מרדכי ואסתר לא יכלו לדמיין לאן הסטארט-אפ שלהם יגיע מסיבת הפורים המשותפת של 'פרטנר TV' ו'נטפליקס' התקיימה ברביעי האחרון במתחם 'בית השמחות' בתל אביב. המקום כולו עוצב בהתאם, עם תפאורה אופיינית מסדרות נטפליקס: 'בית הנייר', 'נרקוס', 'הכתר' ועוד, והמוזמנים נהנו ממוסיקה, אלכוהול, ואוכל משובח ממטבחו של השף אסף גרניט.

אנשי 'נטפליקס' שהגיעו למסיבה התחפשו כולם לדמויות מהסדרה 'דברים מוזרים'. מנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי, ואנשי הנהלת החברה, הפתיעו בתחפושות מתוך הסדרה 'נרקוס מקסיקו', שהשתלבו מצוין גם עם המופע המרכזי של הערב, של הזמר רותם כהן אשר נכנס לאולם מחופש לפבלו אסקובר. להקת "אלפנקס" אשר השתתפה בתוכנית "גוט טאלנט", הקפיצה את הקהל עם ביצוע לשיר "בלה צ'או". נכנסו לאווירה: זיו אבירם, אריה וורדה סבן, עמוס לוזון ואירית רחמים, דורית וארז מלצר, אריק שטיינברג, דורון ונורית ספיר, רון וקסלר, איציק צאייג, אבנר וחלי קז, הרצל עוזר, ערן תור, תלמה בירו, עינת ויובל נתן, מיכל אנסקי, דנה ואיתי הרמן (הצ'ייסר), גיא גיאור, וכמובן אייל קיציס הפרזנטור של פרטנר.

זיו אבירם (צילום: אביב חופי)
זיו אבירם (צילום: אביב חופי)


אבנר קז וארז מלצר
אבנר קז וארז מלצר

עמוס לוזון ועירית רחמים
עמוס לוזון ועירית רחמים

דורון ונורית ספיר
דורון ונורית ספיר

אריק שטיינברג
אריק שטיינברג

 מיכל אנסקי
מיכל אנסקי

>במתחם 'רידינג 3' שבנמל תל אביב נערך הפורימון המסורתי למען ילדי וראייטי. על הפסקול של האירוע הופקדה דלית רצ'סטר. התייצבו מחופשים: ענת ואודי אנג'ל, אורי אנג'ל, רונה אנג'ל, אלינור אנג'ל ויונתן אנג'ל, השף אבי ביטון וזוגתו ג'ני לי נעים, יונה ודודי ברטל, אביב אורנים וקרן ארזי, אילנית באומן ועוד ועוד.

אודי אנג'ל (צילום: אביב חופי)
אודי אנג'ל (צילום: אביב חופי)

ענת אנג'ל
ענת אנג'ל

אורי אנג'ל
אורי אנג'ל

אבי ביטון וג'ני לי נעים
אבי ביטון וג'ני לי נעים

אביב אורנים וקרן ארזי
אביב אורנים וקרן ארזי

אלינור אנג'ל
אלינור אנג'ל

>קבוצת 'לייב ניישן ישראל' בבעלות גיא בסר ושי מור-יוסף, יחד עם מותג הטכנו הבינלאומי 'טריפינג' בבעלות אורן אקנין ואורן ישולה, ערכו בתל אביב את ״פסטיבל לונאר״ - פסטיבל המוזיקה האלקטרונית הגדול של העשור האחרון. החל מיום חמישי בצהריים ובמשך 24 שעות, הרקידו עשרות די.ג'איים מהארץ והעולם בראשותו של סוואן ואט, שלא נכנעו לחרם ה-BDS , כ-18 אלף איש מחופשים - תחילה במסיבת ענק בפארק הירקון בתל-אביב, ומחצות הלילה במבחר לוקיישנים שונים ברחבי העיר הלבנה. המסיבה הסתיימה בשישי בערב באפטר פארטי בפנטהאוז של יויו לייטרסדורף למוזמנים בלבד במגדל שלום.

גיא בסר, סוואן ואט ושי מור יוסף (צילום:שלומי מינץ)
גיא בסר, סוואן ואט ושי מור יוסף (צילום:שלומי מינץ)

>לילך אשר-טופילסקי, מנכ"לית בנק דיסקונט, התקשטה בקרניים של במבי לקראת נשף פורים של הבנק שנערך בביתן 1 בגני התערוכה בתל-אביב בקונספט הארוויזיון.

>עובדי חברת waze חגגו במתחם 'אביגדור' בתל-אביב עם הופעה של עברי לידר.

>הנהלת חברת 'איירון-סורס' פינקה את העובדים בהופעה של ברי סחרוף בהאנגר 11.

>עובדי קבוצת NSO העוסקת בפיתוח תוכנות ללוחמת סייבר ולריגול דיגיטלי, המורגלים בהפקות ומסיבות מפנקות מעבר לים, חגגו בביתן 11 בגני התערוכה עם הופעה של עומר אדם.

>עובדי משרד הפרסום אדלר-חומסקי התלהבו מנטע ברזילי שהגיעה לשיר להם במתחם 'בית השמחות'.

>הרב יצחק נוימן, מנהל בית חב"ד במכבים-רעות, הזמין עשרות אורחים לערב חגיגי שבמרכזו קריאת המגילה. עו"ד נחום פינברג שנטל חלק באירוע, לא פסח על ההזדמנות לעטות תחפושת כהלכתה.

יצחק נוימן ונחום פינברג (צלם: טל שובל)
יצחק נוימן ונחום פינברג (צלם: טל שובל)