הדרמה המדוברת של HOT "נחמה" פתחה את פסטיבל קאן הבינלאומי לסדרות. מנכ"לית HOT טל גרנות-גולדשטיין הגיעה לקאן לפסטיבל CANNESERIES היוקרתי יחד עם סמנכ"ל התוכן והחדשנות של HOT נדב חנין, היוצרים של "נחמה" רשף לוי ותומר שני, המפיק יואב גרוס והשחקנים: יובל שרף, שלום מיכאלשווילי, לירון וייסמן, גאלה קוגן ותמוז לוי - בתו של רשף, שמשחקת בסדרה. מדובר בסדרה הישראלית היחידה המוצגת השנה בפסטיבל והיא הוקרנה באולם המפורסם GRAND THEATR LUMIERE שמכיל 2,400 מקומות.

בזמן שמנכ"לית 'הוט' נכחה בפסטיבל ניצחה מירי לוין - ראש חטיבת לקוחות פרטיים בחברה, על מפגש מעריצים אינטימי ומצומצם, שיזמה החברה עם כוכב הסדרה הטורקית הפופולארית 'הכלה מאיסטנבול' אוזג'אן דניז - המגלם את דמותו של פארוק בוראן. הכוכב הטורקי נחת בישראל בשישי ונפגש עם המעריצים, רובן המוחלט מעריצות במלונו. 

אוזג'אן דניז ומירי לוין (צילום: רפי דלויה)
אוזג'אן דניז ומירי לוין (צילום: רפי דלויה)

לוזון ופראני בארץ הקודש


קיארה פראני - אחת הבלוגריות המצליחות בעולם, שמחזיקה חשבון אינסטגרם עם למעלה מ-16 מיליון עוקבים וחברת אופנה על שמה, נחתה בחמישי בארץ הקודש. פראני זכתה לקבלת פנים חמה עם בלונים ממותגים של המותג שלה מחברתה והקוסמטיקאית הבינלאומית האישית שלה מימי לוזון. פראני וחברותיה הבולגריות ורוניקה פאררו וקיארה באיסי טיילו בשוק לוינסקי ובחוף הים של תל אביב, טסו עם מסוק לים המלח והתארחו לארוחת שבת בביתה של לוזון.

קיארה פראני, קיארה באיסימימי לוזון ורוניקה פררו (צילום: מתוך אינסטגרם)
קיארה פראני, קיארה באיסימימי לוזון ורוניקה פררו (צילום: מתוך אינסטגרם)

פרקסי ורוטר משיקים

מותג האיפור האיטלקי הנודע KIKO נחת בישראל. החנות הראשונה בארץ הושקה בקניון איילון באירוע שיזמה קבוצת 'קסטרו-הודיס', זכיינית המותג בארץ. אורח הכבוד של הערב היה בעלי החברה האיטלקית - סטפנו פרקסי שהגיע במיוחד מארץ המגף והתקבל בחום על-ידי גבי רוטר, מבעלי קסטרו. את הערב המשיך פרקסי במסעדת 'הסלון' של אייל שני עם חברו איש העסקים - סעיד אבולעפיה.

סטפנו פרקסי וגבי רוטר (צילום: שוקה כהן)
סטפנו פרקסי וגבי רוטר (צילום: שוקה כהן)

מלכא ויונסף נוצצים

עופר ואלון יונסף - מבעלי JB תכשיטנים, ונוני מלכא מבעלי , NONI'S GALLERY בתל אביב, אירחו ברביעי ערב נוצץ במיוחד לרגל השקה בישראל של SICIS - מותג תכשיטים איטלקי חדש. מדובר בתכשיטים המעוצבים בשילוב מיקרו מוזאיקה באמצעות טכניקה ייחודית. המותג החדש יצטרף לאריחי הפסיפס מבית סיצ'יס הנחשבים ליוקרתיים ביותר בתחום העיצוב. ג'ויה פלקוזי בעלת המותג סיצ'יס הגיעה במיוחד מאיטליה לרגל האירוע. ניצנצו: לירז צ'רכי - שגרירת המותג בישראל, מעצב האופנה דרור קונטנטו, עמוס מלכא,טלי ארדי, דנה אביב-אופיר, רותי ומשה קסטיאל, אירמה מיכאלי, ישראלה שטיר ועוד.

עמוס מלכא ומשה קסטיאל (צילום: אור גפן)
עמוס מלכא ומשה קסטיאל (צילום: אור גפן)

ג'ויה פלקוזי, נוני מלכא ואלון יונסף
ג'ויה פלקוזי, נוני מלכא ואלון יונסף

רותי קסטיאל
רותי קסטיאל

עופר במטבח של טולמנס'

בוילה דאדא – אולם המטבחים של חברת 'טולמנס' ברמת השרון, התארחו חברים מחברת "עופר השקעות" למפגש שכולו עיצוב, יין ואוכל טוב. הסיבה למפגש - השקת פרויקט "פיתוח על הים" בתכנונם של האדריכל רני זיס ומעצבת הפנים דנה אוברזון, והרצאה בנושא יין של יאיר היידו אשר נחשב לאחד ממביני היין המובילים בישראל. העבירו ערב: שוקי שוורץ, מנכ"ל ומבעלי רשת טולמנ'ס. לירון שוורץ-גילת מנהלת מותג מטבחי דאדא, שירלי שוורץ-קאופמן מנהלת שיווק טולמנ'ס, ליאורה עופר - יו"ר עופר השקעות, רון אבידן - מנכ"ל עופר השקעות, דנה אוברזון, וצביקה גיור מבעלי ניופאן.

שוקי שוורץ ורון אבידן (צילום: רפי דלויה)
שוקי שוורץ ורון אבידן (צילום: רפי דלויה)

שירלי שוורץ-קאופמן, דנה אוברזון, לירון שוורץ-גילת וליאורה עופר
שירלי שוורץ-קאופמן, דנה אוברזון, לירון שוורץ-גילת וליאורה עופר

השת"פ של להבי

ברביעי נערכה השקת קולקציית אביב-קיץ 2019 של מותג התיקים והארנקים 'דניאלה להבי', שבמהלכה צוינו שש שנים לפטירתה של דניאלה להבי - המייסדת והרוח מאחורי המותג. מוזמנים רבים הגיעו להתרשם משיתוף פעולה ראשון מסוגו, בין מעצבת האופנה קארן אוברזון, לבין צוות העיצוב של דניאלה להבי, שיצרו יחד קולקציית בוטיק. אורי להבי, הבעלים ומנכ"ל מותג דניאלה להבי, והמעצבת אוברזון, קיבלו בחום את הבאים בהם: ציפה כרמון, האדריכלית אלה שמר, מעצבי האופנה- רונן חן וששון קדם, ונוספים.

אורי להבי וקארן אוברזון (צילום: נוי ערקובי)
אורי להבי וקארן אוברזון (צילום: נוי ערקובי)

נפלאות סופהשבוע

>שמואל פרנקל, מנכ"ל בית ההשקעות 'אפסילון', אירח בשישי בבוקר מפגש ללקוחות בית ההשקעות וחבריו הקרובים. אכלו ארוחת בוקר וצפו ביחד בסרט 'הסודות של ג'ואן' בסינמה סיטי גלילות: דוד פורר, אסי ברנפלד, אלישבע ורוני מילוא, יונה פוגל, שמואל דונרשטיין, אבי לוי ואילן גרינבוים.

שמואל פרנקל ויונה פוגל (צילום: ניב תבר)
שמואל פרנקל ויונה פוגל (צילום: ניב תבר)

>חברת האופנה 'פקטורי 54' ערכה יום כיף לעובדיה והטיסה אותם לאילת, שם הם בילו במסיבה ב'חוף של מוש' שנסגר במיוחד לכבודם. בערב התקיימה הרמת כוסית בחנות החדשה של הרשת שנפתחה בקניון 'אייס מול' בעיר הדרומית.