תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי מספרת על הרצאה בלתי נשכחת של דניאל בירנבאום - מנכ"ל סודה-סטרים

"את כנס השיווק 2019 של איגוד השיווק, האירוע המרכזי של תעשיית השיווק הישראלית, פתח דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה-סטרים, שבינתיים התמנה ליו"ר הקבוצה, בהרצאה בלתי נשכחת ומעוררת השראה. בירנבאום, שאחראי על עסקת השנה של מכירת סודה-סטרים לפפסיקו ב 3.5 מיליארד דולר, סיפר את סיפורה המרתק של סודה-סטרים שרק 12 שנים קודם לכן נמכרה כ'סודה קלאב', חברה מדשדשת על סף פשיטת רגל, ב- 6 מיליון דולר. בירנבאום סיפר על הברקה של דקה ("בואו נצבע את המכשירים הלבנים שלנו בצבעים שונים") אשר הפכו את המוצרים ללהיט, על ההחלטה לעבור לקטגוריית המשקאות המוגזים, וכפועל יוצא, להתחרות עם הגדולים. עוד סיפר בירנבאום על תביעות הענק של קוקה-קולה שלימים הפכו למקפצת הענק של סודה-סטרים אל העולם של הגדולים, על ההתעקשות להציג את דגל ישראל על המוצרים, ובעיקר על המטרה הנעלה של העסקת עובדים בני כל העדות והדתות במפעל שכולו דוגמה לדו קיום ולאהבת אדם".

הנכד הראשון של שטרית


סמסו מזל טוב לרותי ולמאיר שטרית, שהפכו לראשונה לסבתא ולסבא, עם לידת הנכד הבכור – ארי רפאל שטרית. חגיגת הברית של בנם של דויד שטרית ורעייתו חיה, נערכה ביום ראשון באולמי 'עדיה' בעיר יבנה. הגיעו לברך: הדוד של האב, חבר הכנסת מאיר כהן, משה אדרי, שלמה פרנקל, רפי ועפרה אלול ראש עיריית ויבנה צבי גוב.

רותי ומאיר שטרית, משה אדרי ודוד וחיה שטרית (צילום: רפי דלויה)
רותי ומאיר שטרית, משה אדרי ודוד וחיה שטרית (צילום: רפי דלויה)

קוקטייל בישראל

ג'ייסון שלאדנהאופן, נשיא ומנכ"ל העולמי של מותג המשקאות 'ואן גוך', הגיע לביקור ראשון בישראל. במהלך ביקורו הקצר ערך סיור במפעלים בישראל, נפגש עם צוות ההנהלה ואף שפט בגמר תחרות קוקטיילים של המותג. אירח: אורי שקל, מנכ"ל 'מאסטרפיס טים', יבואנית מותג 'ואן גוך' לישראל.

ג'ייסון שלאדנהאופן ואורי שקל (צילום: יח"צ)
ג'ייסון שלאדנהאופן ואורי שקל (צילום: יח"צ)

הלוי בדרים איילנד

לקראת הפתיחה של הפנינה התיירותית החדשה - 'ריזורט דרים איילנד', הממוקם בחבל יואב, בבעלות קבוצת 'שבט אחים' הוזמן מנכ"ל משרד התיירות, אמיר הלוי להגיע לסיור במקום. יהודה יפרח, מבעלי קבוצת 'שבט אחים' ורווי רז - מנכ"לית הקבוצה, ליוו את הלוי שסייר במתחמי הריזורט, המושתת על עולמות הספא, הבריאות, הספורט, הבילוי והנופש, ומשתרעים יחד על פני שטח של למעלה מ-60 דונם. המיזם התיירותי החדש אמור לתת תנופה אזורית לאזורי שפלת יהודה וצפון הנגב.

רווי רז, יהודה יפרח ואמיר הלוי (צילום: שרון קידר)
רווי רז, יהודה יפרח ואמיר הלוי (צילום: שרון קידר)

לגימה עם האוזר

חבר הכנסת צבי האוזר (כחול-לבן) ביקר לאחרונה ביקב טורא שביישוב רחלים יחד עם צוות עוזריו. האוזר ביקר בעבר ביקב לפני כשש שנים ושמח לראות את הגדילה וההתפתחות של היקב מאז. יקב טורא הוא יקב אחוזה שהוקם בשנת 2003 על ידי ארז בן סעדון וורד בן סעדון. טורא מתמחה בתנאי ייצור אופטימליים הנובעים מגובהו של היקב - 850 מטר מעל פני הים המאפשרים גידולי ענבי יין משובחים.

ארז בן-סעדון, צביקה האוזר וורד בן-סעדון (צילום: באדיבות יקב טורא)
ארז בן-סעדון, צביקה האוזר וורד בן-סעדון (צילום: באדיבות יקב טורא)

תפסו ג'וב

>אל"מ גלית גולן נבחרה לכהן כאישה הראשונה בתפקיד היו"רית החדשה של "חבר" – המועדון של משרתי הקבע, גמלאי צה"ל ואנשי כוחות הביטחון. בתפקידה האחרון שימשה כראש ענף תכנון במטכ"ל. אל"מ גולן תשמש במקביל לתפקידה כיו"רית "חבר", גם כמפקדת יחידת 'מופת' באגף כוח האדם בצה"ל.

גלית גולן (צילום: שחר פליישמן)
גלית גולן (צילום: שחר פליישמן)

>עמוס דבוש מונה לתפקיד מנכ"ל קרדן נדל"ן.

>דנה בלנקשטיין-כהן, נבחרה למנהלת "סם שפיגל", ביה"ס ליצירה קולנועית בירושלים. היא תחליף בתפקידה החדש, את רנן שור, מייסד ומנהל סם שפיגל, שנחשב לאחד מבתי הספר לקולנוע המובילים בעולם. בלנקשטיין-כהן תיכנס לתפקיד בסוף אוקטובר 2019.

דנה בלקשטיין (צילום: אילן הבשור)
דנה בלקשטיין (צילום: אילן הבשור)

>עותניאל אפק, לשעבר מנהל מחלקת מודיעין וטכנולוגיות ברשות לניירות ערך, מונה לחבר הוועדה המייעצת לחברת הסייבר בלר (BLER) , העוסקת בתחום מודיעין הסייבר לאיתור איומי טרור, פעילויות פליליות וסיכוני סייבר.

>יפית מנטין מונתה לסמנכ"לית שיווק נספרסו ישראל

יפית מנטין (צילום: ליאת מנדל)
יפית מנטין (צילום: ליאת מנדל)

>ד"ר יפית שטרק מונתה לוועדה המדעית המייעצת של חברת 'קנאשור תראפיוטיקס' .