1. השבוע, לונדון, מתחם תחרויות הטניס של ווימבלדון. הטניסאי מספר אחת בעולם נובאק ג'וקוביץ', שמתכונן לעלות למשחק שמינית הגמר של הטורניר, עוצר לשיחה קצרה עם איש העסקים בני שבתאי ורעייתו סטייסי שהוזמנו כאורחים אישיים שלו לצפות במשחקים.

2. קווין סניידר, מנכ״ל חברת מקינזי העולמית, הגיע השבוע לביקור באמפרסנד - מרכז ההייטק והחדשנות בבני ברק. מייסד המרכז - משה פרידמן, אירח באותו היום ובאותו המקום גם את נשיא 'גוגל' אירופה מאט בריטין, ומנכ״ל גוגל ישראל - ברק רגב, שהגיעו להתרשם מפרויקט הבוטקאמפ של לימודי תוכנה ומדעי המחשב לנשים חרדיות בוגרות הסמינרים, שנערך בשיתוף פעולה של גוגל קמפוס, וקמא-טק.

קווין סניידר צילום: (Samir Hussein, getty images)
קווין סניידר צילום: (Samir Hussein, getty images)



3. טובה סגול ורויטל גנץ אירחו בשלישי אירוע הצדעה למתנדבי ועובדי "ניצן הורים". ארגון "ניצן הורים" הוקם לפני 12 שנים על ידי טובה סגול, במטרה לייצר בית להעצמת והדרכת הורים המתמודדים עם ילדים לקויי למידה וקשב, קשיי הסתגלות ותפקוד. החזון ותוכניות הפעולה של הארגון גובשו על ידי סגול בשיתוף פעולה הדוק עם המנהלת הארצית של הארגון מזה כ-10 שנים - רויטל גנץ, שהיא גם מרפאה בעיסוק ובעלת תואר שני בייעוץ חינוכי. הגיעו לתמוך בבנות הזוג: הבעלים הגאים - איש העסקים סמי סגול ויו"ר 'כחול לבן' בני גנץ.

טובה סגול ורויטל גנץ (צילום: איציק בירן)
טובה סגול ורויטל גנץ (צילום: איציק בירן)

4. אירוע פורום 'עמיתי בילינסון' מטעמו של המרכז הרפואי ע"ש רבין, התקיים בראשון האחרון במתחם "בשבע" בתל אביב. הערב הוקדש לטובת קידום ופיתוח המערך לקרדיולוגיה בבילינסון. הובילו את האירוע: פנחס (פיני) כהן - יו"ר קרן 'נוי', וחברת 'אמריקה-ישראל' המכהן כיו"ר ידידי מרכז רפואי 'רבין', ואורלי מסקין - מנכ"לית העמותה. עוד קיבלו את פני התורמים: ד"ר איתן וירטהיים - מנהל מרכז רפואי רבין (בתי החולים 'בילינסון' ו'השרון') ופרופ' רן קורנובסקי - מנהל המערך לקרדיולוגיה בבילינסון שהרצה על ישראל כמעצמת חדשנות בתחום הלב, וסיפר שצנתורי הלב מאפשרים כיום לבצע פעולות בטכניקות מיוחדות שעד לאחרונה נחשבו בגדר "מדע בדיוני". ד"ר אייל דורון הוזמן להרצות בפני הבאים על יצירתיות וחדשנות באי וודאות. רשמו נוכחות: ענת וד"ר שמואל חרל"פ, יורם פטרושקה, ורדה ובעז דותן, ברוריה ודודי ויסמן, חיים הורביץ - הפרוד הטרי שהגיע עם בחורה העונה לשם נטלי ועוד.

שמואל וענת חרל"פ (צילום: אביב חופי)
שמואל וענת חרל"פ (צילום: אביב חופי)

חיים הורביץ ונטלי
חיים הורביץ ונטלי

איתן וירטהיים, פיני כהן, דודי וברוריה ויסמן
איתן וירטהיים, פיני כהן, דודי וברוריה ויסמן

5. התזמורת הפילהרמונית וקרן התזמורת הפילהרמונית הישראלית ,הקדישו בשני האחרון, קונצרט מסדרת הגאלה, לכבודם של ליזיקה ועמי שגיא. הזוג שגיא, יחד עם בנם המיליארדר טדי שגיא, הם תורמים ותיקים של התזמורת ומלווים אותה לאורך זמן. הקונצרט המיוחד נערך בהיכל התרבות בתל-אביב והמוזמנים נהנו מקבלת פנים במועדון סלע, ומקונצרט חגיגי בניצוחו של מאסטרו זובין מהטה. מדובר באחד הקונצרטים שחותמים את העונה ה-83 של התזמורת, שהיא גם עונתו המלאה האחרונה של מאסטרו מהטה כמנהלה המוזיקלי. טלי גוטליב - מנכ"לית קרן התזמורת הפילהרמונית, אירחה את עשרות ידידי התזמורת שהגיעו לכבד את בני הזוג שגיא ביניהם: אילנה ויאיר המבורגר, עדיה סוארי, שגריר איטליה בישראל ג'אנלואיג'י בנדטי, איתן בן אליהו ורווית טרלובסקי, רותי וזאב רוטשטיין, עו"ד אלי זהר, רחל אדטו, מזכ"ל התזמורת הפילהרמונית - אבי שושני ועוד.

יאיר המבורגר ועדיה סוארי (צילום: יוסי זיליגר)
יאיר המבורגר ועדיה סוארי (צילום: יוסי זיליגר)

עמי וליזיקה שגיא וטלי גוטליב
עמי וליזיקה שגיא וטלי גוטליב

5. בשישי שעבר נערך בתיאטרון הקאמרי אירוע פרידה מרגש מעמרי ניצן- מנהלו האמנותי הוותיק של התיאטרון, שסיים 25 שנות כהונה. על הבמה הופיעו מיטב שחקני הקאמרי בעבר ובהווה ששיחקו בהפקות אותן ביים. הגיעו להיפרד: מיכל פורר, ליאורה עופר, דוריס ארקין וראש עיריית תל-אביב - רון חולדאי.

מיכל פורר ודוריס ארקין (צילום: אביב חופי)
מיכל פורר ודוריס ארקין (צילום: אביב חופי)

6. עורך הדין דודי תדמור שיתף בגאווה את עוקביו בפייסבוק בחדשות המרגשות: "עומר, בתי האהובה, התקבלה ללימודי משחק ב - Lee Strasberg Theatre & Film Institute שבניו יורק, וזכתה במלגת The Johnny Depp Scholarship. שמעניק בית הספר אחת לשנה. וכך הם כתבו לעומר: 'הראית פוטנציאל מדהים שמשולב עם נחישות להצלחה ותשוקה ללמוד' מה שהפך אותה למועמדת האידיאלית לבית הספר".

דודי תדמור ועומר תדמור (צילום: מתוך פייסבוק )
דודי תדמור ועומר תדמור (צילום: מתוך פייסבוק )

7. בהיכל התרבות בתל-אביב נערך בראשון אירוע לרגל צאת הסרט התיעודי "פברוטי", של הבמאי - זוכה פרס האוסקר, רון האוורד. הסרט עוקב אחר חייו של אחד מענקי המוזיקה בני דורנו - הטנור לוצ'יאנו פברוטי. האירוע נפתח בקונצרט של הפילהרמונית, כלל הקרנת בכורה של הסרט, ולאחר מכן שיחה עם חברו הקרוב של פברוטי - מאסטרו זובין מהטה, ועם אלמנתו, ניקולטה מאנטובני-פברוטי. צפו: יעל ורמי אונגר, אלפרד וחוה אקירוב, שרה סלע, איציק אברכהן, ויוזמי האירוע: רותי שטרית ומשה אדרי.

משה אדרי, רותי שטרית ניקולטה מאנטובני-פברוטי (צילום רפי דלויה)
משה אדרי, רותי שטרית ניקולטה מאנטובני-פברוטי (צילום רפי דלויה)

זובין מהטה
זובין מהטה

אלפרד וחוה אקירוב
אלפרד וחוה אקירוב

שרה סלע ורמי אונגר
שרה סלע ורמי אונגר

8.  רונית רייכמן-להט ודן להט, שיתפו קליפ עם ייחוס משפחתי בפייסבוק. מדובר בקליפ לשירו של הזמר בן ארצי שביים גיסו - השחקן יפתח קליין. מה הקשר של להט לעניין? בקליפ מככב בנם המשותף יהונתן להט בהופעת בכורה.

(צילום: רפי דלויה)
(צילום: רפי דלויה)

עופרה רייף- שמלצר יפה בוורוד בהיר לעונה החמה, כמובן, בשמלה מתנפנפת באורך הברך - שחובקת את הגוף במקומות הנכונים וחושפת מעט עור. הבד, כולל רקמה עדינה מרשימה וכפתורים נוצצים בחלקו הקדמי, שמתאימים לסנדלי העקב השקופים, לשרשראות שמעטרות את המחשוף ולתיק בגוון הבייבי של לואי ויטון.