בשני בערב נפרדו בכירי בנק לאומי מיו"ר הדירקטוריון היוצא של הבנק דוד ברודט. את הערב היוקרתי, שנערך במועדון 'רידינג 3' שבנמל תל אביב, הפיקה מפיקת האירועים של האלפיון העליון טלי יעקבי, ועל הקייטרינג הופקד השף רן שמואלי. מנכ"לית הבנק רקפת רוסק–עמינח שגם היא הודיעה על סיום תפקידה בקרוב, הגיעה בשמלה אדומה וישבה לשיחה עם ברודט ועם נעם סמל שהנחה את האירוע. באומנותי: הופעה של הגבעטרון. עוד לקחו חלק: השחקן שלמה בראבא, דנה ברודט - בתו של דוד, ואבו עלא - ראש המשלחת הפלסטינית להסכמי אוסלו.

רקפת רוסק-עמינח (צילום: סיון פרג')
רקפת רוסק-עמינח (צילום: סיון פרג')

לוי ולוי מתגייסים


אלון ומיכל קצף, חברי ארגון 'אשת לפידות', פתחו בשני את ביתם, בישוב בני-דרור, לכבוד השקת מיזם "עסקים מתגייסים", במטרה לחבר אנשי ונשות עסקים מהמגזר העסקי, לפעילות למען חיילים בודדים. עם בני הזוג קצף אירחו את הערב יו"ר 'אשת לפידות' - יהודה משי-זהב, ונשיאת הארגון - כרמית נעימי. בין באי הבית שהתגייסו למטרה ונהנו מהופעה של דני רובס היו: אבי לוי שפרש השבוע מתפקידו כמנכ"ל 'מליסרון' ורעייתו אילנית, רמי לוי, אבי שומר, גדעון פישר ועוד.

יהודה משי-זהב, אבי לוי ורמי לוי (צילום: דוברות זק"א)
יהודה משי-זהב, אבי לוי ורמי לוי (צילום: דוברות זק"א)

אלון ומיכל קצף
אלון ומיכל קצף

קובי וקובי על המגרש

אל טורניר הכדורגל השנתי של חברת 'ביטוח ישיר' שנערך השבוע, הגיעו כ- 500 עובדים, אשר צפו בשמונה קבוצות שהתחרו ביניהן באצטדיון המושבה בפתח תקווה. את הגביע הנכסף העניק המנכ"ל הנכנס קובי הבר, לקבוצת 'מוקד חיים' פ"ת, ששמרה על התואר זו השנה הרביעית. נפגשו באיצטדיון: כדורגלן העבר והמשנה למנכ"ל החברה בהווה - קובי סבן, דפנה קליינר - סמנכ"לית משאבי אנוש, ויורם נזרי - סמנכ"ל התפעול ב'ביטוח ישיר'.

קובי הבר וקובי סבן (צילום: יח"צ ביטוח ישיר)
קובי הבר וקובי סבן (צילום: יח"צ ביטוח ישיר)

חן הבוגר

פרופ' עדי שטרן - נשיא 'בצלאל', אירח השבוע להרצאה את האדריכל ערן חן, בוגר בצלאל, שחי היום בניו יורק ומנהל את המשרד המצליח ODA . כותרת ההרצאה של חן הייתה: "חמישה שיעורים מניו יורק סיטי" ובמסגרתה הוא סיפר על עבודתו בתפוח הגדול והתייחס גם ללימודיו בבצלאל שאותם סיים לפני עשרים שנים. מיד לאחר מכן התקיימה במקום פתיחת תערוכת הבוגרים של המחלקה לארכיטקטורה, והבוגרים הטריים זכו ל'טיפים' מהאורח מניו יורק שהתרשם מעבודות הסיום שלהם.

ערן חן ועדי שטרן (צילום: דור קימחי)
ערן חן ועדי שטרן (צילום: דור קימחי)

טופז וק.מ.ח

הנהלת קרן ק.מ.ח (קידום מקצועי חרדי) אירחה את בכירי בנק ירושלים בראשות מנכ"ל הבנק גיל טופז, יחד עם ח"כ יצחק פינדרוס, ב'bizmax' – מתחם היזמות והעסקים לחרדים. מטרת המפגש הייתה לדון על עתיד עולם התעסוקה בכלל, סיכוייו של הציבור החרדי בשוק מתפתח, ושילובו של ציבור זה במארג הכולל של הכלכלה הישראלית.

במפגש השתתפו מנכ"ל קרן ק.מ.ח - מרדכי פלדשטיין, סמנכ"ל הקרן - עו"ד אברהם יוסטמן, יחיאל אמויאל - מנכ"ל 'מרכז כיוון' – מרכז ההכוון התעסוקתי לחרדים. פלדשטיין הדגיש בדבריו כי כל פעילות הקרן בניהולו, נעשית מתוך הבנה שהחרדים יכולים להשתלב בכל תחום ולהישאר נאמנים לאורח החיים החרדי.

גיל טופז (צילום: יוסי צבקר)
גיל טופז (צילום: יוסי צבקר)

דותן אלקטרוני בג'ונה

מסיבת הקיץ של מתחם האירועים JONAH ("ג'ונה") במלון "ווסט לגון" בנתניה, נערכה בשני בערב, וכללה חשיפה למופע האלקטרוני החדש של הזמר הראל סקעת. הגיעו להתרשם מהמופע ונהנו מקוקטיילים מרעננים: יפתח רון-טל - יו"ר חברת חשמל, עמית קאופמן ונדב דותן בעלי קבוצת "טעם וצבע", אבי דותן - מנכ"ל "פי גלילות", אושרת וזאנה-יואב מנכ"לית מלון 'ווסט לגון', וענת סטריק-דהאן מנכ"לית מלונות 'טמרס'.

אבי דותן ועמית קאופמן (צילום: אור גפן)
אבי דותן ועמית קאופמן (צילום: אור גפן)

הפנתרות מציגות

בשני האחרון נערך אירוע לגיוס משקיעים PantherUP – פרי שיתוף פעולה של מיזם "פנתרה" - חללי עבודה ומועדון לקידום נשים מקצועניות, וחברת "ברוקס קרת". משקיעים, אנג'לים ונציגי קרנות הון סיכון ובכללם: משה צרפתי מקרן קריפטון VC, רון וליאורה מוסקוביץ, סנדרין מונטסומה - מנכ"לית ריג'ינס, לילך הוד מ- I ANGELS, ורד ישר מ- COMMONSENSE, שרי וציון חלפון, וגיל קרת, הגיעו להתרשם מיזמיות שהציגו את חברות הסטארט-אפ שלהן הנמצאים בשלבי פיתוח שונים. גלית בן-שמחון מייסדת ומנכ"לית מיזם 'פנתרה' ושרון גולדמן - סמנכ"לית פיתוח עסקי ב"ברוקס קרת", אירחו את הערב שכלל גם מופע ג'אז של דויד שטרית ולהקתו.

גלית בן שמחון (צילם: שי גבריאלי)
גלית בן שמחון (צילם: שי גבריאלי)