המרכז הבינתחומי בהרצליה, שמציין השנה 25 שנים להקמתו, חנך מבנה כניסה לקמפוס, שנקרא על שמו של איש העסקים דוד ארבוב ז"ל, ונתרם על ידי רעייתו דליה ובניו דורון, אלון וצחי. יחד עם בני משפחת ארבוב הסירו את הלוט בטקס חגיגי גם פרופ' אוריאל רייכמן - נשיא ומייסד הבינתחומי, ומשה פדלון - ראש העיר הרצלייה. צחי ארבוב, מבעלי אקרו נדל"ן, אמר בטקס, "זה אירוע מרגש במיוחד עבורי. לאורך חייו, חזונו של אבי היה לעודד כניסת סטודנטים בשערי האוניברסיטה ובמיוחד את אלה שידם לא הייתה משגת. אבי היה בעצמו שער לאלפי סטודנטים שזכו בזכותו למלגות, סיימו תואר ורכשו מקצוע. במסגרת פעילותם הפילנתרופית של אבי ואמי דליה, הפכו הסטודנטים בהם תמך להיות קרובים ללבו של אבי, ולכן אין מתאים ממבנה זה לסמל את חזונו ולהנציח את זכרו".

בני משפחת ארבוב, אוריאל רייכמן ומשה פדלון.

צילום: עדי כהן צדק



בפנטהאוז של גינדי

מנור גינדי ואורי לוי, מבעלי 'מגדלי גינדי תל אביב', ואלוף (מיל') אבי זמיר - מנכ"ל מתחם גינדי TLV, אירחו בשישי את חוג הלקוחות של הפרויקט הממוקם בלב תל-אביב. המוזמנים עלו במעלית לקומת הפנטהאוז הממוקמת בקומה ה-50 של המגדל, נהנו מנוף העיר ללא הפסקה, מארוחת בוקר מעשה ידיו של השף גיא פרץ, ומטעימות של יינות ישראליים מיקבי – 'קסטל', 'צובה' ו'פלם'. כתב השטחים של חדשות 12, אוהד חמו, הרצה וסיפק מבט על מאחורי הקלעים של סיקור הזירה הפלסטינית מדעא"ש ועד חמאס. נכחו: דפנה הרלב - מנכ"ל ובעלי קבוצת אביב ובעלה מיכאל, סולי סקאל, גליה אלבין, קלוד ברייטמן, אדי כץ - מנכ"ל חברת הסטארט אפ 'גיקאפס' ורבים נוספים.

אוהד חמו, אבי זמיר ואורי לוי (צילום: אביב חופי)
אוהד חמו, אבי זמיר ואורי לוי (צילום: אביב חופי)

מנור גינדי
מנור גינדי

קלוד ברייטמן ודפנה הר לב
קלוד ברייטמן ודפנה הר לב


מוניקה סקס שרים לחיילים הבודדים

ביקב 'פלאם', הסמוך ליישוב אשתאול, נערך בשישי אירוע התרמה, שמח במיוחד, עבור חיילים בודדים ללא עורף משפחתי. מדובר בתוכנית ייחודית המלווה את החיילים טרום גיוסם, במהלך השירות, וכשלוש שנים לאחר השחרור. את התכנית מפעילה עמותה המלווה נערים/ות בסיכון אשר נפלטו ממסגרות שונות, חלקם אף גדלו ברחוב, והחליטו לתרום את תרומתם לחברה ולהתגייס.

בעלי היקב - גלעד וגולן פלם - חברו לדרורית ניצני - מנהלת קשרי קהילה של התוכנית לחיילים בודדים חסרי עורף משפחתי, בעמותה ע״ש מייקל לוין,  ולמנהלת העמותה ליאורה רובינשטיין - ויחד הרימו אירוע אביב שכלל הופעה של להקת 'מוניקה סקס' מארחת את מאור כהן, שמש, והרבה יין משובח. נהנו ותרמו: דן ודוריס טוקטלי, מיכאלה ורון צוקרמן, שרון איילון, עופר איתני - בעלי רשת 'ביתילי', ארז גזית, ניצה ויובל גביש, רונית שרגא, אמיר פרשר, אייל כץ, יעקב סיסו ועוד.

דרורוית ניצני, ארז גזית וליאורה רובינשטיין (צילום: איתי סיון motion)
דרורוית ניצני, ארז גזית וליאורה רובינשטיין (צילום: איתי סיון motion)

יוחננוף אורז משפחה אחת

במסגרת מפעל התרומות הארצי לפסח "משפחה אחת", של רשת יוחננוף, נארזו טרום החג סלי מזון. פרויקט התרומה נערך השנה לראשונה בשיתוף המכינה הקדם צבאית "שובו אחים" ברחובות, שהוקמה לזכר שלושת הנערים: יעקב נפתלי פרנקל, גיל-עד שער, ואייל יפרח ז"ל. במסגרת הפרויקט יחולקו השנה מעל ל-5000 סלי מזון למשפחות ברחבי הארץ בשווי של כ-220 ₪ האחד.

לאריזת סלי המזון הגיעו: אילנה ומרדכי יוחננוף - מייסדיי הרשת ומבעליה, שרית יוחננוף מבעלי הרשת, אלעד חרזי - סמנכ"ל סחר ברשת, דגנית שורץ מנהלת השיווק והפרסום, רחמים מלול - ראש עיריית רחובות, אורי יפרח - אביו של אייל יפרח ז"ל , הרב אודי טמיר - ראש מכינת "שובו אחים", רונאל ביבי מנהל המכינה, צופית גולן - יו"ר הנהגת ההורים העירונית ברחובות, ושרון אילון אחראית שיתופי פעולה וגיוס משאבים של "גדולים מהחיים".

מרדכי ואילנה יוחננוף ורחמים מלול (צילום: אולפני רחובות)
מרדכי ואילנה יוחננוף ורחמים מלול (צילום: אולפני רחובות)

דגנית שוורץ ושרון איילון
דגנית שוורץ ושרון איילון

הרומנים בסרט

בחמישי בערב התקיים בסינמטק תל אביב אירוע הפתיחה החגיגי של פסטיבל הקולנוע הרומני 2019, שיתקיים במהלך החודש הקרוב בסינמטקים ברחבי הארץ. אירחו: איריס לקנר - המנהלת האמנותית ומפיקת פסטיבל MOVIEMANIA, ומרטין סולמון - מנכ"ל המכון הרומני לתרבות בתל אביב. נכחו: מירל טאלוש - סגן נשיא המכון הרומני לתרבות בבוקרשט, טודור ג'ורג'יו -מפיק סרט הפתיחה של הפסטיבל - "משפחת מורמוטה – על קצה הזמן", אשר גרף 10 פרסים בטקס האוסקר רומני לשנת 2019, אלכס לנדסברג, עו״ד יואל ריפל, יעקב בודו, קולט אביטל, ניקו ניתאי, יואל ליבה, צח אוריין ועוד.

אלכס לנדסברג ואיריס לקנר (צילום: אור ניר)
אלכס לנדסברג ואיריס לקנר (צילום: אור ניר)

מלכת שלג בגלילות

סרטי פילמהאוס ערכו בסוף השבוע האחרון בסינמה סיטי גלילות הקרנת בכורה חגיגית לסרט "לשבור את הקסם – מלכת השלג" שיצא לאקרנים בחודש הבא. הגיעו לצפות עם הדור הצעיר: נורית ואלן גרינבלט הבעלים של פילמהאוס יחד עם משה אדרי, סיוון סבג סגנית יו"ר אגודת הידידים הצעירים של מוזיאון תל אביב יחד עם בתה אמה, רונה דייויס צור יחד עם בנה רפאל, יפעת סמט, עו"ד שרון כהנא, אליאור אלשטיין ועוד.

נורית ואלן גרינבלט  (צילום: אביב חופי)
נורית ואלן גרינבלט (צילום: אביב חופי)


מתובל בפתחון לב

לקראת חג הפסח, חבר אברהם מימון - מנכ"ל 'תבליני מימון', לאלי כהן - מנכ"ל ארגון 'פתחון לב' ולדפנה גיא-שטגמן מנכ"לית 'אג'נדות', במטרה לגייס תרומות לארוחות חג לנזקקים – פרויקט שמרכזת 'פתחון לב'. במסגרת שיתוף הפעולה התחייב מימון להעביר לפתחון לב - שקל על כל צנצנת תבלין מתוצרתו שתימכר .