נפלאות סופהשבוע
>איש העסקים אברהם (לולו) אסף, ורעייתו רותי לקחו את הנכדים לטיול קיץ באירופה שכלל הפלגה בספינה של דיסני. לולו עצמו נכנס לאווירה ונתן ל'מיקי מאוס' חיבוק חברי. 

>איל וולדמן נשיא מנכ"ל מלאנוקס, לקח חלק ב'פורום מנהיגות' של התעשייה האווירית, שם דיבר מול מאות מנהלי התעשייה על מנהיגות והצלחה בינלאומית.

איל וולדמן (צילום: אבשלום ששוני)
איל וולדמן (צילום: אבשלום ששוני)



>סמדר רינות-נמרודי חגגה את יום הולדתה במקסיקו. 

>האמנית ואספנית האמנות אילנה גור ממשיכה לטפח את האוסף שלה גם בביתה באפר איסט-סייד של ניו יורק, ותלתה זוג ציורי שמן בקנה מידה גדול של האמן Alex Merritt.

אילנה גור (צילום: רפי דלויה)
אילנה גור (צילום: רפי דלויה)

וויגן מעל פסגת הר הצופים

שגריר בריטניה החדש בישראל, ניל וויגן, עלה ביום חמישי מעל פסגת הר הצופים לביקור רשמי באוניברסיטה העברית בירושלים. וויגן הפגין כושר כשהצליח להגיע למספר מוקדים ברחבי הקמפוס בתוך כשעתיים, שבהן הספיק: להיפגש עם שלושה סטודנטים ממזרח העיר ממכינת "סדרה-קידמה", לבקר בבניין מנדל למדעי היהדות, לבקר במכון טרומן למען קידום השלום, לקפוץ למכון לארכיאולוגיה, להמשיך לגן הבוטני, ולקיר ה'נובליסטים' ובסופו של דבר להתכבד בסיכת האוניברסיטה שניתנה לו על ידי נשיא האוניברסיטה - פרופ' אשר כהן, בלשכתו של האחרון.

אשר כהן וניל וויגן (צילום: ברונו שרביט)
אשר כהן וניל וויגן (צילום: ברונו שרביט)

אולימפיים ממותגים

ברביעי האחרון הושק מיזם חדש, תחת השםsports grow במטרה להפוך את הספורטאים האולימפיים הישראלים למותגי על. המיזם הושק בבית הוועד האולימפי בישראל בנוכחות גילי לוסטיג - מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל. היזם, קובי חדד, בנה בהתנדבות, סדרת חנויות אינטרנט אישיות וממותגות בהשקעה של כמיליון שקלים, עבור 5 ספורטאים, חברי הסגלים האולימפיים של ישראל וכאלה שפרשו: לינוי אשרם, לי קורזיץ, אלכס שטילוב, יעקב טומרקין וחנה קנייזבה מיננקו. החנויות המקוונות יציעו למכירה פריטים ממותגים ומעוצבים על פי בחירתם האישית של הספורטאים, כמו בקבוקי שתייה, מגבות, טי-שירטים ועוד.

גילי לוסטיג, לינוי אשרם וקובי חדד (צילום: עמית שיסל)
גילי לוסטיג, לינוי אשרם וקובי חדד (צילום: עמית שיסל)

שטראוס מפרגנת

אשת העסקים, הפילנתרופית, והיזמית החברתית - רעיה שטראוס בן-דרור, ערכה לכבוד חברתה הטובה, הסופרת שרית ישי-לוי, מסיבת השקה לספרה החדש "אשה מעבר לים". חודשיים לאחר יציאתו לאור כבר הספיק הספר להפוך ל'ספר זהב' עם מכירת 20,000 עותקים ממנו, והוא עדיין נמצא בצמרת רשימת רבי המכר. המסיבה התקיימה לאור השקיעה על הגג של 'בית אוצרין' ביפו. בין המברכים נצפו: שמואל בן-דרור, יעל חולדאי, יפית גרינברג ובני ארד, אבי שומר, עודד ושולה מודן, נועה אייל, נכדתה של רעיה, העומדת בראש צוות אוצרות הגליל, טלי עומר, מיכה אילוז, גלעד שיבא ועוד.

שרית ישי לוי, רעיה שטראוס- בן דרור ושמואל בן-דרור (צילום: אביב חופי)
שרית ישי לוי, רעיה שטראוס- בן דרור ושמואל בן-דרור (צילום: אביב חופי)


רואי החשבון מתכנסים באילת

בכנס הכלכלי של לשכת רואי חשבון, שהתקיים במהלך השבוע שעבר באילת, בהשתתפות למעלה מ-2,700 רואי חשבון ובני משפחותיהם, עסקו הבאים באתגרים הכלכליים של ישראל 2020 – עידוד צמיחה והסרת חסמים. רו"ח איריס שטרק - נשיאת לשכת רו"ח, ורו"ח אורי בארי - יו"ר ועד מרחב תל אביב בלשכה, הובילו את הכנס. מושב מיוחד נערך בנושא "קניין רוחני וחדשנות בבניית ערך חברה וכמאיץ לגיוסי הון". את המושב הנחה רו"ח חן שרייבר - סגן נשיאת לשכת רואי חשבון, ונטלו בו חלק: ד"ר עמי אפלבום - המדען הראשי במשרד הכלכלה והתעשייה ויו"ר רשות החדשנות, ד"ר אסתר לוצאטו - עורכת פטנטים, שותפה מנהלת בקבוצת לוצאטו, רו"ח שוקי כהן שרת - יו"ר טוגדר (Together) חדשנות עסקית, ושתיים מחברות הדגל של טוגדר - UPnRIDE שיוצגה על ידי יוני בירמן סמנכ"ל התפעול; ו-CardiacSense שיוצגה על ידי אמנון בלנקה.

איריס שטרק, עמי אפלבאום וחן שרייבר (צילום: שלומי יוסף)
איריס שטרק, עמי אפלבאום וחן שרייבר (צילום: שלומי יוסף)

אתגרים למתנדבים
מחנה הקיץ השנתי של עמותת אתגרים, הפועלת לשיקום, שילוב והעצמה של אנשים עם מוגבלויות באמצעות פעילויות ספורט אתגרי בטבע, יצא לדרך, בשיתוף בנק לאומי. עם פתיחת המחנה נפגשו במקום - אבנר בלקנאי - מנכ"ל אתגרים, עוזי קמינסקי - ראש ענף אחריות תאגידית והתנדבות עובדים בבנק לאומי, מתנדבי הבנק, ויובל שמלא - זוכה נינג'ה ישראל, שהגיעו לשמח את 1500 הילדים שזכו להשתתף במחנה.

אבנר בלקנאי, עוזי קמינסקי ויובל שמלא (צילום: כפיר סיון)
אבנר בלקנאי, עוזי קמינסקי ויובל שמלא (צילום: כפיר סיון)