בחמישי האחרון, כחודש לאחר מכירתה לחברת 'אנוידיה', התקיים בנמל חיפה אירוע החברה השנתי של 'מלאנוקס טכנולוגיות' שעמד בסימן 20 שנים להקמת החברה. באירוע נכחו כ-3000 אורחים ובכלל זה עובדי החברה ובני זוגם מכל רחבי הארץ, ועוד עשרות עובדים של החברה מהרשות הפלסטינית שהגיעו במיוחד מיהודה ומשומרון.

מתחם האירוע העצום עוצב בסגנון אורבני ניו-יורקי מרהיב, וכלל תאורה ייחודית, קיר גרפיטי, מגוון מזנוני אוכל לצד ברים מפנקים, מופעי ג'אז ורקדנים.

במהלך הערב התקיימה הופעת סטנד-אפ של אדיר מילר, והופעות של עומר אדם, אביב גפן, והזמרת כיתריה. נשיא ומנכ"ל מלאנוקס איל וולדמן, בירך את הנוכחים ואמר: "במסע הזה עברנו כל כך הרבה רגעים – מאתגרים, משמחים ומרגשים. אלו תמיד היו האנשים שבזכותם ידענו שאין דבר בעולם שיוכל לעצור אותנו. בשנת העשרים למסע שלנו הוא מקבל כיוון חדש – עם המון הזדמנויות ואתגרים מרגשים. יותר מכל במה בעולם, אני נרגש במיוחד לעמוד כאן הערב, ולומר תודה מעמקי ליבי, כי גם את המסע שלי לא הייתי מצליח לעשות בלעדיכם".



ביקור נשיאותי באורקם

נשיא מונטנגרו, מילו ג'וקאנוביץ', ביקר בשבוע שעבר במשרדי חברת 'אורקם' הישראלית בירושלים. 'אורקם' שמה לה למטרה לרתום את כוחה של הראייה המלאכותית כדי לסייע ולשפר את חייהם של לקויי ראייה, עיוורים, ובעלי קושי בקריאה, בביצוע פעולות יומיות. המארח זיו אבירם - מייסד שותף, נשיא ומנכ"ל חברת אורקם - אשר ייסד את החברה יחד עם שותפו פרופ׳ אמנון שעשוע (אותם שני יזמים שהקימו בשעתו את 'מובילאיי' שנמכרה לאינטל), קיבל את פניו של הנשיא והודה לו על ביקורו בישראל. הנשיא התנסה במכשיר שמייצרת החברה והתרשם מהטכנולוגיה הישראלית המהפכנית בתחומה. הוא הזמין את נציגי חברת 'אורקם' להציג את המכשיר בפני שרים וחברי ממשלת מונטנגרו.

מילו ג'וקאנוביץ' וזיו אבירם (צילום: יח"צ אורקם)
מילו ג'וקאנוביץ' וזיו אבירם (צילום: יח"צ אורקם)

לואי בטוסקה

בחמישי בערב זרמו אל בית האופרה בתל אביב אנשי עסקים רבים ליהנות מהבכורה של "טוסקה" מאת ג'קומו פוצ'יני, שנועדה לשחזר במדויק את האופרה שהועלתה לראשונה בשנת 1900. התייצבו עם חיוך: העולה החדש – המיליארדר האוסטרלי-ישראלי סר פרנק לואי, ובנו סטיבן לואי, מיכאל שטראוס, יעל ורמי אונגר, אלפרד אקירוב, אתי כספי, עדיה סוארי, יצחק ולינדה סגול, רות חשין, נילי קריב שהגיעה עם ציפי רפאלי ועוד ועוד.

אלפרד אקירוב ופרנק לואי (צילום: ארכיון, פרומו הפקות)
אלפרד אקירוב ופרנק לואי (צילום: ארכיון, פרומו הפקות)

יעל ורמי אונגר (צילום: אביב חופי)
יעל ורמי אונגר (צילום: אביב חופי)

פפושדו ואברהמי בקלארו

במסעדת 'קלארו' שבתל אביב, נערך ברביעי בערב אירוע השקה של חברת פנאסוניק. אייל רודוב, מנכ"ל חברת אלפאטק - יבואנית מוצרי פנאסוניק לישראל, אירח אדריכלים ויזמים מתחום הנדל"ן לערב מהנה שלווה בצלילי מוסיקה לטינית. רשמו נוכחות: אלי פפושדו, יוסי אברהמי, ישראל רייף, רוני מאנה, ראול סרוגו, עמוס מימון, רפי קלינה, ניסים יניב, גל מרום, גיא בלושינסקי, מנור גינדי, צפריר שרבט, ניר שרצקי, משה צור, רון קובי, קרן בן-דוד ועוד. על הפקת האירוע הופקד אלירן ברדוגו.

אלירן ברדוגו ויוסי אברהמי (צילום: שי שבירו)
אלירן ברדוגו ויוסי אברהמי (צילום: שי שבירו)

אלי פפושדו
אלי פפושדו

אייל רודוב
אייל רודוב

רוני מאנה וגיא בלושינסקי
רוני מאנה וגיא בלושינסקי

8200 אימפקט אצל ברנדס

משרד עורכי הדין נשיץ-ברנדס-אמיר אירח בשבוע שעבר את אירוע פתיחת המחזור החמישי של "8200 אימפקט" - התוכנית החברתית של עמותת בוגרי 8200, שבמסגרתו הוצגו מיזמים טכנולוגיים-חברתיים הנמצאים בתחילת דרכם, בפני בכירים משוק ההיי-טק ומשוק ההון. השנה השתתפו בתכנית 11 סטרטאפים, אשר בששה מהם מכהנות נשים בתפקיד המנכ"ליות. בין הנוכחים באירוע: עו"ד גיל ברנדס - שותף וראש מחלקת ההיי-טק במשרד נשיץ ברנדס אמיר; ניר למפרט - מנכ"ל קבוצת "מר" ויו"ר עמותת בוגרי 8200; עו"ד נטע-לי מאירי - מנכ"לית '8200 אימפקט'; דני חן - לשעבר מנכ"ל כיל; ניר דגן - שותף מנהל וממייסדי קרן 'סקיי' וסגן יו"ר עמותת בוגרי 8200; דורית סלינגר - לשעבר הממונה על שוק ההון; היזמת רוני רוס, יוסי ויניצקי - מנהל מחלקת "פועלים היי-טק"; מריאנה מועלם - מובילת אסטרטגיית נגישות בבנק הפועלים; יריב המר - מנהל החדשנות של AT&T בחברת אמדוקס; אריק שפיר - שותף וראש סקטור טכנולוגיה ב- KPMG-סומך-חייקין ועוד.

אריק שפיר, גיל ברנדס, נטע-לי מאירי וניר למפרט (צילום: ירין טרנוס)
אריק שפיר, גיל ברנדס, נטע-לי מאירי וניר למפרט (צילום: ירין טרנוס)

נפלאות סופהשבוע

>יו"ר רשות ניירות ערך, ענת גואטה, נפגשה עם פורום המשפטניות של שדולת הנשים, ודיברה על נושא קידום גיוון תעסוקתי ושוויון מגדרי.

מאיה נגרי הציגה את קולקציית הקיץ בעיצובה ביפו. הגיעו להתרשם ולפרגן: אירמה מיכאלי, סנדרה רינגלר ומירי טוכמאייר.

ענת גואטה (צילום: גדעון מרקוביץ, פלאש 90)
ענת גואטה (צילום: גדעון מרקוביץ, פלאש 90)

>שון קופלר, נכדו של מיכאל שטראוס העובד ביחידת השיווק של חטיבת הקפה של שטראוס בישראל, נצפה בשישי בבוקר במרוץ Reebok Mud Run Tel Aviv כנותן חסות ומשתתף.

>לא רק נדל"ן. דניאל כוזהינוף בנם של רינת ומוטי כוזהינוף, מבעלי פרויקט 'בראשית-בבלי', פרסם בפייסבוק סטטוס להזכיר לחברים כי הוא בן למשפחת יהלומנים ויצרן תכשיטי יהלומים בבורסת היהלומים. אז אם יש לכם חלום על תכשיט שראיתם פעם והחנויות בקניונים יקרות לכם מידי, אתם מוזמנים לקבל הצעת מחיר הוגנת.

דניאל כוזהינוף (צילום: חנן בר אסולין)
דניאל כוזהינוף (צילום: חנן בר אסולין)