1. מאיר ועדינה שמיר חיתנו בחמישי האחרון את בנם אלון, עם בחירת ליבו תמר. החתונה השמחה נערכה במתחם האירועים החדש בגעש - 'מערבה'. את הזוג הצעיר חיתן הרב יעקב גלויברמן, הזמר עברי לידר הוזמן להופיע, ובין המברכים הרבים נצפו: אהוד אולמרט, גבי אשכנזי, אלונה ברקת, רינת ברובינסקי ואורי יהודאי שפגש במקום את בן דודו ישי דוידי ורעייתו שירה, אתי וגבי רוטר, יעל ודורי קלגסבלד, ברכה ורועי בן ימי, רועי ומיכל ורמוס, איתן בן אליהו, עודד גרא, אירית איזקסון, שלמה נס, זאב ביילסקי, ליאון רקנאטי, ענת לוין שהתפטרה השבוע מתפקידה כמשנה למנכ"ל ומנהלת השקעות ראשית של כלל ביטוח, ורבים רבים נוספים. 

)יעקב גלויברמן, מאיר ועדינה שמיר (צילום: מתוך פייסבוק
)יעקב גלויברמן, מאיר ועדינה שמיר (צילום: מתוך פייסבוק

ישי ושירה דוידי (צילומים: אביב חופי)
ישי ושירה דוידי (צילומים: אביב חופי)


אלונה ברקת
אלונה ברקת

ענת לוין
ענת לוין

רועי וברכה בן ימי ויעל ודורי קלגסבלד
רועי וברכה בן ימי ויעל ודורי קלגסבלד

רועי ומיכל ורמוס
רועי ומיכל ורמוס

2. חברי פורום הקהילה העסקית Audi Community, בו חברים לקוחות שרכשו את רכב היוקרה, התכנסו בסוף השבוע שעבר במתחם ה'סינמה סיטי' בגלילות להקרנת טרום בכורה של הסרט "האישה". עוד בטרם ההקרנה, האזינו המוזמנים להרצאתו של פרופ' יורם יובל, חוקר מוח, מרצה באוניברסיטה העברית בירושלים וחבר באגף לחקר המוח בהדסה עין כרם. הרצאתו של פרופ' יובל עסקה בהבדלים הגנטיים הקיימים בין הגבר לאישה, כיצד זה מתבטא במערכת היחסים בין הצדדים ואיך אהבה משפיעה על הקשר הזוגי ועל גידול הילדים. הסרט "האישה" מספר על מערכת יחסים בין בני זוג - זוכה פרס נובל לספרות ואשתו. הגיעו לצפות ולשמוע: פרופ' איציק סוארי, ד"ר יוסי בכר, שלום זיידלר, צביקה יוכמן, צביקה ויליגר, יגאל לנדאו, ניב אורון מנהל חטיבת Audi ועוד רבים אחרים.

שלום זיידלר וצבי יוכמן (צילום: רונן טופלברג)
שלום זיידלר וצבי יוכמן (צילום: רונן טופלברג)

יגאל לנדאו
יגאל לנדאו

3. הנסיך אלכסנדר פון-פירסטנברג, בנם של מעצבת האופנה הבלגית–אמריקאית- יהודיה דיאן פון-פירסטנברג, והנסיך אגון פון-פירסטנברג, ביקר השבוע בארץ. הנסיך הגיע ארצה מלווה בבתו והתחבר לשורשים היהודים שלו מצד אמו בביקור בכותל ובטיסה בשמי הארץ. את חופשתו בילה במלון 'סטאי' בתל אביב ועל הבילויים בעיר ללא הפסקה היה אחראי חברו סעיד אבולעפיה.

4. עדי סופר תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל, העלתה בחשבון הפייסבוק שלה סטטוס לכבוד חגיגות הגאווה: "אני מאוד מתרגשת לעמוד ליד הקיר היפהפה הזה שכולו חגיגת אהבה וגאווה. קיר האינסטגרם הזה מאפשר לאנשים מכל העולם לשתף את החוויות שלהם מהשבוע המיוחד הזה, שבו כולנו מתייצבים ואומרים בקול ברור שאהבה זו אהבה! כל אדם צריך להרגיש בטוח ובנוח בקהילה בה הוא חי, בין אם מדובר בשונות מגדרית, דתית, עדתית, פוליטית או העדפה מינית. ההחלטה להציב את הקיר דווקא בשדרות רוטשילד, ולא במסלול המצעד, נובעת מהרצון לתת במה לחגיגה ולהעביר מסר לא רק לחברי הקהילה הלהט"בית בישראל ובעולם, אלא לקהל הרחב, בלב העיר ובלב המיינסטרים. שיהיה לכולנו שבוע גאווה שמח. אני מאושרת לקחת בו חלק! נתראה במצעד".

עדי סופר תאני (צילום: פייסבוק)
עדי סופר תאני (צילום: פייסבוק)

5. מנכ"ל ומייסד חברת Wix אבישי אברהמי התחתן בניו יורק עם זוגתו אולקה.

6. עופר ואלון יונסוף, מבעלי JB תכשיטנים, אירחו בתל אביב את מסיבת הקיץ של שופארד. דרו שאמפל, נציג תכשיטי שופארד העולמי, הגיע לאירוע שבמהלכו הושקה קולקציה המיועדת לצעירים, ושבו נכחו נציגי הדור הבא של עולם העסקים: מתן מלכא בנם של נוני ועמוס מלכא וזוגתו הילה יונסוף בתם של אלון וריבי יונסוף, נועם גנזי - בתם של רז'ין ומושיק גנזי, ורוני שרמייסטר הבת של דספינה ויגאל שרמייסטר.

מתן מלכא והילה יונסוף (צילום: עופר חן)
מתן מלכא והילה יונסוף (צילום: עופר חן)

7. במסעדת "פאסטל" התל-אביבית, נערכה בראשון בערב, קבלת פנים לרגל מכירת כ-40 אלף עותקים מספרו של העיתונאי בן כספית - "נתניהו: ביוגרפיה". הספר שנכתב במשך למעלה מארבע שנים עוסק באיש בנימין נתניהו, מעלליו ועלילות הוא ובני משפחתו, והוא נסמך על תחקיר שכלל שיחות עם עשרות מקורות שהיו קרובים לנתניהו במהלך שנותיו בחיים הציבוריים. בקבלת הפנים התייצבו כמאתיים מוזמנים ובכלל זה עשרות אנשי תקשורת ומדיה מהבכירים במדינת ישראל שבאו לחלוק כבוד לכספית ולעבודה העיתונאית שהושקעה בספר. כמו כן הגיעו רבים ממכריו של כספית מכלי התקשורת שבהם הוא עובד ובכלל זה: בכירי עיתון "מעריב", אנשי רדיו 103, וצוות תכניתו "עושים סדר" בחינוכית. כספית היה נרגש מאוד והודה לכל הנוכחים.

בדבריו התייחס לקושי ההולך וגובר שמערים ראש הממשלה על העיתונות בישראל לעשות את עבודתה לחקור ולבקר. הנחה בחן את האירוע: אטילה שומפלבי. נשאו דברים: דובי אייכנוולד – ראש הוצאת "ידיעות ספרים", ליאור שליין, רוני בראון שחגג יום הולדת 70 ממש יום קודם וזכה לעוגת הפתעה, וד"ר אריה אלדד. התייצבו: בני משפחת כספית: הרעייה הילה וילדיו; דרי שי וחיים סלוצקי, יורם באומן, נורית דבוש, יוחנן צנגן, רוני פוקס, אריה סבן, אורי שני, אסי וצילי שריב, משה דבי, ח"כ מירב מיכאלי, ניסים משעל, אילנה דיין, איציק חנגל, רחל תורג'מן, רינה מצליח, אמנון אברמוביץ' ועוד.

)בן כספית ואמנון אברמוביץ' (צילום: איציק בירן
)בן כספית ואמנון אברמוביץ' (צילום: איציק בירן

אורי שני (צילומים: אביב חופי)
אורי שני (צילומים: אביב חופי)

איציק חנגל ואריה סבן
איציק חנגל ואריה סבן

8. רז'ין גנזי, יו"ר אגודת ידידי מוזיאון העיצוב חולון, אירחה את ידידי המוזיאון שהגיעו לפגוש את המעצבים הגרפיים הנחשבים- סטפן זגמייסטר ושותפתו ג'סיקה וולש בפתיחת התערוכה "זגמייסטר &וולש – רטרוספקטיבה".

רז'ין גנזי וסטפן זגמייסטר (צילום: איציק בירן)
רז'ין גנזי וסטפן זגמייסטר (צילום: איציק בירן)