חברי המועדון האקדמי עסקי של אגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב, בראשותו של היו"ר אמנון דיק, והמנכ"לית עו"ד עדי אולמרט, נפגשו בראשון לסיור משותף ולהצצה ראשונה טרום הפתיחה בבניין צ'ק פוינט החדש - בית הספר למדעי המחשב ואוניברסיטת תל אביב לנוער. אדריכל הבניין איתן קימל שיתף את הבאים במלאכת התכנון והקמת הבניין.

דנה רכטמן, סמנכ"לית פעילות ותוכן של אגודת הידידים, רצתה לייצר שיח עם דור העתיד של עולם המחשוב וכך, במסגרת האירוע, התייצב גיל שויד\ מנכ"ל ומייסד צ'ק פוינט לשיחה עם מור פיפק, דוקטורנטית למדעי המחשב, מישל קלמן, תלמידת אוניברסיטת תל אביב לנוער ורזי מוקטארן בוגר תכנית אוניברסיטת תל אביב לנוער.

שויד התייחס לנושאים רבים עליהם נשאל אך סירב לדבר על פוליטיקה ואמר כי בנושא זה גזר על עצמו שתיקה. נפגשו בבניין צ'ק פוינט: נשיא אוניברסיטת תל אביב - פרופ' יוסף קלפטר, שסיפר כי לאחר שיסיים את את תפקידו בקרוב, בחר לקבל משרד בבניין הזה; זוגתו של שויד ואם ילדיו הצעירים, עו״ד מיטל דנינו וילדיו הבוגרים, עו"ד חנינא ברנדס שהגה את החיבור ל"בית אחד" בין בית הספר למדעי המחשב ואוניברסיטת תל אביב לנוער, נועם לאוטמן שאביו דב ז"ל נמנה גם הוא עם יזמי הרעיון, מריוס נכט - ממקימי צ'ק פוינט וזוגתו ענבר אפק, פרופ' יוסי מטיאס, סגן נשיא בגוגל העולמית ומנכ״ל מרכז המחקר והפיתוח של גוגל בישראל, דן פרופר, סמי סגול עו"ד תמיר גילת, אסי שמלצר, רינת ומוטי כוזהינוף, ונוספים.


אמנון דיק ואסי שמלצר (צילום: איציק בירן)
אמנון דיק ואסי שמלצר (צילום: איציק בירן)

יוסף קלפטר, עדי אולמרט ויוסי מטיאס
יוסף קלפטר, עדי אולמרט ויוסי מטיאס

חנינא ברנדס ודן פרופר
חנינא ברנדס ודן פרופר

30 שנות יוזמות אברהם

עמותת 'יוזמות אברהם' (לשעבר, 'קרן אברהם'), הפועלת לקידום מדיניות של שוויון וחיים משותפים של יהודים וערבים, ציינה בסוף השבוע החולף שלושים שנים להיווסדה. באולם 'פורט 15' השוכן בלב גן הפסגה של יפו העתיקה, נפגשו מאות מתומכי העמותה, אנשי עסקים ופעילים חברתיים. הרצו בפני הבאים: הסופרת דורית רביניאן והסופר מוחמד עלי טהא. באומנותי: הופעה של הרכב ההיפ הופ 'סיסטם עאלי'. בירכו: היזם ואיש ההיי-טק אורני פטרושקה, שמשמש כיו"ר-שותף ב'יוזמות אברהם'; עו"ד בשאייר פאהום-ג'יוסי, משפטנית ויו"ר-שותפה ב'יוזמות אברהם', וכן עורך הדין ג'פרי לואיס מבוסטון - יו"ר ההנהלה הבינלאומית של הארגון. נכחו: אלה אלקלעי - יו"רית אי.בי.אי קרנות נאמנות וסמנכ"לית פיתוח עסקי בבית ההשקעות; נעם לאוטמן - יו"ר קרן לאוטמן; עמי איילון; ח"כ מוסי רז (מרצ), מיקי גיצין - מנכ"ל הקרן החדשה לישראל, עו"ד אורנה לין והעיתונאית ענת סרגוסטי – שתיהן חברות הועד המנהל של העמותה; וכן המנכ"לים השותפים של הארגון ד"ר ת'אבת אבו-ראס ואמנון בארי-סוליציאנו.

בשאייר פאהום-ג'יוסי, נועם לאוטמן ואורני פטרושקה (צילום: אביב נווה)
בשאייר פאהום-ג'יוסי, נועם לאוטמן ואורני פטרושקה (צילום: אביב נווה)

ת'אבת אבו-ראס ומוסי רז
ת'אבת אבו-ראס ומוסי רז

פועלים עם סנדרס

לקוחות האגף לבנקאות מסחרית של בנק הפועלים, נפגשו בכנס שנערך במלון 'מצודת דוד' בירושלים. מנכ״ל בנק הפועלים אריק פינטו אשר הודיע אתמול על סיום תפקידו; צחי כהן - מנהל החטיבה העסקית; ודלית רביב - מנהלת האגף המסחרי, פגשו במקום את מנכ״ל המלון המארח רודני סנדרס שסיפר להם על הימים שהגיע ארצה להתנדב בקיבוץ עם 500$ שאותם הפקיד בבנק פועלים.

אריק פינטו, דלית רביב ורודני סנדרס (צילום: אבי גוטליב)
אריק פינטו, דלית רביב ורודני סנדרס (צילום: אבי גוטליב)

להיטיב בחגיגות

ביום ראשון התקיים ערב התרמה לעמותת 'להיטיב' הפועלת למיגור העוני ולקידום עצמאות כלכלית בישראל. העמותה פועלת בשיתוף רשויות מקומיות ברחבי הארץ ולאחרונה השיקה פיילוט מוצלח במגדל העמק, בכוונה ליישם את התכנית בערים נוספות. האירוע שנערך במתחם 'אביגדור' בתל אביב, כלל הופעות של קובי אפללו, אלישע בנאי, האחים בועז וינון בן דוד ואמנים נוספים. מנכ"לית ומייסדת העמותה ד"ר דגנית בידרמן קיבלה את פני האורחים בהם השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל.

דגנית בידרמן וגילה גמליאל (צילום: תמיר דוידוב)
דגנית בידרמן וגילה גמליאל (צילום: תמיר דוידוב)

פומטה לגוטקס

הדוגמנית הבינלאומית איזבלי פונטנה נבחרה לפרזנטורית מותג בגדי הים 'גוטקס' לעונת 2020, והגיעה לארץ לכבוד הצילומים. פונטנה נשואה לזמר דייגו פררו, אמא לשני ילדים, ומתחזקת מלבד הפריזורה הראויה גם עמוד אינסטגרם עם מעל ל-1.2 מיליון עוקבים. מנהלת קריאטיב של קבוצת בגדי הים בחברה קרן גסנר ליוותה פונטנה ביום הצילומים בים.

קרן גסנר ואיזבלי פונטנה (צילום: שוקה כהן)
קרן גסנר ואיזבלי פונטנה (צילום: שוקה כהן)

טל מחדשת באוסטרליה

שרון טל, מעצבת בית האופנה משכית, השתתפה לאחרונה בכנס יוקרתי באוסטרליה בנושא חדשנות באופנה - FASHION HUB 2019. במהלך הביקור העבירה טל סדנת אומן באוניברסיטת הראשית של אוסטרליה - University of Technology - UTS למאות סטודנטים ונפגשה עם נשות עסקים משפיעות באוסטרליה, בחסות לשכת המסחר ישראל אוסטרליה.

שרון טל (צילום: Edward)
שרון טל (צילום: Edward)