תחת הכותרת As far as possible ערך בראשון ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב בראשות סיגלית בן-חיון, את אירוע הסיום של שנת הלימודים האקדמית. האירוע נערך על מדשאת הקמפוס, בנוכחות שיא של כ-4000 בוגרות ובוגרים. במהלך הערב נשא דברים הנשיא החדש של האוניברסיטה - פרופ' אריאל פורת. הוא בירך את הבוגרים וציין שהוא עצמו בוגר אוניברסיטת תל-אביב, כמו אשתו ושניים מבין שלושת ילדיו (שכן הילד הצעיר עוד לא בעל תואר).

את האירוע הנחתה בוגרת האוניברסיטה, מגישת הטלוויזיה  הילה קורח, והבוגרים נהנו מהופעה של יהודה פוליקר שאירח את ברי סחרוף ומירי מסיקה. נצפו על הטריבונות: סמי וטובה סגול, נאוה ברק, יריב בש – בוגר האוניברסיטה וממייסדי SpaceIL - שנשא דברים בשם הבוגרים; ליעד אגמון ממייסדי 'דינמיק אילד', עומר כילף מייסד ומנכ״ל 'אינווייז', משקיע ההיטק והאנג'ל - זהר גילון, ד״ר רון וקסלר - מנכ״ל ישראכרט, קארן שווק - מייסדת ומנכ"לית, לוסיד השקעות ובן זוגה אילן ציטרון, אלי שגיב - מנכ״ל לוריאל, אשר לוי - מנכ״ל אורבוטק לשעבר, פרופ' איתמר גרוטו - משנה למנכ״ל משרד הבריאות, דורון אברבוך - מנכ"ל קרדיט סוויס ישראל, יואב ויינברג - מנכ"ל א.מ.ת, דורון ספיר - מנכ"ל מגדל היוצא, שלמה מרקל - סגן נשיא חברת ברודקום העולמית ויו"ר חברת "רמות" של אוניברסיטת תל אביב, עו"ד תמיר גילת, אמנון דיק ועוד.

סיגלית בן חיון ודורון אברבוך (צילום: אביב חופי)
סיגלית בן חיון ודורון אברבוך (צילום: אביב חופי)


נאוה ברק ואריאל פורת
נאוה ברק ואריאל פורת

אילן ציטרן וקארן שווק
אילן ציטרן וקארן שווק

אלעזרא לאירועים

איש העסקים אלי אלעזרא בעלי קבוצת "הכשרה חברה לביטוח", חברת הליסינג "אלבר" וחברת הנדל"ן אפרידר, השיק ביום ראשון את Dolos - מתחם אירועים חדש במרינה באשקלון. בחלל המקום הוצגה תערוכה של האמן חיים אפריאט. שף המקום ירון בן חמו היה אמון על החלק הקולינרי, ולהקת 'רטרוברנד' ניגנה על רקע השקיעה האשקלונית. הגיעו לפרגן לאלעזרא ולטל הולנדר - מנכ"ל מתחם האירועים החדש: מנהל בית החולים ברזילי בעיר - פרופסור חזי לוי, יו"ר אגודת הידידים של בי"ח ברזילי - רוני מהצרי, מנכ"ל 'הכשרה חברה לביטוח' - שמעון מירון, מפכ"ל המשטרה בדימוס ויו"ר דירקטוריון טוגדר פארמה - יוחנן דנינו, ח"כ אבי דיכטר, דנה דנקנר ההריונית, האדריכל איציק לוי ועוד רבים.

אלי אלעזרא וטל הולנדר (צילום: נבו נעים)
אלי אלעזרא וטל הולנדר (צילום: נבו נעים)

דנה דנקנר חיים אפריאט
דנה דנקנר חיים אפריאט

ביצת ההפתעה של בצלאל

פרס יקיר המחלקה לעיצוב תעשייתי ב'בצלאל' הוענק בראשון לאמיליאנו לריצ'יוטה - ראש מחלקת ביצת ההפתעה של קינדר, בחברת 'פררו' העולמית. נשיא 'בצלאל' - האקדמיה לעיצוב ולאמנות ירושלים - פרופ' עדי שטרן, העניק לו את התעודה באירוע שנערך בקמפוס המוסד בהר הצופים. אמיליאנו הוזמן להעביר הרצאה וחילק פרסי הצטיינות לסטודנטים זוכי קורס עיצוב הצעצועים בשת"פ ובתמיכת חברת 'קינדר' העולמית. חברת קינדר בחרה מתוך מגוון גדול של אקדמיות בעולם, לשתף פעולה עם המחלקה לעיצוב תעשייתי בבצלאל למשך מספר שנים, וחלק מהצעצועים שיעוצבו במחלקה עתידים להיכנס אל תוך ביצי ההפתעה של קינדר.

עדי שטרן ואמיליאנו לריצ'יוטה (צילום: מאור מאוריציו מיכאילוב)
עדי שטרן ואמיליאנו לריצ'יוטה (צילום: מאור מאוריציו מיכאילוב)

בדרך למינסק עוצרים בתל אביב

במסעדת Gordo בת"א נערך בראשון אירוע של שגרירות בלארוס בישראל יחד עם הועד האולימפי בישראל, לקראת יציאת משלחת הספורטאים הישראלים שישתתפו במשחקים האירופיים 2019 במינסק, בירת בלארוס, שייפתחו ביום שישי הקרוב. שגריר בלארוס בישראל, ולדימיר סקוורטסוב, בירך את הנוכחים בהם יגאל כרמי - יו"ר הוועד האולימפי בישראל; יעל ארד, והספורטאים המשתתפים עצמם. הוא ציין שמשרד הספורט והתיירות של בלארוס צופה ש-30,000 תיירים יגיעו במיוחד כדי לצפות בתחרויות הספורט השונות.

 יגאל כרמי, ולדימיר סקוורטסוב ויעל ארד (צילם: עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל)
יגאל כרמי, ולדימיר סקוורטסוב ויעל ארד (צילם: עמית שיסל, באדיבות הוועד האולימפי בישראל)

מפעל חיים לגור

טקס חלוקת פרסי עיצוב ואדריכלות, נערך בראשון ביוזמת עופרה שמעוני. הטקס התקיים במתחם "הטרמינל" בפתח תקווה ובמהלכו חולקו פרסים בקטגוריות שונות מתחום האדריכלות, העיצוב, והנדל"ן. במסגרת הערב הוענק פרס מפעל חיים לאמנית אילנה גור, על פועלה ותרומתה לענף העיצוב לאורך השנים. את הפרס העניק לה ראש עיריית פתח-תקוה רמי גרינברג. דיברו עיצוב: רינת ומוטי כוזהינוף, מושיק גנזי, ליאת מוליוב,פולה בליק-דיין, אילן פיבקו, ירון טל, מיקי סתר ועוד.

אילנה גור (צילום: רפי דלויה)
אילנה גור (צילום: רפי דלויה)

רינת כוזהינוף, עופרה שמעוני ומוטי כוזהינוף
רינת כוזהינוף, עופרה שמעוני ומוטי כוזהינוף