אור שחר ואבנר קז, מבעלי קבוצת "מאיר" יבואנית אופנועי הונדה לישראל, אורן בננו מנהל חטיבת אופנועי הונדה בחברה ונבחרת המרוצים של הונדה- HRC ISRAEL פקדו את העיר לונדון. בנוסף למחנה אימונים שנערך לקראת עונת התחרויות הבאה, נהנו המנהלים וחברי הנבחרת מביקור במסלול המרוצים בסילברסטון שם פגשו אלוף העולם במוטו ג'י פי - מארק מרקז. 

פרויקט הקיץ של הלאונג' עם מנהלי חברות שמאמצות גדודים של צה"ל, במסגרת תוכנית 'אמץ לוחם' של יחד למען החייל והיום עם ישראל יניב, יו"ר מועצת המנהלים של דור אלון, בן 71, תושב כפר סבא

ישראל יניב (צילום: דני גל)
ישראל יניב (צילום: דני גל)



שרות צבאי:

שרתתי בסדיר כקצין בעתודה האקדמאית בתחום מערך הדלקים והאב"כ בצה"ל. במילואים סיימתי כסגן מפקד אגד תחזוקה באוגדת שריון בדרגת סגן אלוף.

מדוע בחרת לאמץ את היחידה?

אנחנו בדור אלון מאמצים מזה תשע שנים יחידות של צה"ל. במפגשים עם קציני וחיילי היחידות שאימצנו תמיד הדגשתי שהם לא צריכים להודות לנו, אלא אנחנו אלה שצריכים להודות להם על תרומתם למדינה. אני מאמין בכך באמונה שלמה מה עוד שלצערי התרומה למדינה אינה כבר בגדר המובן מאליו.

משהו שלא ידעת על היחידה קודם והפתיע אותך?

לפני שנה התחלנו לאמץ את שייטת הצוללות. מבלי לפגוע ביחידות אחרות אין ספק שמדובר בדובדבן שבקצפת. כמו ביחידות עילית אחרות, המפקדים והחיילים נדרשים בין השאר למקצועיות, אומץ לב, ונחישות, אבל בלי להיגרר לסופרלטיבים מדובר ביחידה יוצאת דופן , רק לדמיין מה הם עושים, באילו תנאים הם פועלים ולמה מצפים מהם, זה מעורר הערכה ואפילו הערצה – אותי, ברמה האישית, זה הפתיע ואני מצדיע לכל אחד ואחד מהם.

מה האימוץ נותן לך כמנהל ?

לנו, כמנהלי החברה ולעובדים זה נותן סיפוק רב על ההזדמנות לסייע בצורה צנועה ליחידה מסוימת ובעקר שאנו יודעים שבמסגרת אמץ לוחם מקפידים שכל הסיוע יגיע עד רמת החיילים עצמם.

שיעור קפה מפולנייה

בסוף השבוע התקיימה אליפות ישראל השנייה לאירופרס, והזוכה הגדול בה יטוס לייצג את ישראל באליפות העולם בסידני, אוסטרליה. את התחרות ארגנה חברת 3brewing, בבעלות אנדריי וייצמן, אורי קטן וקיי בירד, ששמה לעצמה מטרה לקדם את תרבות קפה הגורמה בישראל, יחד עם חברת קפה לנדוור, בראשות המנכ"ל אורי פדרמן.

הבריסטה הפולנייה אגניישקה רוז'סקה, שקטפה את התואר אלופת העולם לבריסטות שהתקיימה ביוני האחרון, הגיעה ארצה במיוחד לכבוד האירוע כדי להעביר סדנאות קפה. את המקום הראשון בתחרות בארץ קטף שי בניאל, מנהל הדרכות קפה בשטראוס.

אנדריי וייצמן, קיי בירד, אורי קטן, אגניישקה רוז'סקה ואורי פדרמן (צילום: עודד פריטל)
אנדריי וייצמן, קיי בירד, אורי קטן, אגניישקה רוז'סקה ואורי פדרמן (צילום: עודד פריטל)

הטרמפולינות שעשו עלייה

הוואי פארק - פארק הטרמפולינות מהגדולים בעולם - הגיע לישראל ונפתח ביום שישי בהיכל 'קבוצת שלמה' תל אביב. בין הקופצים והאמיצים שהגיעו להתנסות היו מנכ״ל חברת היכלי הספורט נדב גרינשפן ורעייתו מירי, אשר הגיעו עם המשפחה המורחבת, ופגשו במקום את יזם הבאת הפארק ארצה - ישראל אדם.

נדב ומירי גרינשפן (צילום: שלומי פרין)
נדב ומירי גרינשפן (צילום: שלומי פרין)

שיף מלטף

ברחבי העולם ציינו ביום ראשון את יום הכלב הבין לאומי. בתזמון לא מקרי, נערך ביום שישי האחרון פסטיבל הכלב של תל אביב יפו – "כלביב".

אל האירוע, שהתקיים בחסות עיריית תל אביב-יפו ואקאנה מבית ביופט, הגיעו מאות כלבים ובעליהם כדי לחוות את האולימפיאדה הראשונה לכלבים.

ליטפו באהבה: מירום שיף מנכ"ל ביופט, עובד קונה מנכ"ל גני יהושע, אופירה יוחנן וולק מנכ"לית מועצת העיר תל אביב-יפו ועוד.

מירום שיף (צילום: דין אהרוני רולנד)
מירום שיף (צילום: דין אהרוני רולנד)

תפסו ג'וב

>משה קזימירסקי מונה לסמנכ"ל פיתוח עסקי ושותפויות אסטרטגיות של Lending Express - זירת המסחר הדיגיטלית להלוואות לעסקים המבוססת בינה מלאכותית

משה קזימירסקי (צילום: עידית ניסנבאום)
משה קזימירסקי (צילום: עידית ניסנבאום)

>זיו שור מונה למנכ"ל JLL ישראל, השייכת לחברת הנדל"ן הבינלאומית ג'ונס לונג לה-סאל. זו פעם ראשונה שענקית ניהול הנדל"ן ממנה מנכ"ל לזרוע הישראלית וזאת במסגרת הרחבת פעילותה בארץ