1. באולם האירועים 'שבע' בתל אביב נערכה במוצאי שבת מסיבת טרום-פורים שכולה תרומה למחלקת המטו-אונקולוגיה ילדים, בבית החולים ע"ש 'ספרא' במרכז הרפואי שיבא. החלק האומנותי כלל הופעה של להקת 'התקווה 6' שאירחה את ברי סחרוף, ומסיבת ריקודים בניצוחו של הדי.ג'יי דני תובל. את המסיבה יזמה ד"ר מיכל גולן - רופאה במחלקה ההמטו-אונקולוגית. התחפשו, תרמו ונהנו: מנהל בית החולים יצחק קרייס ורעייתו ענבל, ישראלה שטיר ואבי איינשטיין עם בתם רוני, בנם גיל שטיר והכלה מרב – אף היא ממארגני המסיבה מחופשים כדמויות 'פורטנייט', רני רהב, לימור ושי פרמינגר, מיקי לסר, ורד ואילן גרינבוים גלית פרבר-שרצקי ועוד ועוד.

ישראלה שטיר ורני רהב (צילום: אביב חופי)
ישראלה שטיר ורני רהב (צילום: אביב חופי)

מרב וגיל שטיר
מרב וגיל שטיר


יצחק קרייס ומיכל גולן
יצחק קרייס ומיכל גולן

ורד ואילן גרינבוים
ורד ואילן גרינבוים

שי ולימור פרמינגר
שי ולימור פרמינגר

2. אורחים של בנק UBS הגיעו בשלישי לחגוג את פורים במתחם ה'סורה מארה' בתל אביב, ונהנו ממסיבת ריקודים, מאוכל טוב ומהופעה. בעמדת ה- DJ ניתן היה למצוא את מנכ"ל 'UBS Wealth Management ישראל' – ד"ר אודי דהאן, ובים החוגגים נצפו: לאה ושלמה נס, רותי ומנחם אורן, ונטע נס עם אורן סדיב.

אודי דהאן (צילום: רונן מחלב)
אודי דהאן (צילום: רונן מחלב)

רותי ומנחם אורן (צילום: אביב חופי)
רותי ומנחם אורן (צילום: אביב חופי)

לאה ושלמה נס-(צילום: אביב חופי)
לאה ושלמה נס-(צילום: אביב חופי)

3. מעל 100 מעובדי חברת 'סולוטו' יחד עם בני זוגם, חגגו בשלישי מסיבת פורים במועדון הפסאז' בתל אביב. תומר דביר מנכ"ל ומייסד 'סולוטו', וסגן נשיא מוצר ב'אשוריון' האמריקנית וזוגתו נעה מימן הפציעו בדמות גיבורי על.

4.חברי מעגל הידידים הצעירים של להקת המחול בת-שבע, זכו ברביעי להיות הראשונים לצפות ב- "THE LOOK", מאת שרון אייל, בביצוע אנסמבל בת-שבע - הלהקה הצעירה, וזאת במהלך ערב שבו הוצגו גם יצירותיו של אוהד נהרין - ״חלב שחור", ו״ג׳ורג' וזלמן".

הידידים הצעירים הוזמנו למעשה לצפות בחזרה הגנרלית של המופע לקראת ערב הגאלה הרשמי שייערך בניו יורק בסוף החודש. מיד לאחר מכן נערך קוקטייל בהשתתפות דפי לוי-וייס וסיגל מרדכי - מייסדות מעגל הידידים הצעירים, רוני דואק, סר רונלד כהן ושרון הראל יחד עם ביתם תמרה הראל-כהן, נורית וריק אמדור, ציפה כרמון, רז פרידמן וגילי נבות, גלעד ואריאל הלוי, אסף חרל"פ ושלי גני, גיא סברסקי, ענגי אונגר ורבים אחרים.

אוהד נהרין - כוריאוגרף הבית של הלהקה, ונבות- המנהלת האמנותית, ישתתפו בערב הגאלה הרשמי שיתקיים במנהטן ב-28 במרץ, במעמד מיכאל ברישיניקוב, ניקול קראוס, ליב שרייבר ועוד.

גילי נבות ורוני דואק (צילום תמר מצפי)
גילי נבות ורוני דואק (צילום תמר מצפי)

סר רונלד כהן
סר רונלד כהן

שרון אייל
שרון אייל

5. עמי ועדי לידור השיאו את בנם רואי, עם בחירת ליבו עדי, בחתונה גדולה ומפוארת שנערכה בשישי בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב. על ההפקה המושקעת הופקדה חברת 'סקיי פרודקשן', על הגורמה ארז קומורובסקי, ועל המוזיקה הדי,ג'יי איתי גלו, שהרקיד את המוזמנים 12 שעות רצופות.

6. במתחם האירועים Q שבקיבוץ גליל-ים נערך בשני, אירוע המועדון המדעי של מכון ויצמן בראשות יו״ר המכון שמשון הראל - מבעלי 'אמריקה ישראל', והמנכ"לית יעל גורן-וגמן. הערב, בחסות קרדיט סוויס. החל בהרצאה של פרופ' רועי בר-זיו שעסקה ב"רפואה עתידנית, איך מרכיבים תא מלאכותי על שבב?". לאחר ארוחת ערב עשירה עלה לדבר בפני הבכירים ראש רשות הסייבר לשעבר - בוקי כרמלי, אשר מייעץ, בין היתר, לוועדת הבחירות המרכזית, תחת הכותרת: "הגנת המרחב האזרחי של מדינת ישראל כנגד מתקפות סייבר – עוד החלטת ממשלה או מהפיכה של ממש ?". יזמית ההיי-טק רוני רוס, חברת הנהלת המועדון המדעי, סיפרה לנוכחים על פועלה, לרבות ייסוד חברת 'פנורמה' ומכירתה ל'מייקרוסופט' וציינה כמובן את המקום שבו עשתה את תואר המסטר שלה - במכון ויצמן.

נכחו, האזינו והשכילו: פרופ' דניאל זייפמן - נשיא המכון ורעייתו ז'ואל, יצחק ולינדה סגול, סיגל בר און - יו"ר משותף של תשלובת ד"ר פישר, עידו ואורנה נחושתן, יינון ולילך ברכה, רמי יהושע, אבי לוי - מנכ"ל מליסרון, רותי ואברהם (לולו) אסף, יוסי דהן בעלי אלדן ועוד.

אברהם לולו אסף, שמשון הראל ורותי אסף (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע)
אברהם לולו אסף, שמשון הראל ורותי אסף (צילום: אוהד הרכס ואיתי בלסון, מכון ויצמן למדע)

7. חיים סלוצקי ודרי שי, בעלי 'סלוצקי אפיקי תקשורת', ורינת קליין - מנכ"לית 'סלוצקי אפיקי תקשורת' ו- HOT8, אירחו בשני, בסינמטק בתל אביב, הקרנה ראשונה, מול אולם מלא קהל, לסרטו של דני מנקין - 'אולסי'. הסרט מביא את סיפור חייו הלא יאמן של אולסי פרי, אגדת ספורט מקומית, שמדבר לראשונה בפתיחות מלאה על נפילתו לסמים, סיפור האהבה הבלתי נשכח עם דוגמנית העל תמי בן-עמי, וחזרתו מהכלא בארה"ב לביתו בישראל. התייצבו לפרגן: שמעון מזרחי, יורם ארבל, צביקה שרף, אודי רקנאטי, עירית ודיוויד פדרמן, דורון ג'מצי, טל ברודי, ניקולה וויצ'יץ', וילי סימס, מוטי ארואסטי, שוקי שוורץ, אתי וגבי רוטר, משה אדרי, צביקה גיור ועוד.

דיוויד ועירית פדרמן (צילום אביב חופי)
דיוויד ועירית פדרמן (צילום אביב חופי)

אודי רקנאטי
אודי רקנאטי

אתי רוטר ואולסי פרי
אתי רוטר ואולסי פרי

8. פסטיבל הסרטים הישראלי שנרך בעיר פילדלפיה שבארה"ב, נפתח עם הסרט 'הבלתי רשמיים' של אלירן מלכה. מנהלת הפסטיבל בהתנדבות - נורית ירון, אשתו של נגיד בנק ישראל אמיר ירון, הגיעה במיוחד מהארץ.

שיק | מיכל פורר

(צילום: אביב חופי)
(צילום: אביב חופי)

מיכל פורר מוסיפה ברק שמושך את תשומת הלב באמצעות חליפת קטיפה בצבע הארגמן שבחרה ללבוש - המורכבת מז׳קט ארוך שרוולים ומכנסיים בעלי סיומת רחבה, שאיתם שילבה חולצה שחורה פשוטה ועקבי שפיץ תואמים. אבל כל אלה לא גונבים את הגלאם מתיק גוצ׳י קטן, יוקרתי ומעוטר בכוכבים צבעוניים שמשתלב עם הלוק הבוהק.