בראשון האחרון התקיים ערב הגאלה השנתי המסורתי של ידידי בית החולים ע"ש שיבא תחת הכותרת: "המהפכה בבריאות הנפש מתחילה כאן". את פני הבאים קיבלו ורד גרינבוים - מנכ"לית אגודת הידידים, פרופ' יצחק קרייס - מנהל המרכז הרפואי, ויו"ר אגודת הידידים הנכנס - יורם טיץ. האירוע עמד בסימן גיוס תרומות שיוקדשו להקמת מחלקת אשפוז ייחודית לבריאות הנפש של ילדים, שתיועד לילדים עם הפרעות נפש קשות.

במהלך הערב הוכרזה תרומת הנצחה משמעותית, מטעמה של ד"ר יעל אלמוג-זכאי ומשפחתה, שתוקדש לשדרוג מערך בריאות הנפש של המבוגר. תרומה משמעותית נוספת ניתנה מטעמה של משפחת שמיע וחברתSGS - לטובת בינוי המחלקה עבור הילדים. בבית החולים העריכו כי העלות הכוללת של בניית המחלקה החדשה עומדת על כ-14 מיליון שקלים ובמהלך ערב הגאלה הצליחו לגייס את הסכום הראשוני בסך של חמישה מיליון שקלים בקירוב.

על הפקת הערב הופקד משה ברון, והאורחים הרבים נהנו מקוקטיילים וארוחת ערב של קייטרינג 'פלפל' בבעלות טל חובש, ומהופעות מלהיבות של נטע ברזילי, וכן של ההרכב 'דני, גידי וחברים'. נפגשו בפארק שיבא: ענבל קרייס, תומר אליעד וניר אלמוג, ירון וגילה שמיע, אילן גרינבוים, עידן וולס, משה קפלינסקי, שלומית ושמואל דונרשטיין, גליה ויהושוע מאור, לילך אשר-טופילסקי ומרק טופילסקי, אירית איזיקסון, סמדר ברבר-צדיק, ורד ואברי דרינגר, נעמה ודב בהרב, אתי וגבי רוטר, לינדה ויצחק סגול, פנינה ומשה אדרי, ליזיקה ועמי שגיא, זוהר זיסאפל, אלכס לנדסברג, יעל מילוא ויורם אלטמן, רותי ולוני הרציקוביץ', אלי שגיב, איל וולדמן, רינת ומוטי כוזהינוף, ענת ושמואל פרנקל, תמי ואיל חומסקי, ענת טמיר ופרופסור בנעד גולדווסר, סוזי ודן פרופר, אורלי ועופר גרין, ענת חפץ, יגאל שרייבר, ישראלה שטיר, רני רהב, מירי ורביב צולר, רפי מהודר, מיכל ודוד פורר, רן דנאי, נילי ועו"ד אלי זוהר, עו"ד חנינא ברנדס, שי פלדמן, עו"ד צביקה פירון, רפי סוויד, מודי כידון וזוגתו לימור אבידור ועוד רבים.


יורם ואסנת טיץ (צילום: רפי דלויה)
יורם ואסנת טיץ (צילום: רפי דלויה)

אילן גרינבוים ורביב צולר (צילום: אביב חופי)
אילן גרינבוים ורביב צולר (צילום: אביב חופי)

עידן וולס
עידן וולס

סמדר ברבר-צדיק
סמדר ברבר-צדיק

לוני הרציקוביץ'
לוני הרציקוביץ'

רינת ומוטי כוזהינוף
רינת ומוטי כוזהינוף

מרק טופילסקי ולילך אשר-טופילסקי
מרק טופילסקי ולילך אשר-טופילסקי

עדי שטראוס וטל חובש
עדי שטראוס וטל חובש

בסרט עם דבורין

חברי פורום הקהילה העסקית של Audi Community התכנסו בסוף השבוע האחרון במתחם 'סינמה סיטי' בגלילות, להקרנת טרום בכורה של הסרט "טראוטמן". טרם ההקרנה, האזינו חברי הקהילה להרצאתו של דני דבורין, משדרי הספורט הוותיקים בארץ, המזוהה עם התכנית "שירים ושערים" ב"קול ישראל". הרצאתו של דבורין נגעה ביכולת של עולם הספורט לפתח ויכוחים פוליטיים ולגשר על פערים תרבותיים.

לאחר ההרצאה צפו חברי הקהילה בסרט הדרמה "טראוטמן", המבוסס על סיפורו האמיתי של ברט טראוטמן - חייל גרמני נאצי שנשבה במלחמת העולם השנייה במחנה שבויים בריטי. במהלך משחק כדורגל במחנה השבויים, הוא צד את עינו של מנהל קבוצה מקומית, שהבחין בכישרונו וראה בכך הזדמנות להציל את קבוצתו הכושלת. טראוטמן סומן ככוכב עולה עד שהוצע לו לעבור לשורות מנצ'סטר יונייטד, אז העניין עורר גל מחאות המוני, שהכריח אותו להתמודד עם עברו. בין המשתתפים באירוע: ד"ר איתי שילוני, גליה ויהושע מאור, דני גילרמן, צביקה גיור, יובל וניצה גביש, ניב אורון - מנהל חטיבת Audi ועוד.

ניצה ויובל גביש (צילום: לנס הפקות)
ניצה ויובל גביש (צילום: לנס הפקות)

דני דבורין וניב אורון
דני דבורין וניב אורון


מבצע שלאגר ברמת גן

הקרנת הבכורה לקומדיה הישראלית החדשה 'מבצע שלאגר' התקיימה בראשון במתחם 'יס פאלנט' בקניון איילון. מדובר בקו פרודוקציה ישראלית-אוסטרית. אורח הכבוד בהקרנה היה שגריר אוסטריה בישראל מרטין וייס, שפגש במקום את כוכבי הסרט הישראלים בניהם קובי פרג׳, זהר ליבה, מירב פלדמן ומורן רוזנבלט ואת המפיק הישראלי אברהם פרחי. עוד נצפו בקהל: אלוף (מיל') דני רוטשילד וזוגתו עליזה גורן.

דני רוטשילד אברהם פרחי ועליזה גורן (צילום: איציק בירן)
דני רוטשילד אברהם פרחי ועליזה גורן (צילום: איציק בירן)

בן משה בפופ אפ של אלגרבלי

המעצבת לילך אלגרבלי השיקה את חנות הפופ אפ שלה בקניון רמת אביב עם. דויד בן משה מנכ"ל קניון רמת אביב הגיע לברך ולראות את המוזמנים הרבים שהגיעו להתרשם מקולקציית קיץ 2019 של המעצבת.

דויד בן משה ולילך אלגרבלי (צילום: אור גפן)
דויד בן משה ולילך אלגרבלי (צילום: אור גפן)

גאווה בבירה

במוזיאון המדע בירושלים נרך לאחרונה אירוע ההשקה הרשמי של מצעד הגאווה והסובלנות בסימן "קהילה אחת - פנים רבות", לקראת המצעד שיתקיים בבירה ביום חמישי הקרוב, בהפקת הבית הפתוח בירושלים לגאווה ולסובלנות. אירוע ההשקה נערך בתמיכת שגרירות קנדה בישראל. נכחו: ערן גלובוס - יו"ר הבית הפתוח, עופר ארז - מנכ"ל הבית הפתוח, ח"כ איתן גינזבורג, חן אריאלי - סגנית ראש עיריית תל אביב-יפו, קווין אליוט הקצין הפוליטי של שגרירות קנדה בישראל, ראשי ארגוני הקהילה הגאה, ומארגני מצעדים מקומיים ברחבי הארץ.

ערן גלובוס וקווין אליוט (צילום: אור ניר)
ערן גלובוס וקווין אליוט (צילום: אור ניר)