ביום שני האחרון בחר דירקטוריון בנק דיסקונט בשאול קוברינסקי לשמש כיו"ר הבא של הבנק במקומו של יוסי בכר הפורש לאחר תשע שנים. שעה לאחר ההודעה על המינוי התייצב היו"ר הבא לפ"ע ראשונה עם מנכ"לית הבנק לילך אשר-טופילסקי – בקפה "הרצל 16" בתל-אביב. במשך שעה ארוכה ישבו השניים לשיחה אישית בחצר בית הקפה הנמצא מול בניין הנהלת דיסקונט, כאשר מדי פעם הפריעו להם עוברים ושבים בבית הקפה כדי לברך את קוברינסקי על מינויו.

הבית החדש של רב בריח

חברת "רב-בריח", מהחברות המובילות בישראל לייצור דלתות ופתרונות נעילה, קיימה אתמול את טקס הנחת אבן פינה למפעליה החדשים, באזור התעשייה הדרומי של העיר אשקלון. המפעלים החדשים שיוקמו במהלך שבע השנים הקרובות, יתפרסו על שטח של כ-93 אלף מ"ר וההשקעה הצפויה בהם עומדת על סך של כ- 300 מיליון שקלים.



את הטקס שנערך במעמד שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה והתעשייה אלי כהן, חתם יו"ר החברה שמואל דונרשטיין, אשר קרא להקמת פורום מקצועי בשיתוף הגורמים הרלוונטיים לבניית תכנית אסטרטגית ארוכת טווח לפיתוח התעשייה בישראל. התייצבו לכבד: ראש עיריית אשקלון בפועל - תומר גלאם , מנכ"ל בנק הפועלים - אריק פינטו, נשיא התאחדות התעשיינים - שרגא ברוש, מנכ"ל התאחדות התעשיינים - רובי גינל, מנהל הרשות להשקעות ופיתוח התעשייה והכלכלה - נחום איצקוביץ, יו"ר מכון התקנים - אורי דורי, יו"ר רשות מקרקעי ישראל - עדיאל שימרון, מנכ"ל מכון התקנים - אילן כרמית, מנכ"ל משרד הכלכלה - שי ריסקין וסגנית אלופת העולם בהתעמלות אומנותית לינוי אשרם.

אריק פינטו ואורי דורי (צילום: אייל טואג)
אריק פינטו ואורי דורי (צילום: אייל טואג)

שמואל דונרשטיין, אלי כהן ומשה כחלון
שמואל דונרשטיין, אלי כהן ומשה כחלון

באטלר מקרין לפני כולם

המפיק ומפיץ הסרטים משה אדרי, יחד עם ראשי חברת סרטי 'יונייטד קינג', סיפקו בשני האחרון קצת גלאם הוליוודי, כאשר אירחו ב'סינמה סיטי' גלילות את השחקן האמריקאי ג'ראד באטלר - כוכב הסרט החדש 'לצוד את האויב'. באטלר הגיע במיוחד ארצה להקרנת טרום-בכורה חגיגית של הסרט, עם המפיק אבי לרנר. השחקן שביקר בארץ כבר חמש פעמים, סיפר על אהבתו לישראל. הגיעו להתחכך: רון צוקרמן ובנו, אלונה ברקת, חזי בצלאל, השחקן הישראלי וחברו של באטלר - אורי פפר, רוני שאטן, יובל וניצה גביש, אילן וורד גרינבוים ועוד. את הערב סיים הכוכב, מלווה בפמלייתו, במסעדה 'קנטינה' בשדרות רוטשילד בתל אביב, ושם גילה סבלנות רבה, כאשר הסכים להצטלם עם כל דורש.

שמואל פרנקל, אבי לרנר וג'ראד באטלר (צילום: רפי דלויה)
שמואל פרנקל, אבי לרנר וג'ראד באטלר (צילום: רפי דלויה)

אלונה ברקת
אלונה ברקת

משה אדרי וחזי בצלאל
משה אדרי וחזי בצלאל

לייטהאוס - ההשקה

אירוע הפתיחה של מלון 'לייטהאוס' החדש, מבית רשת מלונות 'בראון', נערך בשני ברופטופ של המלון החדש, אל מול הנוף האורבאני של העיר תל אביב. רשת מלונות בראון, נמצאת בבעלות ניר ויצמן, ליאון אביגד וניצן פרי. האירוע כלל שלל אטרקציות בהן: עמדת ספר לגברים, רקדנים, קעקועים, מוסיקה ו'דרינקים'. הגיעו לברך: ראש העיר תל אביב-יפו רון חולדאי, אודי אנג'ל, האדריכל נסטור סנדבנק שעיצב את המלון, ישראל רייף, טוני לוי, אנדי רם, רוני מאנה והניה ומשה נור.

ליאון אביגד ונסטור סנדבנק (צילום: אלירן אביטל)
ליאון אביגד ונסטור סנדבנק (צילום: אלירן אביטל)

טוני לוי
טוני לוי

ההשקעה של רש"י

במפגש שנערך השבוע בנצרת עלית, נחתם הסכם להפעלת יוזמה חברתית ראשונה מסוגה – "נצרת עלית במרכז". קרן רש"י תשקיע מיליוני שקלים לטובת חיזוק התשתיות החברתיות והרחבת ההזדמנויות הניתנות לתושבי העיר. זאת, לצד התחייבות העירייה לשקיפות, שינוי מדיניות ומעורבות שוטפת של התושבים בתהליך.

בכך, מצטרפת נצרת עלית לקריית מלאכי ולאשקלון, בהם מיושמת היוזמה בהצלחה בשנתיים האחרונות. שמחו על ההשקעה: מנכ"לית קרן רש"י, מיכל כהן, ראש עיריית נצרת עלית, רונן פלוט, בכירים, שותפים ומנכ"לי עמותות בת נוספות של קרן רש"י, שפועלות בעיר.

 רונן פלוט ומיכל כהן (צילום: ישראל פרץ)
רונן פלוט ומיכל כהן (צילום: ישראל פרץ)