דרי וחיים סלוצקי, בעלי 'סלוצקי אפיקי תקשורת', אירחו בראשון במתחם 'סינמה סיטי' בגלילות את ההקרנה של "גיבור אמיתי", הסדרה החדשה של אורי גרוס בכיכובם של רן דנקר וג'וי ריגר שתשודר בערוץ .YES KIDZ. הגיעו לראות את ההיסטריה מתחילה לנגד עיניהם: קובי גל רדאי - סמנכ"ל התוכן של YES; רינת קליין - מנכ"לית 'סלוצקי אפיקי תקשורת'; במאי הסדרה ירון שילון ועוד.

מרי מדשן

מנכ"ל נספרסו ישראל, משה מרי, ומנכ"ל יקב 'הרי גליל' יאיר שפירא, ציינו במשותף את שיתוף הפעולה ביניהם שהוליד את פרויקט דישון הכרמים המשרתים את היקב בקומפוסט קפה ממוחזר. השניים יזמו וערכו ארוחת ערב, רבת משתתפים, במסעדת ניטן-תאי בתל-אביב, של השף שחף שבתאי. באירוע הושק היין הישראלי הראשון שצמח על דישון אקולוגי המורכב מקומפוסט קפה ממוחזר של נספרסו. הגיעו ללגום ולטעום: שרון שחר סמנכ״ל החטיבה העסקית, נספרסו ישראל, ענבל אורן, מנהלת תחום הקיימות, בחברה, מיכה ועדיה היינן הראשי של יקב הרי גלי, לירון אברהם, מנכ"ל אואטבריין ישראל, והשפים יובל בן נריה, אוראל קימחי ורז רהב.


משה מרי, לירון אברהם ויאיר שפירא (צילום: רפי דלויה)
משה מרי, לירון אברהם ויאיר שפירא (צילום: רפי דלויה)

שחף שבתאי, יובל בן נריה ואוראל קמחי
שחף שבתאי, יובל בן נריה ואוראל קמחי

קרול אוטס כלת פרס ירושלים

פרס ירושלים לשנת 2019, הוענק בראשון לסופרת האמריקנית ג'ויס קרול-אוטס, מהסופרות הבולטות והחשובות בעולם. הפרס היוקרתי מוענק לסופרים שכתיבתם מבטאת ומקדמת את חירות האדם בחברה. קרול-אוטס, שהוזכרה מספר פעמים כמועמדת לפרס נובל לספרות, ושבארון הפרסים שלה מונחים כבר שלושה פרסי פוליצר, קיבלה את הפרס מידי ראש העיר ירושלים משה ליאון ומידי יואל מקוב - מנהל פורום הספר הבינלאומי, וזאת במסגרת טקס הפתיחה של פסטיבל הסופרים הבינלאומי, שנערך באולם ימק"א בירושלים.

יואל מקוב, ג'ויס קרול-אוטס ומשה ליאון (צילם: שמואל כהן)
יואל מקוב, ג'ויס קרול-אוטס ומשה ליאון (צילם: שמואל כהן)