במתחם הסינמה-סיטי שבגלילות, נערך בראשון אירוע התרמה ל'כנפיים של קרמבו' - תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, שכלל הופעת טרום בכורה מרגשת של יובל בנאי, מבצע משירי אביו יוסי בנאי ז"ל. הערב, שבמהלכו גויסו למעלה מחצי מיליון שקלים, החל בהשקה חגיגית של חוג 'החברים של קרמבו", בהובלת עמוס אפל, חבר ותיק ופעיל בתנועה בשנים האחרונות, שקיבל על עצמו את המשימה להקים חוג חברים לתנועה ולעמוד בראשו. חוג החברים שיורכב מאנשי עסקים, נועד לספק רוח גבית לתהליך הצמיחה הנרחב העומד בפני התנועה, עם הגשמת מטרתה לפתוח סניף בכל עיר בישראל.

ניר ברונשטיין, יו"ר הועד המנהל של התנועה וטליה בז'רנו המנכ"לית, אירחו יחד עם אפל את הערב המרגש. התייצבו ותרמו: רחלי ולאון קופלר, שוקי שוורץ, רם לנדס ואסתר ברק, יפתח ויזל, אבי באום, שלומית ושמואל דונרשטיין, יודפת הראל ופנחס בוכריס, צחי ברזובסקי, גיא המאירי, זיו קורן, חן שיין ותמיר דגן, אפרת ואילן קפון, רפי טופז, דורון ונעה יער, ועוד רבים אחרים.

פנחס בוכריס ויודפת הראל (צילום: אביב חופי)
פנחס בוכריס ויודפת הראל (צילום: אביב חופי)


אבי באום
אבי באום

רם לנדס ואסתר ברק לנדס
רם לנדס ואסתר ברק לנדס

שלומית ושמואל דונרשטיין
שלומית ושמואל דונרשטיין

גרוסמן באקדמיה למוסיקה

האקדמיה למוסיקה ולמחול בירושלים העניקה השבוע תארי 'עמית כבוד' למאסטרו פנחס צוקרמן, לסופר דויד גרוסמן ולמלחינה בטי אוליברו. התארים הוענקו ביומו הראשון של המושב השנתי של חבר הנאמנים הבינלאומי של האקדמיה. הטקס התקיים במעמד ראש העיר ירושלים, משה ליאון, שבירך את מקבלי התארים, והודיע מעל הבמה על הגדלת התקציב העירוני לאקדמיה ולמוסדות ללימוד מוסיקה אחרים בירושלים. עוד ברכו: עו"ד אמינה האריס – יו"ר חבר הנאמנים הבינלאומי של אקדמיה; עו"ד יאיר גרין – יו"ר הועד המנהל של האקדמיה; ופרופ' ינעם ליף, נשיא האקדמיה.

דוד גרוסמן, יאיר גרין וינעם ליף (צילום: דימה פוליבקין)
דוד גרוסמן, יאיר גרין וינעם ליף (צילום: דימה פוליבקין)

אמנות חדשה בהרצלייה

במוזיאון הרצלייה לאמנות עכשווית, נערכו אירועי פתיחה למערך תערוכות חדש לאביב- קיץ 2019. בין המוזמנים הרבים לאירוע ה'פריוויו' שנערך לחברי עמותת ידידי המוזיאון בראשות היו"ר שבתי שביט ומנהלת עמותת הידידים חגית אוזן: יעל שביט, ד"ר מלגוז'טה לודוויז'יאק - מנהלת המרכז לאמנות עכשווית בארמון אויאזדובסקי שהגיעה מפולין לאצור את התערוכה של הילה עמרם - זוכת פרס 'קשת' לאמנות שייסדה משפחת ברגיל-אבידן ומובילה קרן בר-גיל; ד"ר איה לוריא - האוצרת הראשית של המוזיאון; יהודית קצין, מיכל ודוד פורר, אבי ואיריס נשר - שתציג תערוכת יחיד במוזיאון בספטמבר; דובי ואנה שיף, דוד גרנות ועוד .

חגית אוזן וקרן בר-גיל (צילום: אביב חופי)
חגית אוזן וקרן בר-גיל (צילום: אביב חופי)

אבי נשר, איה לוריא ואיריס נשר
אבי נשר, איה לוריא ואיריס נשר

טופול בראש

בראשית השבוע הופיעו באמפי שוני, אהוד בנאי ועידן עמדי, במסגרת אירוע התרמה למען כפר נהר הירדן. הכפר מיועד לילדים ולבני נוער המתמודדים עם מחלות קשות וכרוניות, ובמהלך השהות בו הם זוכים ליהנות מנופש חווייתי בגיבוי רפואי ללא תשלום. חיים טופול יו"ר העמותה ויובל חלמיש מנכ"ל העמותה, הודו לזמרים וללהקה על מופע מרגש ולקהל הרב שהגיע - תורמים, ידידים ומשפחות, על תרומתם ותמיכתם בכפר במשך כל השנה.

חיים טופול, אהוד בנאי, יובל חלמיש ועידן עמדי (צילום: עופר זילברשטיין)
חיים טופול, אהוד בנאי, יובל חלמיש ועידן עמדי (צילום: עופר זילברשטיין)

נוצצים בקניון

רשת האופנה פקטורי 54 אירחה בשני בבוקר, בקניון TLV בתל-אביב, אירוע מיוחד להשקתה בישראל של המהדורה המוגבלת של הסניקרס .FILA Disruptor הגרסה הנוצצת של הסניקרס הושקה לאחרונה בשת"פ עם מגזין VOGUE בטקס המט-גאלה שהתקיים בניו יורק. יוסי אירני אירח באופן אישי את גלית גוטמן שהגיע להתרשם מקרוב.

יוסי אירני וגלית גוטמן (צילום: אלירן אביטל)
יוסי אירני וגלית גוטמן (צילום: אלירן אביטל)

הביוטי של וטרמן

אורי וטרמן, מנכ"ל רשת BE מקבוצת שופרסל, אירח בראשון בבוקר, אירוע של השקות הקיץ המרכזיות לשנת 2019, בתחום הביוטי. באירוע הוצגו קטגוריות חדשות ושירותים חדשים, שנועדו לתת מענה לצרכי לקוחות הרשת, בהם שרותי איפור אקספרס והדבקת ריסים, מותגי שיזוף עצמי, מותגי שיער מקצועיים וקולקציות איפור של אושיות רשת ישראליות מובילות. פתחו בוקר עם וטרמן: מיכל אלבז בעלי גילטי, דוד קדוש מנכ"ל ובעלי אמיקה וגליה תורן.

אורי וטרמן ודוד קדוש (צילום: סיון פרג')
אורי וטרמן ודוד קדוש (צילום: סיון פרג')