ברביעי בערב התקיים אירוע מרכזי של פרויקט 'תגלית' לציון 18 שנים להקמתו. הערב נערך במתחם בריכת הסולטאן בירושלים. כ-6000 משתתפים מרחבי העולם שאליהם הצטרפו 1500 חיילים מיחידות צה''ל השונות, נהנו מהופעות של להקת 'התקווה 6' ושל זוכת האירוויזיון נטע ברזילי. באירוע נכחו תורמי הארגון - מרים ושלדון אדלסון; אחד המייסדים - צ'ארלס ברופמן; מנכ''ל תגלית גידי מרק; מאיר שמיר - יו״ר הבורד הישראלי של תגלית; פרופ' גיל טרוי - יו"ר וועדת החינוך של הארגון; חברי כנסת, תורמים, וחברי משלחת של קרן תגלית אשר מהווה את המשלחת הגדולה ביותר בהיסטוריית הפרויקט. ברונפמן שחגג את יום הולדתו ה-87 באותו היום, זכה לקבל עוגת יום הולדת עם הקדשה אישית.

אריסון חוגגת בלטרון

ברביעי בערב נערך אירוע לכ- 10,000 עובדי וגמלאי בנק הפועלים באתר השריון בלטרון. בעלת השליטה בבנק שרי אריסון הגיעה לאירוע עם בנה דניאל אריסון דורסמן ובת זוגו דניאל גל. בפני עובדי הבנק הופיעו שלומי שבת, נטע ברזילי וריטה ובתה משי בדואט מרגש.


דניאל גל, שרי אריסון ודניאל אריסון דורסמן (צילום: אינסטגרם)
דניאל גל, שרי אריסון ודניאל אריסון דורסמן (צילום: אינסטגרם)


הכפולה של סלוצקי וקליין

דרי שי והמפיק חיים סלוצקי, יחד עם רינת קליין- מנכ"לית 'סלוצקי אפיקי תקשורת' ו'ערוץ kidZ', אירחו ברביעי האחרון פרמיירה חגיגית לעונה החדשה של הסדרה המצליחה "כפולה" המשודרת בערוץ KidZ הן ב'יס' והן ב'הוט'. כאלף מעריצי הסדרה בהם גם נכדתו של סלוצקי, אור, גדשו את מתחם ה'סינמה סיטי' בגלילות וצפו בפרק הראשון לפני כולם.

 חיים סלוצקי ואור (צילום: אור גפן)
חיים סלוצקי ואור (צילום: אור גפן)

רינת קליין
רינת קליין

עובדיה מארח

רו"ח חזי עובדיה, מנכ"ל ISS ישראל, אירח ברביעי אירוע לקוחות וחברים. חברת ISS ישראל, מספקת שירותי הסעדה, ניקיון ואחזקה לארגונים ולמוסדות. האירוע נערך בגן האירועיםVIA EVENT בנס ציונה, ובמסגרתו הושק המותג החדש של החברה – PROMISS – קונספט האירועים החדש מבית החברה המארחת. לאחר קבלת הפנים וארוחת ערב, הופיע בפני הבאים הקומיקאי אדיר מילר. נצפו: דורון ספיר מנכ"ל מגדל, איציק צאיג מנכ"ל אסם (שלאחרונה הודיע על פרישתו), ניר לוינגר מנכ"ל החברה המרכזית לייצור משקאות קלים (קוקה-קולה ישראל), רפי פופלבסקי מנכ"ל סנו פרופשיונל, רון יריב מנכ"ל ריג'ס - ענקית חללי העבודה הבינלאומית, תומר שרון מנכ"ל אואזיס, אילן שבע מנכ"ל ביכורי שדה, רן שרון מנכ"ל קלריטר ועוד.

איציק צאיג וחזי עובדיה (צילום: סטודיו צלול)
איציק צאיג וחזי עובדיה (צילום: סטודיו צלול)

פרי בגאלה

ברביעי האחרון נערכה גאלה חגיגית להצגה "דז'יגאן ושומאכר" של תיאטרון יידישפיל בכיכובם של מוטי גלעדי ויעקב בודו. בין הנוכחים היו זליג רבינוביץ'- מנכ"ל התיאטרון, ששי קשת המנהל האמנותי של התיאטרון עם בת זוגו יונה אליאן, יו"ר הוועד המנהל - ניצב בדימוס גבי לסט שהוא גם יו"ר קבוצת האחזקות של יצחק תשובה, יפה ויגודסקיב- יו"רית אגודת הידידים של התיאטרון, השר לשעבר וראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, אלכס לנדסברג - בעל השליטה בקבוצת "סנו", יושבת ראש דירקטוריון חברת החדשות - עו"ד תמי רווה, המלונאית עירונה טייק, אספן האמנות לזר פרוכטר, עו"ד יורם שפטל, אלי יונס ועוד.

יעקב פרי, ששי קשת וזליג רבינוביץ' (צילום: שאול לנדנר)
יעקב פרי, ששי קשת וזליג רבינוביץ' (צילום: שאול לנדנר)

נפלאות סופהשבוע

>חברות ארגון יזמיות, אשר נוסד על ידי הילה אוביל-ברנר ומנוהל יחד עם שירן מלמדובסקי-סומך, השתתפו בתחרות הסטארטאפים הגדולה, מטעמו של הארגון הסיני She Loves Tech 2018. מדובר בתחרות יזמות נשית הנערכת בחודשים אלו, במקביל, ב–14 מדינות ברחבי העולם. מי שזכתה במקום הראשון בתחרות בארץ, ותשתתף בגמר הבינ"ל שיתקיים ב 15 בספטמבר בבייג'ין היא אפרת שנהוד שהציגה את ReSymmetry - כיסא גלגלים רובוטי חכם עם טכנולוגיה מתקדמת המאפשרת לילדים ואנשים משותקים לנוע כמו שמעולם לא התאפשר להם.

שירן מלמדובסקי סומך, הילה אוביל ברנר ואפרת שנהוד (צילום: שגיב כהן)
שירן מלמדובסקי סומך, הילה אוביל ברנר ואפרת שנהוד (צילום: שגיב כהן)

>רותי ואברהם (לולו) אסף בילו בוינה, וסעדו במסעדת השף הינץ ריטבאואר - Steirerek .

הינץ ריטבאואר, רותי ואברהם (לולו) אסף
הינץ ריטבאואר, רותי ואברהם (לולו) אסף

>מיקי וקרן אקרמן חיתנו את בתם מאיה עם בחיר ליבה - רז, בחתונה מפוארת ומושקעת בפארק תמנע בדרום. את הזוג הצעיר ליווה לחופה קולו בלייב, של הזמר עידן עמדי. על הקייטרינג הופקד ארז קומרובסקי, על ההפקה טלי יעקבי, ועל השמח שלישית 'מה קשור' שעלו להופיע בשעות הקטנות של הלילה.

>השקיעו וטסו לברלין לצפות בביונסה וג'יי זי : רותי קסטיאל, אתי קובו, ולי גרבנאו.