנכ"ל נס, בחר לפתוח את דבריו דווקא באמירת תודה לבני ובנות זוגם של עובדי החברה וציין כי נוכחותם באירוע מהווה הוכחה לעצמת המשפחתיות והקהילתיות הקיימת בחברה. עוד אמר אפעל כי "בשנה הבאה נציין 20 שנות פעילות. 20 שנים שאנו חברה ישראלית בכל רמ"ח איברינו, נוגעים, יוצרים ומעורבים בפרויקטים הלאומיים, החברתיים והמשמעותיים ביותר במדינה". באירוע השתתף גם אבי באום, יו"ר קבוצת חילן וכן חברי הנהלת חילן ונס.

אבי באום ושחר אפעל (צילום: פביאן קולדורף)
אבי באום ושחר אפעל (צילום: פביאן קולדורף)