בתיה עופר, נשיאת הכבוד של עמותת Make-A-Wish בישראל, פטרונית העמותה באנגליה ורעייתו של איש העסקים עידן עופר, יחד עם אליסון לואניס, נשיאת Net-a-Porter ו--MR PORTER, אירחו בשני בסנטר פוינט בלונדון, אירוע חגיגי ל-200 נשים מעולמות האמנות והאופנה. האירוע שנערך תחת הכותרת "אמנות המשאלות", נועד לגיוס תרומות לעמותה המגשימה את משאלות לבם של ילדים החולים במחלות מסכנות חיים.

במהלך האירוע הושקו מבחר תכשיטים ייחודיים אשר עוצבו בהשראת העמותה, אשר יימכרו בימים הקרובים ב-Net-a-Porter, אחד מהאתרים המקוונים המובילים בעולם אופנת העילית, כאשר 20% מההכנסות ממכירתם יועברו לטובת ילדי העמותה. כמו-כן, נערכה הגרלה על פריט מקורי של האמנית טרייסי אמין, שבו זכתה תורמת ישראלית.

עוד באמנותי : מכירה פומבית של מגוון פריטי אופנה נחשקים, עבודות אומנות בהן גם מיצג הבלונים "HOPE" של האמנית הישראלית סיון שטרנבך, חוויות מיוחדות, חופשות יוקרה ועוד. טים מרלו, המנהל האמנותי של ה "Royal Academy of Arts" דיבר על תערוכות אמנות עכשווית, והזמר והיוצר הבריטי טום אודל עלה לבמה ושר את להיטו "Another Love".



בין הנוכחים והתורמים: שרה ביילי עורכת בכירה ב-PORTER , סמנתה קמרון - מעצבת ואשתו של ראש ממשלת אנגליה לשעבר, דייויד קמרון; אניטה זבלודוביץ' רעייתו של פויו זבלודוביץ' ואחת מאספניות האמנות המובילות באנגליה, רוקסנדה אילינסיק - מעצבת אופנה מובילה באנגליה; טניה פארס עיתונאית אופנה ועורכת ב-VOGUE בריטניה, הדוגמנית ג'קיטה וילר, האמנית פיבי קולינגס-ג'יימס, השחקנית קמילה רותרפורד, הגלריסטית אלמין רואיז פיקסו, שיין וסטפל - יו"ר בית המכירות פיליפס, הגלריסטית רייצ'ל ליהמן, הגלריסטית דומיניק לוי, האמנית פלאבי אאודי וכן, מעצבות התכשיטים, דיאן קורדס וקרולינה בוצ'י.

חוגג ושבעה מיליון במכון

אוניברסיטת תל אביב יחד עם יזם ההיי-טק משה חוגג, הציגו במהלך החג יוזמה ראשונה מסוגה בישראל -הקמת מכון למחקר יישומי בטכנולוגיית הבלוקצ'יין. ייעודו של המכון יהיה לקדם את המחקר, ההוראה והפצת הידע בתחום יישומי טכנולוגיית הבלוקצ'יין. המכון שייקרא על שמו של בעלי בית"ר ירושלים, יוקם במסגרת הפקולטה לניהול ע"ש קולר באוניברסיטת תל אביב, ולשם הקמתו העביר חוגג לאוניברסיטה תרומה בסך שבעה מיליון שקלים. 

לטקס חתימת ההסכם על הקמת מכון חוגג התייצבו: פרופ' יוסף קלפטר - נשיא אוניברסיטת תל אביב, חוגג עצמו, עמוס אלעד - סגן נשיא האוניברסיטה לקשרי חוץ, פרופ' משה צבירן - דקאן הפקולטה לניהול ע"ש קולר, פרופ' דן עמירם - סגן דקאן הפקולטה לניהול, עו"ד עדי אולמרט - מנכ"לית אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב ויעל רגב - מנהלת אגף קשרי חוץ באוניברסיטה.

יוסף קלפטר, משה חוגג ומשה צבירן (צילום: יהונתן צור)
יוסף קלפטר, משה חוגג ומשה צבירן (צילום: יהונתן צור)

הקפות עם אוסקר והזאב

שני בערב, פארק הירקון בתל-אביב. מי שחיפש אלטרנטיבה שמחה לא פחות, למנהג ההקפות של שמחת תורה – יכול היה למצוא אותה בהופעה של הרכב הדרים- פופ Oscar And The Wolf, שנערכה בהפקת Vivo Productions ובחסות Reebok. בין המפזזים במתחם ה- VIP היו גם אלינור קופלר בתם של לאון קופלר ועירית שטראוס הנמצאת בהריון ראשון, יחד עם בעלה רועי בן-נתן, ליאת מוליוב מיבואני Reebok ובתה ספיר, משה סיני מנכ"ל Reebok ורעייתו דינה, שרון אילון, תמיר ויצמן, ציפי ורימה רומנו, ליאור אליהו ועוד.

רועי בן-נתן ואלינור קופלר (צילומים: אור גפן)
רועי בן-נתן ואלינור קופלר (צילומים: אור גפן)

משה ודינה סיני
משה ודינה סיני

שרון אילון
שרון אילון

ליאת וספיר מוליוב
ליאת וספיר מוליוב

פרימיום בקניון

מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים בחברת אל-על, אירח את דוד בן משה - מנכ"ל קניון רמת-אביב, במתחם הפופ-אפ המיוחד שהקימה אל-על בקניון במהלך חול המועד סוכות. המתחם הייחודי הציג למבקרים בו את מחלקת הפרימיום במטוסי הדרימליינר של החברה, והציע למבקרים לחוות את המחלקה, להתנסות במושבים וגם סיור וירטואלי עם משקפי VR המדמים את חווית הטיסה במטוס. בנוסף, אורחי המתחם השתתפו במשחק נושא פרסים – ובכל יום הוכרז מנצח במשחק שזכה בכרטיס טיסה לאירופה במחלקת הפרימיום כמובן.

מיקי שטרסבורגר ודוד בן משה (צילום: סיון פרג')
מיקי שטרסבורגר ודוד בן משה (צילום: סיון פרג')