בכירי חברת החשמל הגיעו בשני האחרון לסיור בחברת הגנת הסייבר המובילה צ'ק פויינט. מייסד החברה, גיל שוויד, פינה את יומו לארח את המשלחת בראשות מנכ"ל חברת החשמל, עופר בלוך. במסגרת הביקור, קיבלו הבכירים, סקירה מרתקת על אתגרי הסייבר של התקופה הקרובה בישראל ובעולם. בסיום המפגש, עלו האורחים למתחם המדמה חוף פרטי של צ'ק פוינט.

צרפת וישראל בשת"פ תת-ימי

פרופ' תמר דיין ואלון ספן, השיקו לאחרונה יחד עם שגרירת צרפת בישראל - הלן לה-גל, את תערוכת "קשת צבעי הים", המוצבת במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט בתל-אביב. בתערוכה מוצגים 40 צילומים של שוניות אלמוגים שצולמו על ידי צלמים ישראלים וצרפתים, במטרה להעלות את המודעות לעושר התת-ימי, המאפיין את השוניות בישראל ובצרפת.



בהשקה נכחו, בין השאר, האוצרים: ד"ר פסקל ג'ואנו, מהמוזיאון הלאומי לטבע בפריז, ופרופ' יוסי לויה, מביה"ס לזואולוגיה באוניברסיטת תל אביב, אשר הזכיר לנוכחים ש"העולם מתחמם ב-2 מעלות, מה שגורם להיכחדות שוניות אלמוגים ברחבי כדור הארץ", ובכך הדגיש את חשיבות התערוכה וחשיפתה לקהל הרחב.

אלון ספן, הלן לה גל ותמר דיין (צילום: ישראל הדרי)
אלון ספן, הלן לה גל ותמר דיין (צילום: ישראל הדרי)

שוויון ואהבה אוניברסאלית על הגג

קבוצת 'אלפא קוסמטיקה' המחזיקה בזיכיון לשיווק מותג האופנה הספרדי דיזיגוואל בישראל, השיקה בשני אחה"צ, בתזמון מושלם עם הגעת הגשם, את קולקציית החורף שלה, וציינה גם את עליית הקמפיין החברתי מטעמה:share The Power. האירוע נערך על גג מלון בראון בתל אביב. רונן שמיר מנכ"ל הקבוצה וסמדר אשת מנהלת המותג בישראל, בירכו את הנציגים הספרדיים שהגיעו במיוחד לאירוע, והזמינו את רוזה רוחס - מנהלת יחסי הציבור של דיזיגוואל העולמי להציג לראשונה את הקמפיין בישראל. רוחס סיפרה כי הקמפיין נועד להעביר מסר שהשוני בין אנשים הופך אותנו לשווים. כל האייקונים המופיעים בקמפיין עוצבו על ידי המעצב ז׳אן פול-גוד בשילוב סמל האהבה האוניברסאלי.

רוזה רוחס, רונן שמיר וסמדר אשת (צילום: לנס הפקות)
רוזה רוחס, רונן שמיר וסמדר אשת (צילום: לנס הפקות)

שמש של תקווה

רשת התכשיטים הבינלאומית 'מגנוליה' בשיתוף עם איגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית, השיקו השבוע פרויקט המשותף תחת השם: "שמש של תקווה". לרגל ציון היום הבינלאומי למאבק באלימות נגד נשים, הושק צמיד אשר יימכר בלעדית ברשת התכשיטים וכל ההכנסות ממכירתו תוקדשנה לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעי ונפגעות תקיפה מינית. בירכו על השת"פ המעצים: ח"כ מרב מיכאלי, אורית סוליציאנו - מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית, חנה וניסן בן יהודה - מבעלי רשת התכשיטים "מגנוליה", תומר רייזברג - מנכ"ל הרשת, חנה לסלאו ופרזנטורית הרשת יעל בר זוהר ועוד.

אורית סוליציאנו וחנה וניסן בן יהודה (צילום: רפי דלויה)
אורית סוליציאנו וחנה וניסן בן יהודה (צילום: רפי דלויה)

גולדפיינר חורפית

סיביל גולדפיינר הבעלים והמנכ"ל של comme-if-faut, אירחה בשני יחד עם טל רוזנפרב מעצבת המותג, תצוגת אופנה להשקת קולקציית החורף 2018/19. נכחו: ליאורה עופר, טמירה ירדני, מוטי רייפ, רוית אסף, הדוגמנית רונית יודקביץ, חן אריאלי ועוד.

 סיביל גולדפיינר וטמירה ירדני (צילום: אבי ולדמן)
סיביל גולדפיינר וטמירה ירדני (צילום: אבי ולדמן)

רחשי הלב של חוגי

נחום חוגי - מנכ"ל חברת אורגל, פגש השבוע את אורנה שלומוף - סמנכ"לית עמותת 'רחשי לב'. עמותת 'רחשי לב', נוסדה בשנת 1989 ומסייעת בכל שנה ל-500 ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם. חברת אורגל המתמחה באביזרי מים, תרמה ציוד בשווי של כרבע מיליון שקלים, אשר הושקעו בחדרי האמבטיה של מלונית בית הילד בביה"ח שיבא, לרווחתם של הילדים ובני המשפחות, וחוגי זכה על כך לתעודת הוקרה ומילות תודה.

נחום חוגי ואורנה שלומוף (צילום: יח"צ)
נחום חוגי ואורנה שלומוף (צילום: יח"צ)

צילום יחצ