בראשון בערב נערך בקניון רמת אביב בתל-אביב, אירוע פתיחת החנות החדשה של המותג GIORGIO ARMANI BEAUTY. קונספט אירוע הפתיחה עמד בסימן עולם הקולנוע, האהוב על מעצב העל האיטלקי, ומאפיין את החנות שאך נפתחה. את הסרט גזרה הדוגמנית בר רפאלי. חגגו ביוטי וחדשנות: אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל, קובי אזולאי מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה וחן רבינא מנהלת שיווק GIORGIO ARMANI BEAUTY, שאירחו את ליאורה עופר יו"ר מלירסון, משה רוזנבלום, עופרה רייף שמלצר, ורד רוזן, לאה שנירר, ליאת מולויב, פולה בליק, שלי גפני ועוד ועוד

בר רפאלי ומשה רוזנבלום (צילום: רפי דלויה)
בר רפאלי ומשה רוזנבלום (צילום: רפי דלויה)

שלי גפני
שלי גפני


ורד רוזן
ורד רוזן


שעשוע והמושל

אנדרו קומו, מושל מדינת ניו יורק, ביקר ביום שישי האחרון במטה חברת 'מובילאיי׳ שבירושלים. קומו הגיע עם משלחת בכירי ממשל, ועם בתו - קארה, לפגישה בת כשעה עם פרופ' אמנון שעשוע, סגן נשיא בכיר באינטל העולמית ונשיא ומנכ"ל מובילאיי, ובכירים נוספים מ׳מובילאיי׳. במסגרת הפגישה דנו המשתתפים בשיתופי פעולה אפשריים בתחום התחבורה האוטונומית השיתופית.

אנדרו קומו ואמנון שעשוע (צילום: יח"צ משרד מושל ניו יורק)
אנדרו קומו ואמנון שעשוע (צילום: יח"צ משרד מושל ניו יורק)

בטיפול טבע

חברת התרופות טבע ערכה לאחרונה יום עיון מיוחד תחת הכותרת "דואגים למטפלים", שעסק בבני המשפחה המטפלים Caregivers)) בישראל. מחקר חדש שנערך יחד עם ארגון Caregivers Israel מצא כי 1 מכל 4 ישראלים בוגרים הוא בגדר בן משפחה מטפל. בסה"כ, למעלה ממיליון איש בישראל

כמחציתם חצו את גיל ה-50, מטפלים באופן קבוע בבן משפחה קרוב. ביום העיון לקחו חלק: פרופסור דניאל הרשקוביץ - נציב שירות המדינה, משה בר סימן טוב - מנכ"ל משרד הבריאות, איריס בק-קודנר -סמנכ"לית בכירה, מנהלת תקשורת התאגיד ומותג גלובלי, אבינועם ספיר - מנכ"ל טבע ישראל ומנהל אשכול אפריקה, מזרח תיכון ואוקראינה, רחל לדאני - מנכ"לית עמותת Caregivers Israel, ועוד.

דניאל הרשקוביץ, משה בר סימן טוב, איריס בק-קודנר ואבינועם ספיר (צילום: ישראל הדרי)
דניאל הרשקוביץ, משה בר סימן טוב, איריס בק-קודנר ואבינועם ספיר (צילום: ישראל הדרי)


דמו דיי סלובקיה

שגריר סלובקיה בישראל, פיטר הולאני, ונציגי מנהלת רשות החדשנות של ממשלת סלובקיה, השתתפו ב"דמו דיי" – אירוע הסיכום של תוכנית ראשונה מסוגה של האצה עסקית בישראל ליזמי הייטק מסלובקיה שנערך תל אביב. לתוכנית - iLOG Accelerator , ולקשר עם ממשלת סלובקיה, שהחליטה לממן את הפרויקט, אחראי היזם הישראלי שיבץ כהן. במסגרת התכנית, משלחת של יזמי הייטק הגיעה לביקור בן חודשיים בישראל, במהלכו פיתחו את האסטרטגיה העסקית שלהם יחד עם מומחים ישראלים, נפגשו עם יזמים ישראלים, סיירו בחברות הייטק מובילות, זכו למנטורינג ממומחים מובילים, פגשו משקיעים ישראלים ועוד. בשבוע שעבר נערך אירוע הדגל של התוכנית ה"דמו דיי" שבמהלכו הציג כל אחד מהיזמים את הסטארט אפ שלו בפני משקיעים ישראלים פוטנציאלים שנכחו בקהל.

שיבץ כהן ופיטר הולאני (צילום: דור מלכה)
שיבץ כהן ופיטר הולאני (צילום: דור מלכה)

בהרי מספק הצצה

קבוצת הבנייה בהרי השיקה בסוף השבוע האחרון את הפנטהאוז היקר ביותר ברמת השרון, במסגרת פרויקט "מוריה 8", המוצע למכירה ב-30 מיליון ש"ח. אף שהנכס נמצא עדיין בשלב המעטפת והבטון, המוזמנים ראו את העיצוב היוקרתי בשלמותו, בעזרת טכנולוגיה ייחודית ומשקפי VR שהוזמנו במיוחד מחו"ל לרגל האירוע. נצפו: יונה בהרי - מיסד החברה, בנו המנכ"ל והבעלים - אייל בהרי, ערן רולס - יו״ר מרכז הבנייה הישראלי, גידי בר אוריין מתחום ההתחדשות העירונית בת"א, האדריכל והמעצב - נסטור סנדבנק שגם עיצב את הפנטהאוז, אדריכלים, מעצבים, מתווכים, אנשי שיווק, ולקוחות פוטנציאליים.

נסטור סנדבנק ואייל בהרי (צילום: מאיר דקל)
נסטור סנדבנק ואייל בהרי (צילום: מאיר דקל)

ברכה מלווה

משקיע ההיי טק, רמי ברכה, לשעבר קצין צנחנים בגדוד 890 שנפצע באורח קשה מפיצוץ מוקש בלבנון בשנת 1983 ואיבד את רגלו וידו, הצטרף לטיול שחרור של פצועי צה"ל להרי ההימלאיה. רעייתו של ברכה, תמי, העלתה לעמוד הפייסבוק שלו את ברכתה:"רמי שלנו, קח איתך את כול מי שאתה ותיתן השארה ללוחמים הצעירים המדהימים האלו. אנחנו גאים בך ובלוחמים שפניהם קדימה בנחישות ואופטימיות".

רמי ברכה (צילום: אביב חופי)
רמי ברכה (צילום: אביב חופי)