שבוע שלם של ייעוצים זוגיים עברו על אביבית בר זוהר, שנכנסה בשבת שעברה במסגרת משימה סודית ל"האח הגדול". במהלך השהות בבית, אושיית האינסטגרם והדיירת לשעבר העבירה ביקורת והעניקה נקודת מבט נוספת למגי טביבי ומריה דומרק שנכנסו לריאליטי כשיש להן חבר בחוץ אבל מנהלות סוג של מערכת יחסים בבית. מה שאביבית לא הרבתה לדבר עליו הוא על החבר החדש שלה שמצפה וצופה בה מהבית ומחכה לרגע שבו תשוב לזרועותיו.

רגע אחרי שהדיירים הקבועים הבינו שהכל היה מזימה והדיירים הזמניים עזבו את הבית מי שחיכה לבר זוהר בזרועות פתוחות היה שלומי והבה בן הזוג החדש של אביבית, שחגג רק לא מזמן 24 אביבים. למרות שהיא מתעדת את כל חייה, דווקא את הגברבר החדש שמרעיד את ליבה היא בחרה לשמור לעצמה אך לירון ויצמן המנחה החדשה של התוכנית ולנצח כתבת "גיא פינס" החליטה לתעד את רגע המפגש המרגש והעלתה את הסרטון לחשבון האינסטגרם שלה. 

מתוקים
מתוקים


בר זוהר עצמה טרם העלתה תיעוד כלשהו מרגע שעזבה את הבית הסגור והמנותק ואם רציתם לחפש את החבר החדש אתם תופתעו לגלות שעם כל אהבתה של זוגתו לאינסטגרם- והבה, דוגמן בעברו לא מחזיק בפרופיל משלו! אכן שוקינג אבל אם הזוגיות אכן תמשיך יש סיכוי גדול שגם הוא יפול לטרנד התיעוד הממכר.