לכבוד החופש הגדול נערך במשרדי חברת התרופות ומוצרי הבריאות 'אבוט ישראל', שבקריית עתידים, אירוע מתמחים צעירים. לאירוע הגיעו כמה עשרות ילדי עובדים, בני 8-13, שניצלו את ימי החופש כדי להכיר מקרוב את מקום העבודה של ההורים, ובו בזמן, לעבור יום ייחודי כמתמחים צעירים. את האירוע הובילה המנכ"לית יעל רבהון, שאף העבירה למתמחים הצעירים מצגת בנושא מנהיגות. 

המנהלת המדעית של אבוט, רונית דוייב שוחחה עם הילדים על תזונה נכונה ואיך ביכולתה לסייע בריכוז ובמימוש הפוטנציאל שלהם. מלבד ההרצאות, עברו המתמחים הצעירים היכרות מקרוב עם מוצרי 'אבוט', וסדנת יצירה במהלכה הכינו שלטים והציעו סלוגנים לחברה. בסיכומו של יום, קיבלו הילדים תעודת מתמחה צעיר ב'אבוט ישראל'.


חלבי בניחוח צרפתי יוקרתי


בכירי רשת הקוסמטיקה 'אפריל', נציגתה הרשמית של מותג הבישום הצרפתי HERMES בישראל, אירחו בשני בבוקר אירוע להשקת הבושם החדש בסדרת בשמי היוקרה לגבר "טר ד'הרמס". ההשקה נערכה במסעדת פאסטל בתל-אביב, על-פי קוד ההשקה הבינלאומי של המותג, וכללה עמדות של מציאות מדומה המשלימה את חווית הקונספט. הפרזנטורית של רשת 'אפריל', קורל סימנוביץ', שהגיעה לביקור מולדת לא מתוכנן, קפצה להשקה ופגשה במקום את: שרלוט דה-לאפארה מנהלת קשרי עיתונאות ומשפיעי דעה במחלקת התקשרות של הרמס, ארז חלבי - מנכ"ל רשת אפריל, מירב אליהו - סמנכ״לית השיווק והסחר וחברותיה הפרזנטוריות בר זומר ויערה בנבנישתי.

שרלוט דה-לאפארה וארז חלבי (צילום: רפי דלויה)
שרלוט דה-לאפארה וארז חלבי (צילום: רפי דלויה)

אות תקווה לסיירת המעשים הטובים

מועדון הכדורגל עירוני 'איתוראן' קריית שמונה, זכה השבוע באות 'תקווה ישראלית - מגן הכבוד'. את הפרס העניק נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, ליו"ר המועדון איזי שרצקי, על פרויקט סיירת המעשים הטובים של איתוראן לתרומה בקהילה.

איזי שרצקי תמונת ארכיון

חסות למוקי

חברת PassportCard חתמה על הסכם ליווי וחסות לג'ודוקא הישראלי המבטיח שגיא מוקי - פעמיים אלוף אירופה ואלוף ישראל בג'ודו - לקראת אולימפיאדת טוקיו 2020. מוקי הוא מהספורטאים הבכירים בענף הג'ודו הישראלי והראשון שזכה באליפות אירופה בשתי קטגוריות משקל שונות. מעבר לחסות ולמלגה הקבועה שיקבל מ- PassportCard, תעניק החברה למוקי גם כיסוי ביטוחי מלא לביצוע ספורט תחרותי בחו"ל. יואל אמיר, מנכ"ל PassportCard, ברך את מוקי ותיאר אותו כספורטאי נפלא שמהווה דוגמה לכולנו לעבודה קשה ומחויבות שמביאות לתוצאות.

שגיא מוקי ויואל אמיר (תמונה באדיבות פספורטקארד)
שגיא מוקי ויואל אמיר (תמונה באדיבות פספורטקארד)

חברי המטה של לוי

לקראת הבחירות לרשות המקומיות, שייערכו בסוף אוקטובר, הגיעו השבוע מנכ"ל מפלגת "יש עתיד" גיל סגל וחברי הכנסת מיקי לוי, יואל רזבוזוב, וקארין אלהרר, כשהם מלווים בעשרות תומכים תושבי בת ים, לציין את פתיחת מטה המפלגה בעיר. מועמד המפלגה, ירון לוי, המתמודד לראשות העיר תחת הסלוגן 'ראש עיר לוחם בשחיתות' שמח על התמיכה.

גיל סגל, ח"כ קארין אלהרר וירון לוי  (צילום: גיל קוטלר)
גיל סגל, ח"כ קארין אלהרר וירון לוי (צילום: גיל קוטלר)

מוסקוביץ מאבזר בקייב

בקייב, אוקראינה, הושק לאחרונה פרויקט נדל"ן של חברת "אקסון גרופ" בבעלות יוסף מוסקוביץ הישראלי. הפרויקט, PODIL ELITE , ממוקם ברובע היהודי העתיק של קייב, שהפך בשנים האחרונות למקום בוהמייני, בסגנון ה'סוהו' בניו יורק, ובו ריכוז של אומנים, גלריות, בתי ספר לתיאטרון, והיצע גדול מאוד של מסעדות שף. החברה בונה דירות ומוסרת אותם כשהן מאובזרות לחלוטין בריהוט ומוצרי חשמל. בהשקה נכחו חברי פרלמנט האוקראיני , וחברי מועצת העיר.

יוסף מוסקוביץ (צילום: רוני האן)
יוסף מוסקוביץ (צילום: רוני האן)