חברי אגודת הידידים של להקת המחול 'ורטיגו' התכנסו על גג ביתו של איש העסקים וידיד הלהקה מייק פלידרבאום, בתל אביב, כדי לחגוג את ראש השנה עם צוות הלהקה והרקדנים. באירוע ציינו את מועמדותה החשובה של המנהלת האמנותית של הלהקה - נעה ורטהיים, לפרס Bessie היוקרתי ליוצרים בניו יורק על היצירה: "אחת. אחת ואחת".

חבר השופטים האמריקני של הפרס נחשף לעבודתה של ורטהיים, לאחר שמיכאיל ברישניקוב הרקדן האגדי, הזמין את הלהקה להופעה במרכז המחול שלו בניו יורק בשנה החולפת. בחודש הבא יטוסו ורטהיים ועדי שעל - מנכ"ל הלהקה שהוא גם בן זוגה, לטקס שיערך בניו יורק. בין האורחים שהגיעו לחגוג : ורדה סמט - יו"ר אגודת ידידי "ורטיגו" ובעלה חיים סאמט, יהודית יובל-רקנאטי, רבקה סקלר, דיים שירלי פורטר, שולי כסלו ונוספים.

מלכא ויונסוף חתן כלה


במוצאי השבת האחרונה נערכה במתחם 'חוות רונית' שבשרון, מסיבת חתונה גדולה של מתן מלכא - בנם של נוני ועמוס מלכא, עם בחירת ליבו הילה יונסוף - בתם של אלון וריבי יונסוף - מבעלי JB תכשיטנים. החופה כדת משה וישראל נערכה מוקדם יותר בחוג המשפחה, ובמהלך המסיבה עצמה נערך טקס נוסף, כשאת הזוג הצעיר מלווה בשירה, בדרך לחופה, הזמרת ריטה. בני משפחה וחברים קרובים הגיעו לברך והחגיגה השמחה נמשכה ב'אפטר פרטי' עד שעות הבוקר. באו לשמח חתן וכלה: שירה וישי דוידי, שמואל וענת חרל"פ, מיכאל צ'רנוי, רותי ומשה קסטיאל, ישראל ואילנה טראו, רותי ומאיר שטרית, שמואל וענת פרנקל, אתי וגבי רוטר, ראובן שפונגין ואורלי שרם, דידי ודורון אלמוג, ציון ומירה קינן, משה ושרה אלאלוף, טלי וגולן עינת, ליאורה עופר, אבי איינשטיין וישראלה שטיר, עופרה ורפי אלול, רז'ין גנזי, אהובה ושלמה ינאי, ציון אמיר, יהודית ורוני קצין, משה ופנינה אדרי, נעמי ואבי שומר, אלונה ברקת, ג'ודי ניר-מוזס ועוד ועוד.

משה ושרה אלאלוף (צילום: אביב חופי)
משה ושרה אלאלוף (צילום: אביב חופי)

מאיר ורותי שטרית
מאיר ורותי שטרית

רותי ומשה קסטיאל
רותי ומשה קסטיאל

דידי ודורון אלמוג
דידי ודורון אלמוג

 אילנה וישראל טראו
אילנה וישראל טראו

שטראוס והמדוושים

בחמישי האחרון הוזנק בעיר עכו מרוץ האופניים ״מגדל אפיק ישראל״ הנחשב לטור-דה-פראנס הישראלי לאופני הרים. בערב הגאלה שנערך עם סיום יום התחרות הראשון, חולקו פרסים וחולצות למובילי המרוץ. בתחרות נטלו חלק 600 רוכבים - 150 מתוכם הגיעו מחו"ל וייצגו 26 מדינות שונות. ברכו: אשת העסקים והיזמית רעיה שטראוס בן-דרור - מייסדת מיזמי רוח ואוצרות הגליל ומובילת חזון מהפכת ה'בייק פרנדלי' בגליל המערבי; גל צחור - יזם התחרות שנערכה על שמו ולזכרו של אביו – גיורא; משה דוידוביץ' ראש מועצת מטה אשר; ואמיר הלוי מנכ"ל משרד התיירות.

 משה דוידוביץ', רעיה שטראוס בן-דרור, גל צחור ואמיר הלוי (צילום: רונן טופלברג, מגדל אפיק ישראל)
משה דוידוביץ', רעיה שטראוס בן-דרור, גל צחור ואמיר הלוי (צילום: רונן טופלברג, מגדל אפיק ישראל)

שגיא מעניקים לזוהר

בתיאטרון 'הקאמרי' בתל-אביב, נערך טקס פתיחת העונה ה-76 של התיאטרון, שבמהלכו הוענקו פרסים לעובדים ולשחקנים מצטיינים. הטקס נערך במעמד יו"ר מועצת הנאמנות של התיאטרון - ראש עיריית תל אביב-יפו רון חולדאי, וחברי הנהלת התיאטרון. את הטקס הנחתה השחקנית אודיה קורן. השחקנית מרים זוהר קיבלה פרס על מפעל חיים לשחקנים ותיקים, שהוענק לה על ידי עמי וליזיקה שגיא - החברים באגודת ידידי התיאטרון.

עמי שגיא, מרים זוהר וליזיקה שגיא (צילום: אביב חופי)
עמי שגיא, מרים זוהר וליזיקה שגיא (צילום: אביב חופי)

האוסקר של דבי

במתחם ה'סינמה סיטי' בירושלים נערכה טרום החג תחרות המצוינות "האריה השואג", של איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל, בראשות יו"ר האיגוד איתן הרשקו. במסגרת התחרות הנחשבת ל"אוסקר" של ענף יחסי הציבור בישראל, זכתה קבוצת דבי תקשורת, של משה דבי, ב'קמפיין השנה ביחסי ציבור' על הקמפיין לאירועי ה-70 למדינת ישראל. איגוד יועצי התקשורת ויחסי הציבור בישראל בחר השנה להעניק את אות יקיר האיגוד לאיציק כגן, יו"ר האיגוד בעבר, על תרומתו הרבה לפעילותו של האיגוד ולעוסקים בתחום יחסי הציבור והתקשורת בישראל. כמו כן הוענק השנה אות הוקרה מיוחד לכתב חדשות 12, יוסי מזרחי, על פעילותו העיתונאית בשנים האחרונות ועל הנושאים שהעלה לסדר היום הציבורי.

משה דבי (צילום: אבי חיון)
משה דבי (צילום: אבי חיון)

חורש היברידי

בתזמון חגיגי, עם פרוש השנה החדשה, ציינה יבואנית הרכב 'טויוטה ישראל' מסירת 75,000 מכוניות היברידיות בישראל. טויוטה הייתה הראשונה בארץ לשווק מכוניות היברידיות כבר בשנת 2004. בטקס שהתקיים בסוכנות מורשית טויוטה בכפר סבא, שבו השתתפו גם נציגי משלחת מיוחדת של בכירי טויוטה מיפן ומאירופה, מסר אנדרו חורש - מנכ"ל טויוטה ישראל, רכב היברידי של היבואנית מדגם HR-C, ה-75,000 במספר, ללילך אלון מכפר יונה.

אנדרו חורש (צילום: תומר פולטין)
אנדרו חורש (צילום: תומר פולטין)