מנכ״ל קבוצת דלק אסי ברטפלד וזוגתו רוני פוזיילוב היו בין הרומנטיים שהתייצבו בראשון בערב, להקרנת הבכורה של הסרט " אהבה ממבט שני". חברת "טוליפ אנטרטיינמנט", המפיצה הבלעדית של סרטי 'וורנר' ו'יוניברסל' בישראל, קיימה את ההקרנה בקולנוע רב-חן בדיזנגוף תל אביב, אשר נרכש לאחרונה על ידי קבוצת 'גזית גלוב'.

בלאנק בבית השגרירה

שגרירת צרפת בישראל - הלן לה-גל, ובעלה, ז'וזה לואיס פלאסיוס, פתחו בראשון בערב את ביתם ביפו לכאלף איש שהוזמנו לחגוג איתם את יום הבסטיליה הצרפתי. האירוע, כלל מתחם VIP, , אוכל צרפתי, ומזיגה ראשונה בישראל של הבירה הצרפתית הפופולרית 'בלאנק 1664' שנחתה השבוע בארץ.


בין הנוכחים שהגיעו לחגוג בצבעי הטריקולור : גד ואתי פרופר, דורי מנור, אבי פזנר, מזכיר הממשלה צחי ברוורמן, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, יזהר אפרתי - מנכ"ל חטיבת האלכהול של החברה המרכזית ואלעד חורש, סמנכ"ל שיווק בירות של החברה.

דורי מנור (צילום: אביב חופי)
דורי מנור (צילום: אביב חופי)

גד פרופר והלן לה גל
גד פרופר והלן לה גל

ציפי חוטובלי
ציפי חוטובלי

צחי ברוורמן
צחי ברוורמן

ראידמן מראיינת בארבעה

האחים עדו וצחי חג'ג', בעלי קבוצת הבנייה חג'ג', התייצבו ביום ראשון למרגלות פרויקט הבנייה שהקימו 'מגדלי הארבעה', בתל-אביב, לטקס גזירת הסרט. ניקול ראידמן שרכשה ב-25 מיליון שקל 900 מ"ר של משרדים במגדלים היוקרתיים, הגיעה לאירוע וראיינה ב'סטורי' של האינסטגרם שלה, את אדריכל הפרויקט משה צור.

ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)
ניקול ראידמן (צילום: אלכס ליפקין)

קנאביס בלונדון

בסוף שבוע האחרון התקיים בלונדון כנס הקנאביס CBD EXPO . בכנס נכחו כ-4000 נציגים מן המדינות המשמעותיות בתעשיית הקנאביס העולמית: יוון, שבדיה, דנמרק וארה"ב, את ישראל ייצגו בכנס הנחשב שלושה דוברים בולטים: גולן ביטון - מייסד ומנכ"ל חברת 'יוניבו', ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט - יועץ בכיר של חברת יוניבו, וד"ר איליה רזניק - יועץ היק"ר (היחידה לקנביס רפואי במשרד הבריאות) בתחום הרגולציה.

אהוד אולמרט (צילום באדיבות יוניבו)
אהוד אולמרט (צילום באדיבות יוניבו)

גולן ביטון
גולן ביטון

רסין לא מסתנוור

בכירי רשת האופטיקה 'אופטיקנה' פתחו את השבוע בבראנץ' קיצי עם נוף לים, במסגרת אירוע להשקת קולקציית הקפסולה של כוכבת הרשת והיזמית הצעירה - אלין כהן, למותג משקפי השמש SEVEN מבית אופטיקנה. במהלך האירוע, נחשף קמפיין חדש שילווה את הקולקציה, ובמסגרתו הציגה כהן את הסינגל הראשון שלה, לצד קליפ בכיכובה. נהנו מהבוקר: מאיר רסין - מבעלי רשת אופטיקנה, אלרועי תורג'מן - מנכ"ל אופטיקנה, ירון עמיר - סמנכ"ל השיווק של הרשת, ליאת מוליוב, ואייל סעדה - מנכ"ל סוכנות התוכן פיצ'.

מאיר רסין ואלרועי תורג'מן (צילום: שוקה כהן)
מאיר רסין ואלרועי תורג'מן (צילום: שוקה כהן)

עם אשל בקייטנה

כ- 80 עובדי קבוצת 'גזית גלוב', בראשות מנכ"ל 'גזית ישראל' - ירון אשל, הגיעו להקדיש מזמנם ולהתנדב בסיוע למדריכי מחנה הקיץ של עמותת 'גדולים מהחיים' שבו משתתפים ילדים המתמודדים עם מחלת הסרטן. לשמחתו של ליאור שמואלי - מנכ"ל העמותה, העובדים המתנדבים ליוו את הפעילות שנערכה לילדי המחנה ב'סופרלנד' וב'מימדיון'. חברת 'גזית גלוב' שנתנה חסות למחנה, תומכת בפעילות העמותה לאורך כל השנה וחיים כצמן מנכ"ל ומייסד החברה מכהן כנשיאה העולמי של העמותה.

ליאור שמואלי וירון אשל (צילום: עדן כליף)
ליאור שמואלי וירון אשל (צילום: עדן כליף)




פתאל ונעמה סופר על

איש העסקים, דוד פתאל, התפנה מעיסוקיו הרבים והגיע בסוף השבוע עם בנותיו, טליה ואמה, להצגה של כוכבת הילדים נעמה סופר - "תעלומה בממלכת החיות ". פתאל אף רכש לבנות מרצ'נדייס של כוכבת הילדים שרק לפני שבועיים הגיעה להופיע במסיבת יום הולדתה ה- 4 של אמה פתאל.

תפסו ג'וב

>אורלי אטלס כץ-מונתה למנכ"לית קבוצת ענני תקשורת.

אורלי אטלס כץ (צילום: אבשלום ששוני)
אורלי אטלס כץ (צילום: אבשלום ששוני)

>ירון בלחסן נבחר למנכ"ל ארגון מגדלי הפירות בישראל.

>עידן זו-ארץ מונה לתפקיד מנכ"ל חברות רב בריח בע"מ

>ורד ראובן מונתה לתפקיד מנהלת המגזר הציבורי והביטחוני בחברת Rimini Street ספקית מובילה של שירותי תמיכה לתוכנות 'אורקל' ו'סאפ'.

>ליאת דנינו, מונתה לסמנכ"לית השיווק והמכירות של חברת "אלמוגים החזקות".

>אורי כרמל מונה למנכ"ל ארגון ארץ-עיר.