מקורות הלאונג' יודעים לספר כי איש העסקים המילארדר טדי שגיא, אשר מדורג כיום במקום השישי ברשימת הישראלים העשירים של פורבס, נמצא כבר על מזוודות, ויעבור בשבועות הקרובים, עם משפחתו, מחוץ לארץ הקודש. הוא עצמו מתכנן להשתקע באנגליה ואילו זוגתו וילדיהם יעברו להתגורר באי השכן קפריסין. בין היתר נודע ללאונג' כי אנשיו של שגיא שוקדים בימים אלה במרץ על הכנת בית מתאים למשפחתו בקפריסין, ומקום מגורים מתאים למידותיו באנגליה. דובריו של שגיא שהונו האישי מוערך בכ-4 מיליארד דולר ועסקיו מתפרשים על תחומים שונים, אישרו שטדי שגיא אכן צפוי לעבור לגור בלונדון בשבועות הקרובים. לדבריהם, בשנים האחרונות שגיא הרחיב משמעותית את רכישות הנדל"ן בלונדון, והוא מחזיק בפרוטפוליו נכסי נדל"ן ופעילות E-commerce בבריטניה בהיקף של כ-4.5 מיליארד ליש״ט. הם הוסיפו שיעל נזרי, בת זוגו של שגיא צפויה לעבור לקפריסין יחד עם חמשת ילדיהם, וילדיו צפויים לפתוח את שנת הלימודים בבית הספר האמריקאי בניקוסיה.

טדי שגיא ויעל נזרי (צילום|: אביב חופי)
טדי שגיא ויעל נזרי (צילום|: אביב חופי)

שגיא רכש בשנים האחרונות את כל חלקי הקמדן מרקט בלונדון והוא בעל אחזקה מלאה בשוק המפורסם. מאז רכישת השוק, שגיא השקיע בפיתוח ושדרוג השוק מאות מיליוני ליש"ט. במסגרת זאת, קבוצת שגיא צפויה לחנוך בשנה הקרובה מתחם חדש וגדול של השוק, הכולל מסחר, משרדים ומגורים. בנוסף, הקבוצה מחזיקה בעשרות נכסים מרכזיים באזור הולבורן במרכז לונדון. בנוסף, שגיא מחזיק בפעילות E-commerce מצליחה בבריטניה תחת הפעילות של everything 5 Pound מקבוצת MARKET.COM המוערכת בשווי של מאות מיליוני ליש"ט. האתר הוא מבין מאה אתרי הסחר האלקטרוני המצליחים בבריטניה עם כ-4.5 מיליון גולשים בחודש.



בקבוצת שגיא מסבירים את המעבר ברצונו של שגיא להיות קרוב לניהול הנכסים בלונדון (נדל"ן והייטק), ותוכניות שלו להאצת הפיתוח ולרכישת נכסים נוספים. בשנים האחרונות חילק שגיא את זמנו בין ישראל ללונדון, והתרחבות הפעילות בלונדון מחייבת נוכחות משמעותית יותר בלונדון. טדי שגיא הרחיב בשנים האחרונות גם את השקעותיו בישראל. במסגרת זאת, הוא רכש את חברת LAYAM מידי קבוצת סקאל הכוללת פעילות דיוטי פרי בנתב"ג ובנמלי ישראל; הקים את מתחם חללי העבודה היוקרתי LABS בקומות העליונות בעזריאלי שרונה; ונכנס כשותף בחברת אולטרייד העוסקת במחזור פסולת אלקטרונית וציוד IT. שגיא אף השקיע עשרות מיליוני דולרים במספר סטרטאפים של יזמים ישראלים כמו אקטיביו, ארביטריפ, סמארטגרין ועוד. שיהיה בהצלחה.

עופר והאלפיון כובשים את מיקונוס

כ-500 אורחים הגיעו ביאכטות מפוארות ומטוסים פרטיים בסוף השבוע לאי מיקונוס שביוון. הרכבת הימית-אווירית אורגנה לכבוד המיליארדר עידן עופר ורעייתו בתיה, שחגגו בערב ט"ו באב עשור לנישואיהם, ובחרו לעשות זאת בטקס חידוש נדרים יוצא דופן. חגיגות העשור נמשכו לכל אורך סוף השבוע ואתרים בחו״ל העריכו שעלותן הכוללת הסתכמה בכחמישה מליון יורו.

קצת מאחורי הקלעים של האירוע הנוצץ: לפני מספר חודשים נשלחה למקורביהם של בני הזוג, הודעת SAVE THE DATE לסוף השבוע השלישי של אוגוסט, עם בקשה להגיע ללוקיישן המקורי שבו נערכה חתונתם לפני כעשור. עבורו היו אלו נישואים מספר ארבע ועבורה נישואים שניים. מאז ההודעה, הושלמו ההכנות וביום חמישי בערב, באי היווני היוקרתי, יצאה שרשרת החגיגות לדרכה.

בתיה עופר, דביר בנדק ועידן עופר (צילום מתוך האיסטגרם)
בתיה עופר, דביר בנדק ועידן עופר (צילום מתוך האיסטגרם)

גם חברי האלפיון העליון של ישראל שהוזמנו למסיבה, וכבר ראו אי אילו אירועים מושקעים בחייהם, התלהבו מיריית הפתיחה שנערכה בחמישי בערב - מסיבה בסגנון פסטיבל ׳'ברנינג מן׳ שנערך מידי שנה בנוואדה ארה"ב, מלווה במיצגי ענק אור-קוליים. את הדרך לטקס חידוש הנדרים, שערך השחקן דביר בנדק, עשו בני הזוג בתלבושות לא שגרתיות, כשהם מלווים בביצוע של מרינה מקסימיליאן, לשיר ALWAYS REMEMBER US THIS WAY . האורחים זרמו עם הקונספט הלא שגרתי והשקיעו בתחפושות ובאביזרים. בהמשך הערב נהנו כולם מהופעה של הזמר עומר אדם, שדילג מהופעתו בפסטיבל הכליזמרים בצפת יום קודם, לאירוע האקסקלוסיבי, במטוס פרטי. על מסכי ענק הוקרן סרטון שהופק לכבוד האירוע על ידי ילדיהם של בני הזוג, בסגנון 'פאודה', בכיכובו של השחקן איציק כהן שגילם סוכן שב"כ קשוח שחוקר את בני המשפחה ומנסה להוציא מהם מידע על הזוג. בערב שבת נערכה קבלת שבת אליה התבקשו האורחים להגיע בקוד לבוש לבן, ואת שבת בבוקר בילו מוזמנים במסיבת בריכה.

השקיעו והגיעו מוכנים לחגיגות: האח אייל עופר עם רעייתו מרלין, סוכן הכדורגל ג'ורג' מנדס, ג'ייקוב רוטשילד, אווה קוואלי, לודמילה פוצ'י, פויו זבלדוביץ', ליאורה עופר, ענת ואודי אנג’ל, רונה אנג׳ל ואלון דורי, קארין ואורי אנג׳ל, מיכל ודוד פורר, דרורית ורטהיים, טדי שגיא ויעל נזרי, דוד וריקי פתאל, רקפת רוסק-עמינח, אורלי דנקנר, אבי ויהודית טיומקין, אלפרד אקירוב, דני ומימי לוזון, יואב חרל״פ, רחל וליאון קופלר, אורה ואיתן סטיבה, סעיד אבולעפיה, אלונה ברקת, וצוות הביוטי של עופר שהגיע מהארץ וכלל את מעצב האופנה אלון לבנה והמאפרת דנה דנקנר, ועוד רבים נוספים.

עומר אדם
עומר אדם

נפלאות סופהשבוע

>ביל גייטס, אחד האנשים העשירים בעולם ומגדולי הנדבנים בעולם, שומר על הרומנטיקה. גייטס העלה לרשתות החברתיות תמונה שלו ושל רעייתו מלינדה, ואיחל יום הולדת שמח "לאישה האהובה עליי ביותר - היתה לך שנה מדהימה ואני לא יכול להמתין לראות איך את ממשיכה".

ביל ומלינדה גייטס (צילום: רויטרס)
ביל ומלינדה גייטס (צילום: רויטרס)

>ציון ומירה קינן טסו לחופשה משפחתית עם הילדים והנכדים.

>שירה מרגלית ואילן שילוח משייטים בחופי הריביירה הצרפתית ונתקלו בבני משפחת קרדשיאנס הנופשים באזור, בארוחת צהריים במסעדה עם ריקודים על חוף הים. כיכבה בסטורי: קיילי ג'נר.