בשישי בצהריים נערך קרקס 'מיומנה'. הקרקס, שנערך בהיכל קבוצת שלמה, בגני התערוכה בתל אביב, משך אליו צופים רבים שנהנו מחוויית תיפוף במסגרת מופע קרקס. נצפו מבלים בנעימים: יו״ר חברת החדשות תמי רוה עם בתה טלי רוה-רונן והנכד אורי רונן, מנכ״לית הרשות לקידום מעמד האישה - אווה מדז׳יבוז עם הבן אריאל, נציב פניות הציבור ברשות השנייה - דוד רגב ובנו איתי, עורך הדין עדי ניב יגודה, מגיש החדשות עודד בן עמי והנכדים, דרור גלוברמן, והמפיק ישראל אדם.

אווה ואריאל מדז׳יבוז (צילום: אור גפן)
אווה ואריאל מדז׳יבוז (צילום: אור גפן)

פרויקט הקיץ של הלאונג' עם מנהלי חברות שמאמצות גדודים של צה"ל, במסגרת תוכנית 'אמץ לוחם' של יחד למען החייל והיום עם אסתר אלדן, מנכ"לית 'דלק ישראל', החברה המאמצת של יחידת מג"ב דרום.


היכן שרתת בצבא?

כבת למשפחה דתית, התנדבתי לשירות לאומי בישוב קו עימות בצפון.

מדוע בחרת לאמץ את היחידה?

מטרת האימוץ הינה חיבור והבעת הזדהות בין החברה והמנהלים לחיילי צה"ל שעושים עבודת קודש לרוב בתנאים קשים.

משהו שלא ידעת על היחידה קודם והפתיע אותך?

מגוון החיילים במג"ב דרום -בני מיעוטים, בנות לוחמות צעירות, והרבה חיילים בודדים, המשרתים כולם ביחד בתנאים לא פשוטים.

מה האימוץ נותן לך כמנהלת?

הכרת עבודתם וסביבת התפקוד של החיילים, הרגשה שאנחנו עוזרים ומקלים במקומות שאנחנו לא יכולים לפעול בעצמנו.

זוארץ פורץ לעזריאלי

בחמישי האחרון נערך אירוע לציון עשור לקניון עזריאלי במודיעין. במסגרת האירוע נערך פסטיבל בירה ייחודי, עם הופעות חיות, משאיות של אוכל מגוון, והופעת פריצה של השחקן והזמר גיא זוארץ. האירוע נערך בנוכחות בכירי הנהלת קבוצת עזריאלי: אייל חנקין - מנכ"ל קבוצת עזריאלי, יובל בורנשטיין - מנכ״ל הקבוצה לשעבר, ארנון תורן - מנכ"ל קניוני עזריאלי, יצחק סער סמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, מנכ"ל הקניון המארח - צביקה רוזנטל, סגן ראש עיריית מודיעין - יורם כרמון ועוד.

אייל חנקין, צביקה רוזנטל וארנון תורן (צילום: רפי דלויה)
אייל חנקין, צביקה רוזנטל וארנון תורן (צילום: רפי דלויה)

גפן ונוימן במחנה קיץ

הזמר אביב גפן העלה באינסטגרם שלו תמונות מפגישה עם חברו – אדם נוימן - מייסד חברת wework. השניים נפגשו במחנה הקיץ של החברה שנערך ב- Eridge Park , אנגליה. מאות עובדי החברה הוזמנו ליהנות במקום ממתקנים שונים ומגוונים, סדנאות והופעות.


 

A post shared by Aviv Geffen (@avivgeffenmusic) on


צילום מתוך אינסטגרם

זגורי אימפריה בפורטנייט

חיים זגורי, בעלים ומנכ״ל של רשת iStore , המשווקת הרשמית של מוצרי Appleבישראל, השיק בחמישי חנות רביעית של הרשת – שתשמש כחנות הדגל בתל אביב. מאות בני נוער הגיעו לפתיחה כדי לשחק בלייב מול אפק, אלוף ישראל בפורטנייט והגיימר האהוב בישראל, זאת במסגרת טורניר הפורטנייט של iStore. הסניף החדש, תוכנן על ידי המעצב אורון מילשטיין, הוא משתרע על פני 70 מ"ר ובפתיחתו הושקעו כשני מיליון שקלים.

חיים זגורי ואפק (צילום: מיכה בננו)
חיים זגורי ואפק (צילום: מיכה בננו)


נפלאות סופהשבוע

>נורית דאבוש ובתה ליאב מבלות את הימים החמים של אוגוסט בשוויץ הקרירה.

ליאב ונורית דאבוש צילום פרטי (צילום פרטי)
ליאב ונורית דאבוש צילום פרטי (צילום פרטי)

>למשחיזות הציפורניים נספר כי חנה עטיה ובריאן ליידן - מנכ"לים ובעלים של רשת בתי הספר "נייל סטודיו", אירחו את דני היילי, מייסד מותג הג'לים הבינלאומי GELISH שזכה בלמעלה מ-60 פרסים בתחום, יחד עם דמות מפתח בעולם ה'נייל ארט' – וו ניהאן . המותג ג'ליש נמכר במכוני טיפוח בלמעלה מ-80 מדינות, ובימים אלו ייכנס לישראל באופן רשמי עם כל הטכניקות והבשורות בתחום.

וו ניהאן, חנה עטיה, דני היילי ובראין ליידן (צילום: גדי אזולאי)
וו ניהאן, חנה עטיה, דני היילי ובראין ליידן (צילום: גדי אזולאי)

>לרגל השקת רכב חדש - ג'יפ קומפאס - נבחרו מובילי דעת קהל לספר על הדרך הייחודית שלהם להצלחה עסקית ואישית. לקחו חלק: הטניסאי אנדי רם,

איש העסקים תמיר ויצמן, גיא ברנע - השחיין האולימפי, שי אביטל - בעלי סוכנות עלית מודלס, ספיר שפיגל בעלת Merkspace חללי עבודה , שמעון באבו - מבעלי קיוטו, וסתיו אורן-נפתלי בעלת מותג תכשיטים.

ספיר שפיגל ואנדי רם  (צילום: עופר חן)
ספיר שפיגל ואנדי רם (צילום: עופר חן)