קרוב ל-2500 מוזמנים הגיעו לשמח את איש העסקים חיליק לסרי, מבעלי גיפט קארד, ביום הולדתו במועדון הדזרט בחוף ראשון לציון. בתוכנית האמנותית ההרכב ״בנות״, מסיבת ריקודים עם הדי ג׳יז, ויני ויצ׳י, סקאזי שהרקידו את המוזמנים עד השעות הקטנות של הלילה. בשעה חצות בדיוק, החברים הטובים הפריחו 49 יונים לבנות לצלילי שירו "יעשו לנו כבוד" של עומר אדם. 

שמחו וחגגו: הראל ויזל, יוסי ורוני אירני 'רביב ברוקמאייר, מנכ"ל רשת גולף, צביקה שווימר מנכ"ל אלקטרה צריכה, מוטי ורינת כוזהינוף, צביקה וילנאי מנכ"ל מועדון הצרכנות הוט, סיגל אורן מנכ"לית מותג אורבאן, גדעון מולייב ובתו עדי מולייב מנכ"לית סקצ'רס ישראל, אבי לוי, מנכ"ל מליסרון ועוד רבים ואחרים.

רוני אירני ואבי לוי (צילום: רפי דלויה)
רוני אירני ואבי לוי (צילום: רפי דלויה)



"אישה קטנה עם כוח"

אשת העסקים ניקול ראידמן פוצחת בקריירת שירה והשיקה בחמישי האחרון באירוע גרנדיוזי שלושה סינגלים וקליפים מושקעים שצולמו במשך תשעה חודשים, עליהם עמלו בין 3,500-4,000 איש וצולמו בשש ערים וחמש מדינות: תאילנד, פירנצה, ונציה, קייב, אודסה, פריז. מאות חברים, סלבס ואנשי עסקים הגיעו לצפות בראידמן עולה על הבמה בשמלה נוצצת ושרה את להיטיה החדשים בינהם "אישה קטנה עם כוח", ו"מחפשת את האחד", כשאורחת הכבוד הייתה אשת ראש הממשלה שרה נתניהו, שהגיעה מוקפת מאבטחים בתחילת הערב ונשארה עד סופו.

עוד הגיעו לרידינג 3 בנמל תל אביב; הקולגה המוזיקלית של ראידמן בפרוייקט, השחקן אקי אבני, הארוס לשעבר של ראידמן, איש העסקים מיכאל צ'רנוי, משה אדרי,ליאת מוליוב, עידו ושרית חג'ג', מוטי ורינת כוזהינוף, אירמה מיכאלי, הילה ורני רהב, סנדרה רינגלר, מיכל אנסקי ורבים אחרים מהמגזר העסקי.

ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: רפי דלויה)
ניקול ראידמן ומיכאל צ'רנוי (צילום: רפי דלויה)

עידו ורותם חג'ג' (צילום: רפי דלויה)
עידו ורותם חג'ג' (צילום: רפי דלויה)

מוטי ורינת כוזהינוף (צילום: רפי דלויה)
מוטי ורינת כוזהינוף (צילום: רפי דלויה)

שרה נתניהו וסנדרה רינגלר (צילום: ענת מוסברג)
שרה נתניהו וסנדרה רינגלר (צילום: ענת מוסברג)

אומנות הרחוב של דרמלוג'יקה

חברת הקוסמטיקה 'דרמלוג'יקה' ערכה בחמישי בבוקר אירוע חגיגי להשקת המהדורה המוגבלת של מארזי החג שנוצרה בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם אמנית הרחוב קלסי מונזג', כשאורח הכבוד היה מנכ"ל החברה העולמית שביקר לראשונה בישראל וחשף באירוע את החידושים הבאים בעולם הקוסמטיקה, פריצות הדרך שצפויות השנה במכוני הקוסמטיקה ובאונליין. "בשנים האחרונות הקריטריונים עולים ועולים בשוק הקוסמטיקה, החל מתחזוק האונליין ועד שמירה על איכות ואטרקטיביות כאחד, אני גאה בצוות כאן שדואג לעמוד בקצב ולהישאר מצליח ונמכר כל כך" אמר בהשקה ליס.

באירוע, שנערך בארוחת הבוקר החגיגית במלון הדריסקו בתל אביב הציג יריב מייק, מנכ"ל דרמלוג'יקה ישראל את המארזים המיוחדים החדשים, שעל כל מהם עוצבה אחת מיצירותיה המפורסמות הפרושות בנקודות מרכזיות בניו יורק, המהוות עלייה לרגל של המבקשים לעצמם תמונה מוצלחת ברשתות החברתיות.

אורליאן ליס ויריב מייק (צילום: יח"צ)
אורליאן ליס ויריב מייק (צילום: יח"צ)

דבש לנחמה

לכבוד ראש השנה, עלו לבית הנשיא בירושלים נציגי מועצת הדבש ודבוראים מכל רחבי הארץ, בכדי לאחל לנשיא המדינה ראובן ריבלין שנה טובה ולהגיש לו "דבש הדרים לנחמה" דבש מיוחד שיוצר על ידם, לזכרה של רעייתו נחמה ריבלין ז"ל שכיבדה בכל שנה את המפגש השנתי עם דבורי ישראל בבית הנשיא שהיה יקר מאוד לליבה.

הנשיא התרגש מאד מזן הדבש החדש שהוענק לו וציין, כי עבור נחמה, מושבניקית בת למשפחת חקלאים, היה המפגש השנתי עם הדבוראים, אירוע חשוב ומרגש. למרות השבוע העמוס והסמיכות המפגש לתקופה הבחירות ציין ריבלין כי הוא שמח לפגוש את הדבוראים ואמר: "אצלנו זה תמיד 'על הדבש ועל העוקץ'. במקום שבו יש דבש אף אחד לא צריך להילחץ, גם אם יש סיבות לא רעות".

נציגי מועצת הדבש הנשיא ריבלין (צילום: מארק ניימן לע"מ)
נציגי מועצת הדבש הנשיא ריבלין (צילום: מארק ניימן לע"מ)

KLM מעודדת

ברביעי האחרון התקיים ערב התרמה במוזיאון ארץ ישראל בתל-אביב, עבור עמותת "כפר עידוד" ששמה לה למטרה לסייע לשילוב בחברה של דיירים בעלי הנמכה קוגניטיבית. את האירוע יזמו שוש זיסמן, מנהלת "כפר עידוד" יחד עם אלון נטע, מנהל קבוצת התעופה "אייר פראנס KLM ישראל" ורינת חי ברקן, מנהלת השיווק של הקבוצה, על מנת להגדיל את התרומות לעמותה ערב החג ולשיפור תנאיהם של הדיירים בכפר. אל האירוע במהלכו גויסו כרבע מיליון שקלים עבור דיירי הכפר הגיע אורח הכבוד, שגריר הולנד הנכנס של ישראל מר הנס דוקטר, ועל חלקו האמנותי של האירוע הופקדה הזמרת אחינועם ניני אשר הופיעה בהתנדבות.

אלון נטע ושוש זיסמן (צילום: ליאת מנדל)
אלון נטע ושוש זיסמן (צילום: ליאת מנדל)