יו"רית אגודת ידידי תיאטרון 'הקאמרי' - ליאורה עופר; מנהלת האגודה - קרן ארזי; ומנכ"ל התיאטרון - רן גואטה, פגשו בראשון בערב את חברי אגודת הידידים, שהגיעו לצפות יחד בפרמיירה להצגה 'רומיאו ואמא'. מדובר בקומדיה על אהבה גדולה בין ילד לאמא שלו - אפילו גדולה יותר מאהבתם של רומיאו ויוליה. את הקומדיה החדשה מעלים גור קורן וגלעד קמחי, והיא משלבת צחוק ורגש, כמו גם ביקורת על עולם הריאליטי והכוכבים לרגע שהופכים להיות גיבורי התרבות שלנו. נהנו ביחד: יצחק ועדיה סוארי, אסנת ועמי אראל, עליזה ואריאל יפו, יעל ואיזי בורוביץ', פיני ופנינית כהן, ענת ובני פדני, אלי זהר, ששי גז, עירית ומושיק תאומים, ערי סטימצקי, רותי ואברהם (לולו) אסף, אמיר וגלי תמרי, אורלי דנקנר, נילי קריב, דפנה וגדעון פישר, דני וג'ניס גילרמן, ציפי ואפרים קונדה ועוד ועוד.

יצחק ועדיה סוארי
יצחק ועדיה סוארי

אסנת ועמי אראל
אסנת ועמי אראל


אמיר וגלי תמרי
אמיר וגלי תמרי

איזי ויעל בורוביץ'
איזי ויעל בורוביץ'

עירית ומושיק תאומים
עירית ומושיק תאומים

אברהם (לולו) ורותי אסף
אברהם (לולו) ורותי אסף

אריסון בשיח עם הוד

בני הזוג אליטל וג'ייסון אריסון, יושבי הראש המשותפים של חוג הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב לאמנות, אירחו לאחרונה אירוע במרכז "מהותי" השייך לקרן אריסון. ידידי המוזיאון הצעירים הוזמנו לפגוש את האמן הבינלאומי ניר הוד, שסיפק הצצה לעבודותיו החדשות, במסגרת שיח שערך עם האמנית סיוון סבג, בתו של בעלי ORS, איש העסקים ואספן האמנות - דורון סבג. נכחו: אליאן אלקון, אחותה של אליטל אריסון, ובעלה תום קפלן - בכיר בדויטשה בנק; נילי פורר-רבינוביץ', בתם האמנית של מיכל ודוד פורר יחד עם בעלה טל רבינוביץ' והגיסה הדס פורר; שרון לנדסמן-טראוב, בתו של איש העסקים ואספן האמנות יוסי לנדסמן; אשת העסקים ובעלת מלון לילי&בלום - דלפין גדג'; הבעלים והאוצר של גלריה זימאק - ירון הרמתי; האדריכל ערן בינדרמן ועוד רבים נוספים.

סיוון סבג, ג'ייסון ואליטל אריסון וניר הוד (צילום: גיא יחיאלי)
סיוון סבג, ג'ייסון ואליטל אריסון וניר הוד (צילום: גיא יחיאלי)

בדרך לתאילנד עוצרים בבית השגרירה

שגרירת תאילנד בישראל פנפרפה וונקויט, ערכה בראשון בערב, בביתה שבהרצלייה פיתוח, קבלת פנים חגיגית לרגל הטיסה הראשונה של חברת 'ארקיע' לבנגקוק שיצאה לדרכה השבוע. לקבלת הפנים הוזמנו שגריר ישראל בתאילנד מאיר שלמה, וחברי הכנסת יוסי יונה, נורית קורן, ולאה פדידה – המשמשת כראש קבוצת הידידות הפרלמנטרית עם תאילנד. יו"ר ארקיע - אבי נקש; מנכ"ל ארקיע - ניר דגן; ומנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל - עוז ברלוביץ'; הודו לשגרירה על קבלת הפנים החמה. נקש אף ביקש מהשגרירה להזמין לביקור בישראל את הנערים שחולצו מן המערה בתאילנד - כמובן באחת מטיסות ארקיע.

אבי נקש ופנפרפה וונקויט (צילום: דויד סילברמן)
אבי נקש ופנפרפה וונקויט (צילום: דויד סילברמן)

דונרשטיין מאמץ את גלושקו

היו"ר והבעלים של חברת רב-בריח, שמואל דונרשטיין, הודיע כי החברה תעניק חסות לטניסאית יוליה גלושקו, המדורגת במקום ה-192 בעולם ונחשבת לאחת הטניסאיות הבולטות בישראל. גלושקו, אלופת ישראל לשעבר אשר זכתה במספר טורנירים בינלאומיים, כשהאחרון שבהם בתחילת חודש יוני האחרון, נמצאת בתקופה מצוינת, שכללה זכיות בשני טורנירי ITF. החברה תאמץ את גלושקו בשלוש השנים הבאות, שבמהלכן היא תנסה לשחזר את הישגי העבר שלה, שהביאו אותה בשיאה למקום ה-79 בעולם. הטניסאית צפויה להשתתף בקמפיינים של החברה, לצד פעילויות למען הקהילה שהחברה מקדמת.

יוליה גלושקו ושמואל דונרשטיין  (צילום: אייל טואג)
יוליה גלושקו ושמואל דונרשטיין (צילום: אייל טואג)